Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקחת מאזדה 3 מליסינג לבדיקה טרם רכישתה.

 

1. אשמח לקבל המלצה למכון אמין ומומלץ, עדיף בהרצליה, ואם לא - אז באיזור.

 

2. כמה זמן בערך הבדיקה ? (שאדע לתכנן האם להשאר שם, או להגיע עם כב נוסף, לחזור לעבודה וכו')

 

3. מעולם לא לקחתי רכב לבדיקה,

האם כדאי לבקש / לשאול / לומר משהו למישהו במכון לפני שהרכב נכנס לבדיקה (ואם כן, למי ? אני מניח שלא לפקידה :-))

אני בכלל יוצר קשר ישיר מול מי שיבדוק לי את הרכב ?

 

4. לאחר הבדיקה, מישהו יושב איתי להסביר לי את תוצאות הבדיקה, או שאני מקבל טופס וזהו ?

(ואם מישהו יושב איתי, אני אמור לבקש, או שזה חלק מהנוהל הרגיל)

בנוסף, הוא יאמר לי מה כדאי לתקן, מה לא, מה בטיחותי, מה לא נורא, כמה אמור לעלות תיקון וכו' ?

 

תודה רבה !

פורסם

אהלן,

קודם כל,

אתה לא צריך לחשוש.

 

אתה נותן את האוטו, והבודק אמור להגיד לך בגדול אם מצב האוטו תקין.

 

אתה יכול לשאול שאלות, ולבקש לראות את הדברים. אם אתה הקונה, אתה יכול עוד יותר להתעמק בדברים ובשאלות.

 

יתנו לך דו"ח שיפרט את הממצאים.

 

לדעתי כדאי לך לשריין איזה שעתיים ככה. הבדיקה לוקחת בין חצי שעה לשעה, ונניח שתרצה לדבר עם הבודק, כמה דקות.

 

בהצלחה!

 

 

נ.ב - תוכל להעלות את הדף לכאן (תסרוק, תטשטש את הפרטים החשובים, שמות, ומספרים) ואנשים יגידו לך מה דעתם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תבקש מהבודק שיבדוק את השלדה טוב טוב, כמוכן שישים לב לכל מכה וצבע שהאוטו עבר.

 

לאחר מכן אתה יושב איתו במשרד ועובר איתו על טופס הבדיקה (נוהל רגיל).

 

לא צריך לקבוע תור מראש, פשוט תרים צלצול למכון לבדוק שהוא פתוח.

 

דבר אחרון מאיפה אתה? אולי אני אוכל להמליץ לך על מכון.

פורסם
תבקש מהבודק שיבדוק את השלדה טוב טוב, כמוכן שישים לב לכל מכה וצבע שהאוטו עבר.

 

לאחר מכן אתה יושב איתו במשרד ועובר איתו על טופס הבדיקה (נוהל רגיל).

 

לא צריך לקבוע תור מראש, פשוט תרים צלצול למכון לבדוק שהוא פתוח.

 

דבר אחרון מאיפה אתה? אולי אני אוכל להמליץ לך על מכון.

 

השאלה אם אני בכלל יוצר מגע עם הבוחן לפני הבדיקה,

או שאני רק מדבר עם הפקידה לפני כן, ומוסר מפתחות...

 

אני מהרצליה.

 

תודה !

פורסם

קודם כל יש לך את מכון מבדק, מכון מעולה מנסיון.

 

יש לי המון חברים שבדקו את הרכבים שלהם שם (רק שלהם היו רכבי ספורט מסוג EVO9, EVO8, IMPREZA GT,IMPREZA STI וכו').

 

מכון מעולה שבודק הכל!

 

דבר שני, אתה מגיע לקבלה, משלם, נותן את המפתחות של האוטו, עושים את הבדיקה (אתה עומד בצד), לאחר מכן קוראים לך ואתה ניגש עם הבוחן ועובר על כל הליקויים.

 

אין פה יותר מדי בעיות.

פורסם
קודם כל יש לך את מכון מבדק, מכון מעולה מנסיון.

 

יש לי המון חברים שבדקו את הרכבים שלהם שם (רק שלהם היו רכבי ספורט מסוג EVO9, EVO8, IMPREZA GT,IMPREZA STI וכו').

 

מכון מעולה שבודק הכל!

 

דבר שני, אתה מגיע לקבלה, משלם, נותן את המפתחות של האוטו, עושים את הבדיקה (אתה עומד בצד), לאחר מכן קוראים לך ואתה ניגש עם הבוחן ועובר על כל הליקויים.

 

אין פה יותר מדי בעיות.

 

1. יש מכון מבדק בהרצליה ?

2. באופן כללי, אני חושש שהמכונים מעגלים פינות ברכבי ליסינג..

3. אז כפי ששערתי, אני מגיע לפקידה, מוסר מפתחות, ולא מדבר עם הבודק לפני הבדיקה, כך שאני לא יכול להעביר לו דגשים..

פורסם
1.http://www.ybay1.co.il/index22.aspx?sHome=mivdak

 

2.אתה יכול לדבר עם הבודק לפני הבדיקה

 

3.אתה לחוץ מדי.

 

נתנאל,

אתה יכול לדמיין איך הוא היה יכול להיות לחוץ, אם הוא היה בודק רכב שלא היה ברשותו ב 3 השנים האחרונות?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=248089

 

:roll:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
נתנאל,

אתה יכול לדמיין איך הוא היה יכול להיות לחוץ, אם הוא היה בודק רכב שלא היה ברשותו ב 3 השנים האחרונות?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=248089

 

:roll:

 

אם הרכב לא היה אצלי, לא הייתי רוכש מליסינג.

בכל מקרה, אני שמח שאני משעשע אתכם :-)

פורסם

לא מומלץ (בחום ) על מכון הקומבינה מבדק בהרצליה ואני לא ארחיב במילים (לצערי).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

×
×
  • תוכן חדש...