Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי רנו 5 1400, 1990.

בעקבות שינוי סוג הדלק ברכבי (מבנזין 96 ל95 נטול העופרת) ישנו צורך בכיוון השסתומים.

את הכלים והידע יש ברשותי אך את נתוני כיוון השסתומים אין, מהיכן אני יכול למצוא במערך הרשת את האינפורמציה הרלוונטית? או לחלופין האם יש כאן בין גולשי הפורום מכונאי שיכול להאיר את הנושא.

 

תודה, עידן.

Power Is Nothing Without Control

פורסם

עידן שלום רב !

מי זה רב סרן שמועתי, שמכר לך לוקשים, שיש לכוון שסתומים במעבר מאוקטן 96 ל95?

מה הקשר בכלל?

 

 

כוון שסתומים לפי הצורך בלבד, וללא קשר למעבר לאוקטן אחר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, אני קיבלתי קישור למסמך שיצא ממשרד התחבורה או משהו דומה, ושם נרשם שיש דגמים שאמורים לעבור לכיוון שסתומים שונה בעקבות המעבר לבנזין 95.

 

אני מניח שזה קשור או לכך שיהיה שינוי בתיזמון הצתה בעקבות שינוי מ 96 ל 95-מה שלא נראה לי כ"כ סביר, או כדי לגרום לכך שהשסתום לא יפגע בתושבת שלו כי לא יהיה לו אשלגן לסיכוך.

 

סתם 2 סיבות שעלו לי לראש.

 

להלן הקישור http://www.mni.gov.il/mni/he-il/Energy/Fuel/FuelOctane96/

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

עידן ועמית קראו את הקישור לשני הכתבות הבאות, באדיבות גיל מלמד כתב מעריב וכתבNRG, והמהנדס דוד נמרי ששלח לי את הכתבות האלה למייל שלי, והקרדיט שייך לדוד נמרי:

 

 

 

addMsgShort.gif

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=248941

התייחסו בעיקר לציטוט הבא:

 

 

בעלי הרכבים התבקשו לעיין ברשימות, לפנות ליבואנים או ליצרנים, ולבחון את סוג הדלק המומלץ ואת האפשרות לבצע שינויים במנגנון ההצתה של כלי הרכב, ובמקרה הצורך להוסיף תוסף אשלגני לאחר כל תדלוק בבנזין.

 

ההפניה לאתר אינטרנט היא מגוחכת בהתחשב בכך שלחלק מבעלי הרכב הישן אין בכלל נגישות או רצון לגלוש לאתרים. ובעיקר, לא ברור מדוע נשלחו הודעות אל עשרות אלפי בעלי רכב משנות הדגם '90-'94, כשבמשרד התחבורה אמורים לדעת שכבר משנת 1990 הפסיקו לייבא ארצה מכוניות שזקוקות לתוסף ושרוב המכוניות משנת הדגם 87' ואילך אינן זקוקות לבנזין עם תוסף.

 

אחרי כל זה, העלה משרד התשתיות, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, קמפיין רדיופוני יקר ומיותר שקרא לבעלי הרכבים מלפני שנת ייצור 94' לרכוש תוסף אשלגן בתחנות הדלק ולהשתמש בו בעת תדלוק בבנזין בלי תוסף.

 

לאחר הקריאה בעיון חזרו לשרשור במידה ויהיה לכם שאלות בעיניין.

בשום מאמר לא מוזכר טפילו ברמז , צורך בשינוי כוון שסתומים, או בשקיעת שבתומים ברכבים משנות השמונים ונעלה, וגם שינוי בכווון ההצתה לא דרוש, ולא מחוייב המציאות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כיוון שסתומים וכיוון הצתה אילו שני דברים שונים!!!

אין שום קשר בין כיוון שסתומים לאוקטן הבנזין.

מה קוד המנוע?

תרשום לי את קוד המנוע ומה הספקו(כוחות סוס) ואני יביא לך נתונים לגבי כיוון מרווח השסתומים.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

לאחר קריאה בעיון רב בכתבות הנ"ל אני מבין מהנקרא שאין צורך בשום תיקון\תוסף\שינוי מכאני שעלי לבצע לשם החלפת סוג הבנזין בו אני משתמש לרכבי.

למרות זאת, כרגע שהרכב צורך 95 הוא אינו יציב בסל"ד סרק ואף נוטה להיחנק ולהתכבות למרות הצ'וק הפתוח בהנעות בוקר קרירות, יחד עם זאת אין כל שינוי בנסיעת הרכב, מגיב כרגיל לדוושת המצערת וכן תצרוכת הדלק רגילה.

 

אני בטוח שנושא הדלק משפיע באופן מסויים על הבעיות שעלו מאז החלפת האוקטן, מה עושים?...

 

 

כיוון שסתומים וכיוון הצתה אילו שני דברים שונים!!!

אין שום קשר בין כיוון שסתומים לאוקטן הבנזין.

מה קוד המנוע?

תרשום לי את קוד המנוע ומה הספקו(כוחות סוס) ואני יביא לך נתונים לגבי כיוון מרווח השסתומים.

 

בבדיקה, תודה רבה.

Power Is Nothing Without Control

פורסם
לאחר קריאה בעיון רב בכתבות הנ"ל אני מבין מהנקרא שאין צורך בשום תיקון\תוסף\שינוי מכאני שעלי לבצע לשם החלפת סוג הבנזין בו אני משתמש לרכבי.

למרות זאת, כרגע שהרכב צורך 95 הוא אינו יציב בסל"ד סרק ואף נוטה להיחנק ולהתכבות למרות הצ'וק הפתוח בהנעות בוקר קרירות, יחד עם זאת אין כל שינוי בנסיעת הרכב, מגיב כרגיל לדוושת המצערת וכן תצרוכת הדלק רגילה.

 

אני בטוח שנושא הדלק משפיע באופן מסויים על הבעיות שעלו מאז החלפת האוקטן, מה עושים?...

 

מבצעים נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור, במכון קרבורטורים מומלץ, ובעל שם בתחומו.

 

 

 

בבדיקה, תודה רבה.

 

שלום רב !

אין קשר ישיר או עקיף לבעיות ברכבך, שהודגשו על ידי באדום.

ומכאן ניתן להבין שמעבר לאוקטן 95,אינו אמור להשפיע כלל, על הבעיות שהזכרת, מאז החלפת האוקטן!

לידיעתך ניתן להשיג עדיין אוקטן 96 בכל התחנות שבהם אני ביקרתי, אך מחיר אוקטן 96 הוצא מפיקוח, והוא ללא תוספת של אשלגן, תוסף שרכבך לא זקוק לו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

אין קשר ישיר או עקיף לבעיות ברכבך, שהודגשו על ידי באדום.

ומכאן ניתן להבין שמעבר לאוקטן 95,אינו אמור להשפיע כלל, על הבעיות שהזכרת, מאז החלפת האוקטן!

לידיעתך ניתן להשיג עדיין אוקטן 96 בכל התחנות שבהם אני ביקרתי, אך מחיר אוקטן 96 הוצא מפיקוח, והוא ללא תוספת של אשלגן, תוסף שרכבך לא זקוק לו.

בברכה

צביקה

 

תודה צביקה, אעדכן בהמשך לאחר ניקיון הקרבורטור.

 

עידן.

Power Is Nothing Without Control

×
×
  • תוכן חדש...