Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לARC גם סדרת מיני של מגברים פצפונים וראיתי אותם הם באמת פצפונים שאם אני זוכר נכון הם גם שייכים לקלאס T ומחירם לא בשמיים.

 

יש מצב לקבל יותר פרטים?

פורסם

אז זהו, שבמסגרת עיסוקיי אני מתווך בעסקאות מול יצרנים וקבלני משנה סיניים.

 

המפעל עליו אני מדבר שמו TUNPO. לצורך העניין ולשם הויכוח באשר לכדאיות, אומר שעלות משוערכת (כרגע אין מוצר מוגמר ומשכך לא ניתן לקבל QOUTATION מדוייק) של 2 פאלטים (משטחים) הכוללים כ 104 מגברים (4 מגברים נוספים מגיעים כ"אחריות" למוצר), יעלו ליבואן בארץ, בהובלה אווירית, כולל מיסים (בהנחה שמדווחים על העלות האמיתית) - תסתכם ב 115-120 דולר ליחידה - משמע, פחות מ 500 ש"ח.

 

לעניין איכות המוצר אני לא יכול לערוב אך בהתחשב במבנה הפחות מסובך של מגבר CLASS T לעומת מגברי CLASS A /B, האמינות והנצילות שלהם, אני חושב שיכול ומדובר במוצר מנצח - בוודאי ברמת המחיר המיועדת.

 

אוסיף ואומר שעל פי דברי הנציג, המפעל ייצר בעבר סדרות מגברים של BOSS ושל ORION.

 

אגב, להבנתי, אותו OPUS מהווה את הרפרנס של צוות המהנדסים.

...CASKA for life

פורסם

אם כבר מדברים פה על מגברים מעניינים מצאתי אחד מאוד מעניין.

100 יחידות בכל העולם.

Damping Factor: 10000

 

Output Power at 12V:

Stereo

2 x 0.5W @ 4 ohms

2 x 1W @ 2 ohms

2 x 2W @ 1 ohms

2 x 4W @ 0.5 ohms

2 x 8W @ 0.25 ohms

2 x 16W @ 0.125 ohms

2 x 32W @ 0.0625 ohms

2 x 64W @ 0.03125 ohms

2 x 128W @ 0.015625 ohms

2 x 256W @ 0.0078125 ohms

2 x 512W @ 0.00390625 ohms

 

 

http://ampguts.realmofexcursion.com/Orion_Concept_97.3/

 

עם מישהו יוכל להסביר מה הולך פה אני אשמח ואני מאמין שעוד הרבה ישמחו ללמוד.

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם
אם כבר מדברים פה על מגברים מעניינים מצאתי אחד מאוד מעניין.

100 יחידות בכל העולם.

Damping Factor: 10000

 

Output Power at 12V:

Stereo

2 x 0.5W @ 4 ohms

2 x 1W @ 2 ohms

2 x 2W @ 1 ohms

2 x 4W @ 0.5 ohms

2 x 8W @ 0.25 ohms

2 x 16W @ 0.125 ohms

2 x 32W @ 0.0625 ohms

2 x 64W @ 0.03125 ohms

2 x 128W @ 0.015625 ohms

2 x 256W @ 0.0078125 ohms

2 x 512W @ 0.00390625 ohms

 

 

http://ampguts.realmofexcursion.com/Orion_Concept_97.3/

 

עם מישהו יוכל להסביר מה הולך פה אני אשמח ואני מאמין שעוד הרבה ישמחו ללמוד.

 

זה מגבר שהוציאו לאוטובוסים, ולרכבות, למערכות שפשוט מחברים 40-30 רמקולים במקביל של 4 אום.

המגבר הזה מתאים לחיבור של עד 256 רמקולים במקביל של 4 אום. או 512 של 8 אום.

 

כדי סתם לשמוע מוזיקת רקע או סתם לכרוז דברים.

פורסם

1+ לניר גרין

התמכור הוא פחות או יותר כזה, וזאת מערכת, כחול שדרך ערוך יותר כך המוצר צובר יותר עלויות וגם רווח, ואין תחליף היום לבעיה.

אני מכווה שבעתיד כולנו נקנה מוצרים בזול יותר ישירות מיצרן :-D

פורסם

כבר היום ראוים ניצנים בולטים של שינוי בשיטת המסחר

היום ניתן לרכוש מוצרים של L&C ישירות מהיבואן במחירים נמוכים חסרי טיווח

ויש יבואנים נוספים שמוכנים למכור ישירות, אומנם במחירים פחות אטרקטיביים

 

לאט לאט כמו הידיים שהמוצרים עוברים מצתמצמת כי עם השנים הלקוח נהיה חכם יותר

ביטוחים עושים היום באופן ישיר בלי סוכן ומרוויחים את העמלה שלו

מוצרי חשמל קונים דרך הנט האספקה ישירות מהיבואן העמלה מזערית כי אין חנות אין מחסן אין כלום

פורסם

זה לא הכי נכון כי אם ככה מה שאתה אומר יגרום לכל המתקינים להפסיק למכור מגברים ורמקולים וסאבים?

זה נראה לך הגיוני? לעולם לא, יבואן רוצה למכור למשווקים ושהמשווקים ימכו במחיר צרכן מומלץ ולא ישברו את השוק כמובן מתחת למחיר מסוים והם בד"כ מוכרים ליחידים במחירים פחות אטרקטיבים, זה יקרה לעולם.

אתה מתאר את עצמך מגיע לתחנת התקנה ואומר לו אני רוצה חיישנים והוא אומר לך "לא יש לי רק כלים" "תקנה מהיבואן ותביא"?

נראה לך הגיוני להכנס לכזו חנות ולראות קירות ריקים ולבנים וחנויות שכל הפרנסה שלהם זה ההתקנה? השוק יקרוס ולא יהיה אפילו איפה לעסוק בדיקות מיגון ולכן היבואן לא יסכימו לכזה מצב לעולם.

ובעניין עמלה שמרווחים גם מפסידים שירות של סוכן (במידה ושירות באמת טוב)

פורסם

משיח, לא יעזור לך, הלקוח נהיה הרבה יותר חכם היום וגם יש לו יותר כלים מתמיד.

 

שאני הייתי בן 17 וכול השכבה התקינה מערכות לאוטו היו 2 סוגים של אנשים:

1. אלו שקנו אצל המתקינים באיזור ושילמו מחירים שלא היה לי איך לדמיין על להשיג אותם על מוצרים נחותים.

2. חברה שנסעו לתחנה המרכזית הישנה בת"א וקנו את אותם המוצרים ברבע מחיר או מוצרים ה-ר-ב-ה יותר איכותיים במחירים שאנשים אחרים קנו ז'בלה.

שתבין הטוויטרים של ה-9.90? אני מכיר לא מעט אנשים ששילמו עליהם 100!! ש"ח.

שיוסי מהתחנה (וקודמו שנפטר) היה דוחף לנו אותם חינם.

 

ואז התחילו ספוקלציות:

זה מזיוף.

זה ריפרבישד.

וכו' וכו'.

 

בקיצור, יום בהיר אחד הופיע ZAP.

ואז פתאום כולם קלטו שטוחנים אותם במחירים, זה פשוט שחיטה.

מפה שלם התחלנו לגלות שזה אותה סחורה שנמכרת באינטרנט ואצל המתקין בפערים של עשרות ומאות אחוזים.

וגם אצל המתקינים הכי יוקרתיים יש זיופים וסחורה זבל שנמכרת במחיר מלא.

 

ויש גם את EBAY.

 

והיום כל צרכן יכול לעשות לו את החשבון שלו:

1. לקנות בזול מחו"ל בלי אחריות, ולהתקין בארץ.

2. לשלם יותר לקנות בארץ באינטרנט ולהתקין אצל מי שבא לי.

3. לקנות אצל מתקין ולעשות הכל קומפלט במכה.

 

ההשוואה היום לוקחת כמה דקות בלבד וכל אחד יכול לעשות את החשבון שלו.

ואני יכול להגיד לך שגם המתקינים הכי יוקרתיים הורידו מחירים בצורה חדה לאחר שהבינו שאין מה לעשות, הלקוח מתחיל לפתוח עיניים.

פורסם

זה שטויות, זאפ הוא לא זה שפתח את המסחר בארץ והביא את השוק למה שהוא היום.

 

הכל התחיל בסוג של שרשרת שפשוט נגררה מטה.

 

אןי היום יבואן בלעדי- יש היום רק יבואנים רשמיים.

כל אחד שרוצה יכול לייבא הכל היום, כי השוק הזה נפתח לשוק חופשי.

בנוסף, שוק הייבוא הפך להיות קל יותר כי הורדו תעריפי המכס והמע"מ על אודיו לרכב מ75% ל33%.

 

צצו טריליון יבואנים פרליים ששחטו את המחירים המופקעים שהיו בידי היבואנים הבלעדיים.

 

בנוסף, האינטרנט רצח את שווי המוצרים לבדיחה והכל החל כאשר חנויות כמו סאונד-בלאסטרס, סאונדFX,ניד 4 סאונד וכו' החלו למכור מכשירים של פיוניר ואו מוצרים נמכרים בתחרות בינהם.

כאשר חנות אחת מוכרת HU ב880 ש"ח, השנייה מוכרת ב870 והשלישית ב860.

כך זה נמשך עד מצב שהיום מוכרים HU של פיוניר ברווח של 50-100 ש"ח במקרה הטוב.

יש ים של חנויות שמוכרות אותם במחירי עלות, העיקר להביא את הלקוחות לחנות.

 

בתור צרכנים זה הדבר הכי טוב שקרה לשוק הזה.

יחד עם זאת יש פה בעיה כי יבואנים מפסיקים להביא ציוד חדש כי נתחי הרווחים ירדו במאות אחוזים וכיום השוק הזה בכלל לא זז.

 

שימו לב לאן נעלמו אוטופרט, איזה ציוד מיובא ע"י רדיו מילאנו, איזה ציוד מיובא ע"י א.ד.י מערכות.

מה קרה לSG אלקטרוניקה והמגוון העצום שכמעט לא נשאר ממנו זכר, איפה אפריל טקליין וימי אלפיין הזוהרים שהיו פה.

מה קורה לעוזי רדיו.

 

בקיצור, זאפ הוא לא הגורם, ובטח שגם איביי לא הגורם.

under construction..

פורסם
אז זהו, שבמסגרת עיסוקיי אני מתווך בעסקאות מול יצרנים וקבלני משנה סיניים.

 

המפעל עליו אני מדבר שמו TUNPO. לצורך העניין ולשם הויכוח באשר לכדאיות, אומר שעלות משוערכת (כרגע אין מוצר מוגמר ומשכך לא ניתן לקבל QOUTATION מדוייק) של 2 פאלטים (משטחים) הכוללים כ 104 מגברים (4 מגברים נוספים מגיעים כ"אחריות" למוצר), יעלו ליבואן בארץ, בהובלה אווירית, כולל מיסים (בהנחה שמדווחים על העלות האמיתית) - תסתכם ב 115-120 דולר ליחידה - משמע, פחות מ 500 ש"ח.

 

לעניין איכות המוצר אני לא יכול לערוב אך בהתחשב במבנה הפחות מסובך של מגבר CLASS T לעומת מגברי CLASS A /B, האמינות והנצילות שלהם, אני חושב שיכול ומדובר במוצר מנצח - בוודאי ברמת המחיר המיועדת.

 

אוסיף ואומר שעל פי דברי הנציג, המפעל ייצר בעבר סדרות מגברים של BOSS ושל ORION.

 

אגב, להבנתי, אותו OPUS מהווה את הרפרנס של צוות המהנדסים.

 

ראה איזה פלא, זה בדיוק מה שאני עסקתי בו למחייתי.

אתה מדבר על עלות בשער המפעל של 75 דולר ליחידה, כאשר העלות שלו ליצרן(חברה שמייצרת בסין היא לא יבואנית אלא יצרנית) היא 120 דולר, מנסיוני זה יהיה יותר יקר, ויגיע לאיזור ה140-150 דולר.

 

בנוסף, זה שמוצר עולה ליצרן 150 דולר, זה יגיע ל500-600 דולר מינימום עלות צרכן סופית.

 

עלות דיסטריביוטר תהיה באיזור החצי כלומר 250-300 דולר.

 

 

 

ואגב, זה לא כזה מוצר מנצח כי מגברי קלאס T כבר היו פה בעבר ולא נחלו הצלחה גדולה מידי.

אל תשווה את זה לקלאס A/B, כי הוא לא ברמה הזאת.

אם כבר זה פתרון מול קלאס D וגם פה אין ממש צורך בהשקעה כספית על הצי'פים של טרייפאט', יש מספיק בתי ייצור שיודעים לייצר מגברי קלאס D סופר נצילים וסופר חזקים במחירים עממיים.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...