Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן שוב אני מהפניה הקודמת שפירסמתי כאן.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=251962

יש לי פורד פוקוס 2004 מנוע 1600 אוטומט עם 180 אלף.

הבעיה שלי זה היגוי קשה.

כאשר אני מרים את הרכב (את הקדימה) ומניע אותו אז ההגה עובד מאוד טוב :) אבל כשהוא נוגע בריצפה אז יש התנגדות יש קושי מסויים בסיבוב שלו.

זאת אומרת בוא נגיד עם יד אחד זה די מעיק לסובב את ההגה.

 

לפני ימים אחדים החלפתי משולשים וגם את תפוחי פרונט ואת הציריות שמתחברות למוט מייצב. (משקפיים)

היום הרמתי את הרכב שוב הורדתי את שני הגלגלים וניתקתי את החיבור של הגשר (תפוחי פרונט אם אני לא טועה) מהSTEERING KNUCKLE

תפסתי את הדיסק של הבולם הקידמי וסובבתי אותו מצד לצד ידנית והרגשתי התנגדות .אני לא יודע עם ההתנגדות נובעת מהבולמי זעזועים או מה תושבת (STEERING KNUCKLE) עצמה אבל יש התנגדות ואני חושב שזה מה שגורם להיגוי שלי להיות קשה.

מישהו מכיר יודע מה יכול לגרום לזה?

פורסם

קודם כל לדעתי אתה חייב לנהוג בפוקוס אחרת להשוואה ואח"כ אם יש הבדלים לשאול שוב פעם.

דבר שני האם החלקים שציינת מקוריים? אם לא יתכן והם לא מתאימים לרכב.

דבר שלישי, כנס למוסך ובקש מאחד העובדים לחוות דעה, אפילו כשהרכב בעמידה ותהיה לך אינדיקציה.

פורסם
קודם כל לדעתי אתה חייב לנהוג בפוקוס אחרת להשוואה ואח"כ אם יש הבדלים לשאול שוב פעם.

דבר שני האם החלקים שציינת מקוריים? אם לא יתכן והם לא מתאימים לרכב.

דבר שלישי, כנס למוסך ובקש מאחד העובדים לחוות דעה, אפילו כשהרכב בעמידה ותהיה לך אינדיקציה.

 

כמובן שבדקתי ברכב אחר מאותו הסוג וההגה שם הרבה יותר קל.

את שלי צריך להזיז עם יד אחד לפחות ברכב אחר מאותו סוג אפשר עם אצבע.

החלקים היו מקוריים הרכב אצלי שנתיים ושנתיים זה ככה.

המשולשים שעכשיו התקנתי לא מקוריים אבל הם לא משפיעים על כלום.

מוסך שהיתי בו "גילרם" בכרמיאל הכניס לי לום בין הגלגלים ודרש 3500 שקל על תיקון משאבת הגה.

 

כמובן שזה לא משאבת הגה וזה גם לא המסרק.

אני לא יודע המ אבל משהו מקשה על הגלגלים אולי זה הציריות לוחצות על בית הגלגל או משהו בסגנות אבל משהו גורם לגלגל ההגה נוקשה.

כמובן ששוב אני ניתקתי את המסרק מהגלגלים וההגה זז בסדר גמור כמו שצריך.

והזזתי את הגלגל שמאלה ימינה לבד והוא היה קפיצי משום מה למרות שאין לו שוב סיבה להיות כי הוא לא מחובר לכלום. כאילו משהו דוחף אותו לדצדדים.

×
×
  • תוכן חדש...