Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה יש לי תופעה ברכב באם תוכלו לעזור לי,

ראשית כל אני רוצה להודות לכל מי שעזר לי עד כה..

כאשר אני מרים טורים יוצא לי מאגזוז טיפות מים מעורב בטיפות בצבע שחור,

עכשיו הייתי במשך 3 שבועות עם חיישן למדה תקול והרכב היה מסריח מדלק עד שעליתי על הבעיה,

האם זה יכול לגרום לתופעה - הכוונה היא שהמערכת שלי מתנקה עכשיו ובגלל האוטו זורק את השחור,

לא בדקתי את התופעה על מנוע חם ראיתי את זה רק על מנוע קר,

והאם צריך לעבור ק"מ מסויים כדי שהאוטו יתנקה,

עדיין יש ריח קל של דלק מהאגזוז..

מה יכולה להיות הבעיה??

פורסם

אם לא יוצאות טיפות כאלה במנוע חם, זה רק עיבויי של אדי מים מהמנוע הקר. השחור בטיפות זה כי אגזוז הוא מטבעו שחור...

חוצמזה, אתה בטוח שזה מים?

פורסם

כן אחי כי יוצאות טיפות שקופות וגם טיפות טשחורות והרחתי יש לזה קצת ריח של דלק אבל לא של שמן..

פורסם

זה תקין, מים הם תוצר של שריפה תקינה במנוע ועכשיו הם שוטפים את שאריות הפיח שהצטבר באגזוז עקב נסיעה עם מערכת הזרקה תקולה.

פורסם

טיפות שחורות?

זה כנראה האדים החמים שיוצאים ו'מפשירים' את הבוצה השחורה שמצתברת באגזוז במשך הזמן, לא משהו רציני.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

אין בכלל איבוד מים והאוטו לא מתחמם בכלל...

אז ראש מנוע תקין אם ככה ..

ואין ממה להתרגש מהטיפות השחורות?

עכשיו שאלה קצת שונה..

האוטו ממש רועד שאני מפעיל מזגן וישנם גם רעידות בהילוך סרק ממה זה יכול לנבוע?

פורסם

מדובר בדייהו ריסר 94 ידני,

האוטו רועד בסרק בכללי לא רציני אבל רועד אבל כשאני מפעיל מזגן האוטו ממש ממש רועד... רק בסרק בנסיעה הכל בסדר..

פורסם

בהחלט יכול להיות תושבות מנוע וגם שאריות פיח של העבודה שלא נכונה של המנוע עם חיישן חמצן לא תקין.

יתכן גם בעייה בהצתה או עוד בעייה שקיימת במנוע או במערכת ההזרקה.

דגם רכב זה הוא פשוט וקל לאבחון אז גש למוסך.

פורסם

מה המחיר של תושבות מנוע לרכב זה פלוס עבודה??

חיישן חמצן הוחלף פלוס מודול הצתה וכבלי הצתה...

×
×
  • תוכן חדש...