Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ישנה דרך לתקן את הסדק שנוצר בפלסטיקה.

כמו כן האם ניתן לתקן זאת לבד?

אם כן אשמח לשמוע חוות דעת בנושא, חומרים ייעודיים וכל מידע שימושי שיוכל לתרום לי על מנת לתקן זאת באופן עצמאי.

תמונה מצורפת:

 

3mediuma.jpg

 

 

 

 

תודה

 

ל'

2 (Medium).JPG

3 (Medium).JPG

4 (Medium).JPG

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי לרכוש מסגרת כזאת חדשה יהיה כדאי בהרבה תנסי לבדוק עלויות בלובינסקי{את יכולה להתקשר לחנות החלפים שלהם},ebay וכו.

פורסם

אפשר לקבל בבקשה הסבר כיצד אני מוציאה את החלק הנ"ל כפי שהוצאת אותו בשרשור שצירפת?

(מעולם לא פירקתי את הפלסטיקה ב 306) אשמח להסבר מדוייק ככל שיהיה על מנת להמנע מהריסת החלק.

 

pizo תודה על ההמלצה, אך כפי שראיתי בשרשור ששמר צרף, המחירים לפלסטיקה חדשה נעים בסביבות 300 ש"ח, משומשת לעומת זאת 150, אך אם הפלסטיקה הנ"ל מתבקעת ברכבים רבים, לא מן הנמנע שמסגרת משומשת לא תתבקע לי שוב לאחר תקופה קצרה.

 

 

 

 

תודה

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פירוק :

1. הוצאת החלק התחתון של הפלסטיק (זה מסביב לשעון) באמצעות הכנסת מברג דק ומשיכה.

2. הוצאת הרדיו.

3. פירוק שני ברגי טורקס T20 מתחת לכפתורי מערכת האוורור/מיזוג (מיקומם באדום).

4. פירוק 2 אומים 8 מ"מ מצידו הפנימי של הפלסטיק השבור. להיזהר שלא ייפול פנימה, מעצבן לדוג את האומים האלה מתוך סבך החוטים למטה (מיקומם בכחול).

 

 

attachment.php?attachmentid=150743&stc=1&d=1238326625

X_ 003.jpg

פורסם

שמר תודה רבה על ההסר המדוייק, כמו כן התרשים סייע מאוד.

החלק התחתון התפרק בקלות, ופעלתי לפי הסברים צעד אחר צעד.

בינתיים אני ממתינה עם החלק של הוצאת הרדיו, מכיוון שהשאלתי לחבר את "הכף" שבעזרתה ניתן למשוךאת הפאנל החוצה, אני משערת שברגע שהיא תשוב אלי, אוכל להמשיך לפעול לפי ההוראות והחלק יצא החוצה.

 

 

 

 

תודה רבה על הסבלנות

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שלום

גם לי הייתה בעיה דומה בפאנל של הרדיו דיסק , רק שאצלי מדובר בסיאט קורדובה .

מה שעשיתי השגתי מפירוק פאנל דומה שהיה סדוק גם הוא אך פחות. ואת השברים תיקנתי באמצעות מלחם חשמלי ופשוט ריתכתי חתיכות פלסטיק כדי להשלים את הסדקים והחורים.

במצב של הפאנל שבתמונה, העבודה לא תהיה קשה מדיי ויכול להיות שגם לא יראו את זה כל כך .

בהצלחה !

פורסם

אם אכן זה עולה 300 ש"ח הייתי משקיע את הכסף.

 

זה החזיק 10 שנים? סביר להניח שהחדש יחזיק עוד 10 נוספות - מה שאומר שזה לא יתפרק שוב אצלך.

פורסם
שלום

גם לי הייתה בעיה דומה בפאנל של הרדיו דיסק , רק שאצלי מדובר בסיאט קורדובה .

מה שעשיתי השגתי מפירוק פאנל דומה שהיה סדוק גם הוא אך פחות. ואת השברים תיקנתי באמצעות מלחם חשמלי ופשוט ריתכתי חתיכות פלסטיק כדי להשלים את הסדקים והחורים.

במצב של הפאנל שבתמונה, העבודה לא תהיה קשה מדיי ויכול להיות שגם לא יראו את זה כל כך .

בהצלחה !

 

תסתכל גם על התמונה שהעליתי.

הסדק אצל ל' מתחיל בדיוק במקום שבו האינסרט של הבורג אשר מחזיק את הפאנל למקומו נכנס לפלסטיק. מכיוון שכך, יש עליו כח לא קטן שעובד בכל קפיצה של הרכב, ותיקון לא יחזיק מעמד אלא ייפתח שנית. עדיף לקנות חדש (לא משומש. הפלסטיק הצרפתי מתייבש בשמש ומתקשה).

 

ל' - כשתחזקי למקום את הפאנל שתביאי, הקפידי לא לסגור בכח רב מדי - אחרת גם הפאנל שתביאי יישבר.

פורסם
שלום

ואת השברים תיקנתי באמצעות מלחם חשמלי ופשוט ריתכתי חתיכות פלסטיק כדי להשלים את הסדקים והחורים.

במצב של הפאנל שבתמונה, העבודה לא תהיה קשה מדיי ויכול להיות שגם לא יראו את זה כל כך .

בהצלחה !

 

חשבתי על הרעיון שלך, הוא נראה לי בר ביצוע ואנסה ליישם אותו על חלק הפלסטיק הסדוק.

בכל מקרה חשבתי לצבוע את הפלסטיקה הפנימית , כך שאם אני אלחים אשייף ואצבע אולי אגיע לרמת צביעה טובה וזה יראה טוב.

(במקרה הגרוע ביותר, אם התוצאה תהיה גרועה מאוד אוכל למצא את החלק המקורי מפירוק ולהחליפו).

החשש העיקרי שלי הוא שהפלסטיק ישבר שוב בהמשך, מכיוון שנקודת השבירה (לחץ) כנראה נבעה מהרכבת הפאנל של הרדיו, לחיצה ממושכת ורבת שנים גרמה לפלסטיק להסדק.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...