Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סט קדמי היי אנרג'י שלושה חלקים קדימה.

סט אנרג'י שלושה חלקים מאחורה..

שני סאבים של הרץ 350 RMS כל אחד.

מגבר 4 ערוצים רוקפורד 8004T.

מונובלוק רוקפורד 1001BD.

מכיוון שהרכב המדובר הוא סובארו B4 כל החלקים לא יושבים על הרדיו המקורי, של בתא כפפות רדיו של פיוניר 7900 BT.

לכוון מערכת אני לא יודע וגם מה שהמתקין שלי כיוון לי זה לא הטעם שלי.

אמרו לי שצריך לשחק בקרוסים כי הטוויטרים מנגנים הפוך, לא ממש הבנתי את זה, הוצאתי את הקרוסים האחוריים ויש שם את המיד ואת הטוויטר, האפשרויות שהיו הם -2 0 +2 שיחקתי ניסיתי לשנות ולא שמעתי שום שינוי, את הסאבים שמתי אתמול והם לא מנגנים כמו שציפיתי, אולי כי התרגלתי לבום מרוח מה שה CVR נתן ואלו הרבה יותר מדוייקים? את המפגש לפני שבועיים פיספסתי לצערי ואני ממש צריך לכוון את המערכת מה האפשרויות?

פורסם

בגדול יש לך אחלה מערכת אבל זה לא שווה כלום בלי כיוונים.

תלך למתקין מקצועי כדי שיכוון לך.

לא חסרים לנו בפורום אנשים שיהיו גם מוכנים לעשות זאת תמורת סכום סימלי.

בהצלחה ותתחדש (-:

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

×
×
  • תוכן חדש...