Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי את הציוד הבא באוטו:

 

מגבר לרכב Z4200 Mac Audio

סאב וופר 12 אינטש Rockford P212S4

רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9

מערכת: פיוניר DVH-P5050DVD

 

אוקיי אז ככה המתקין בחיפה רדיו שהתקין לי גם כיוון לי (שי לכל מי שמכיר).

עכשיו הכיוון שהוא עשה נשמע על שירים בסדר וחלק מהשירים לא משהו הכוונה לרועש מידי ולשירים מסויימים יש כמו שריקה כזאת שכואבת באוזן עכשיו שיחקתי במגבר בישביל להוריד את הבאס מהסאב אז הורדתי בפילטר לרמה הכי נמוכה כדי שלא יהיה לי רק בום בום שיהיה את השיר במלואו.

בנוסף הנמכתי את הרמקולים הקדמיים קצת שיהיה צליל נקי.

 

עכשיו נגיע לעיקר, על המגבר יש כפתורים סיבובבים אתם יודעים שאפשר לסובב רק עם מברג שטוח עכשיו אני מפחד לגעת בזה מבלי להרוס.

כל בעלי המגבר הנ''ל יכול לצלם לי תמונה של איך הכיוונים אמורים להיראות?

או איך נקרא הצליל שבוא יש את השריקה המעצבנת שלא נותנת לי להנות מאיכות המוזיקה.

 

מחכה לתשובה בהקדם האפשרי ותודה רבה רבה לעוזרים הנחמדים.

פורסם

אף פעם לא תצליח לשמוע את כל השירים אותו הדבר אם לא תקפיד על איכות המוזיקה שלך ( דיסקים מקוריים או צריבה איכותית מקבצים באיכות טובה )

לגבי הכיוונים של המגבר הם שונים מרכב לרכב בהתאם לרכיבים של המערכת המורכבת ,ככה שזה לא יעזור לך איך זה מכוון אצל מישהו אחר.

מקווה שעזרתי לך קצת .

הייתי ממליץ לך גם לעשות חיפוש קטן , תוכל ללמוד הרבה משרשורים קודמים שנכתבו כאן בפורום.

בהצלחה

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

אוקיי ואיך אני יכול לדעת מה זה הצליל המחריש אוזניים של השריקה איך אני יודע בידיוק לאן זה שייך.

בגלל זה אני מבקש ממישהו שיש לו את הכיוון של המגבר אנסה אותו ואדע שבטוח לא ייהרס לי כלום

פורסם

כיוון טוב אף פעם לא יבוצע מעל דפי הפורום.

 

הכפתורים אותם אתה מתאר שולטים על החיתוכים השונים ועל הגיין (רגישות עוצמת המגבר),

על תגע בהם אם אתה לא יודע מה אתה עושה. תגיע למפגש הבא אני בטוח שיש אנשים שישמחו

לעזור לך.

כמו כן מצטרף לקודמי, חיפוש קצר בפורום יעזור לך מאוד

 

 

אלי

 

פורסם

מי זה המבין הגדול כאן בפורום שבאמת עשה הרבה כיוונים ויוכל לעזור לי או כשאני יגיע למפגש יוכל לעזור לי?

בכל אופן אני לא כלכך מכיר פה אנשים או התחברתי אליהם אני אגיע לשם ו.. איך אדע למי לפנות וכו'?

 

זה בעייתי

פורסם

לגבי היללה שאתה שומע תנסה לקרוא על יללת אלטרנטור !

ולגבי עזרה במפגש , פשוט תגיע תציג את עצמך ואת המערכת שלך ואז תוכל לבקש יפה ואם תהיה מספיק נחמד אני מאמין שיעזרו לך .

אל תשכח אף אחד לא חייב לך כלום ...

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

ברור ברור שאף אחד לא חייב לי כלום אבל יש לי בעייה אחת של אי נעימות ראיתי בתמונות שלכם שכולכם מבוגרים ואני עדיין ילד בן 20 ככה שלא ארגיש בנוח.

יש גם חברה צעירים?

ומתי המפגש הבא ואיפה?

פורסם

הרוב בפורום צעירים ורק מיעוטינו מבוגרים או כמו במקרה שלי מבוגרים מאוד:wink:.

כך שאין לך מה להרגיש לא בנוח.

המפגש כשיצא לדרך מפורסם בשרשור בראש העמוד בדביק.

 

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...