Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

quote=לוי לוי;2040780]אני רוצה צ'יפ או עדכון תוכנה. מה ההבדלים?

איך עושים את זה? כדאי?

האוטו שלי 255 כ"ס וזה סבבה אבל אני רוצה עוד כוח

255 כ''ס:shock: איזה שנה הרכב?????

 

אין צורך לצטט את ההודעה היחידה שמעליך. מי שירצה לקרוא אותה פעמיים יצליח גם בלעדיך.

(>200 סוסונים) :wink:ibiza tdi

פורסם

לפי פורומים מחו'ל ציפ מוסיף בסביבות ה 15 כח

 

צנרת מלאה יכולה להביא תוספת של עד 10 כח בנוסף לצ'יפ

השיפור הבא הוא קאמשפטים אבל הוא מאוד יקר למנוע הזה ואמור להוסיף עד 15 כח בנוסף לשיפורים הקודמים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הייתי ממליץ לך לבדוק לגבי צ'יפ מתאים.

צ'יפ על רכב מוגדש הוא אפקטיבי מאוד ומוסיף כח מורגש.

מניסיון על מנוע דומה (2.8 TWIN TURBO) של וולוו S80.

הרכב לפי נתוני היצרן 272כ"ס, ועם הצ'יפ הרכב מטפס מעל ל300.

 

תיקח בחשבון שצריכת הדלק תעלה משמעותית שגם ככה לא קטנה .

וכמובן בלאי מואץ לחלקי המנוע.

 

למנועים של אוודי\VW מגוון שיפורים גדול בחו"ל, הייתי ממליץ לך לבדוק את זה.

פורסם

אבל הרכב שלו אטמוספרי :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא רק שהוא אטמוספרי אלא גם לגדוש עם ההזרקה של ה FSI זה אתגר מספר 1

ואתגר מספר 2 זה היחס דחיסה 1:12.5

ונחזור לה שבינתיים מדובר רק על צי'פ

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הדרך הכי טוב לחזק A6 3.2 היא לשדרג אותה לA6 3.0T (עם 290 כ"ס) ואם זה לא יספיק - להוסיף צ'יפ שיעלה אותה ל~330 (בקלות. אפשרי גם יותר..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם הרכב שלך אוט', בדוק קצת היסטוריית קריסת גירים בפורומים בחו"ל, הגירסה המקבילה שלך (2.7 ביטורבו) מבקרת לפעמים במוסכים עם גיר ששבק, העומס והמומנט המוגברים כנראה מזיקים לו יותר ממה שאפשר לחשוב...

 

לגבי כח, ראה מה כתבו מעלי, 3.0T יתן יחס ביצועים לכסף טוב מכל שיפור.

 

המנוע שלך, בתצורתו המקורית, הוא מנוע גמיש ונהדר, כל "שיפור" שלו יבוא על חשבון הגמישות, האמינות וצריכת הדלק.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

תודה רבה

דיברתי עם גיא פרילינג הוא רוצה 2000 ש"ח ומבטיח 15 כ"ס שיפור.

 

נראה לי ש15 כ"ס זה לא משהו.

 

לגבי השדרוג לדגם החדש 3.0T שנת 2009. זה לא 2000 ש"ח כמו אצל פרילינג אלא 300,000 ש"ח!

פורסם

תתפלא,אבל גם 15 כ"ס זה משהו.

אולי זה משהו שלך ספציפית לא שווה לשים עליו 2000 ש"ח אבל אם תוסיף לעניין עוד מיני חמוצים

שונים ניתן להביא את הרכב גם ליותר מ25 כ"ס נוספים.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

×
×
  • תוכן חדש...