Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמינו לי שאני לפני כל שאלה עושה חיפוש, ולפעמים אין בכלל נושא כזה ולפעמים אני מוצא נושא דומה או מאותו סוג אבל אין תשובות מספיקות בשבילי, בכל זאת תודה רבה לכם על העזרה.

ועוד שאלה קטנה בבקשה, היום התקנתי 2לידים קחולים לאור חנייה, האם זה מותר,עובר טסט,אקבל קנס? כי אמרו לי שאף אחד לא מסתכל על זה בטסט.

תודה.

מישהו שאני מכיר קיבל הורדה על הלדים האלה לפני חודש וחצי...הוא רצה להחליף במקום לרגיל אבל הבוחן לא הסכים.:evil:

פורסם

בקשר למסך DVD ,מה שנאמר פה לא הכי מדויק,אותי עצר שוטר ורצה להביא לי זימין לדין ביגלל מסך ,למרות שהוא לא הראה סרט או קליפ.

סתם תצוגה כחולה,אחרי שכנועיםהוא ויתר כי הורדתי אותו .

 

אז לפותח השרשור ,יש שוטרים שכן יתיחסו יותר רציני למסך ויש כאלו שלא.

 

לשקולך.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

אני לא ממש בקיא בענייני ה DVD לרכב (פשוט, DVD אני רואה בבית, ברכב אני מין אחד מוזר כזה...אני נוהג! ) אבל אין אפשרות לשמוע מוזיקה במערכת מבלי שהמסך יואר בכחול?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תסלחו לי אבל החוק הזה דיי מטופש. מה ההבדל בין להעיף מבט בסרט או להעיף מבט ב-GPS? עכשיו אתם רוצים להגיד לי שיתחילו לחלק קנסות לכל משתמשי ה-GPS למניהם? פשוט ביזיון.

מי שלא יודע להתרכז בנהיגה לא המסך יפריע לו אלא גם המערכת, הטלפון או החברים שיושבים איתו ברכב. אז אולי נתחיל לחלק דוחות גם על זה?!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יניב, אצלי ברכב מותקן מכשיר בסגנון של פותח השרשור, בלחיצת כפתור פשוטה מאוד המסך משחיר והמוזיקה ממשיכה להתנגן, זה קיים גם במכשיר הנוכחי שלי, קיים גם במכשיר הקודם שלי שעבר לרכב של חבר, אני מניח שזה קיים בכל רכב.

 

אלעד, אתה 100% צודק אני בגלל זה לא מכבה את המסך, זה לא מפריע לי ולא מעניין אותי, כשאני שם קליפים (הופעות חיות) אני לפעמים מכבה ולפעמים לא, אבל בכל מקרה אני לא מסתכל על המסך, אני מסתכל על הכביש כי לא ממש מעניין אותי לראות את אדון בנאי עומד מול מקרופון, אני נהנה לשמוע :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הוא כן עובר טסט

 

החוק עודכן לפני מספר חודשים, והוחלט שבמידה והמסך משמש להכוונה בדרכים (GPS) מותר לכתחילה להתקינו ברכב, זו גם הסיבה שבמכוני הטסטים חדלו להציק בעניין זה.

×
×
  • תוכן חדש...