Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 10000 לסובארו לאונה 1600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לחברי הפורום ולמומחים,

 

אני מחזיק ברכב מסוג סובארו לאונה DL 1600 שנת 88 ידנית. רציתי לדעת האם כשמחליפים את השמן בטיפול 10000, לאחר שפותחים את השסתום לריקון, מחליפים איזשהו אטם? או שפשוט פותחים, מרוקנים ומבריגים בחזרה?

 

ובנוסף, מאחר ואני מעוניין לבצע את טיפול ה10000 של הרכב בעצמי (פילטרים ושמן בלבד, לא הבלמים וכו'), האם ישנם טיפים נוספים בטיפול שכזה.

 

תודה רבה!

 

ליאור :wink:

פורסם

מדובר באחד החלקים היקרים והנדירים בענף הרכב כולו :roll:

 

אם יש לך קשירם, תוכל להשיג בכל חנות חלפים, במחיר בין 1 ל 3 ש"ח.

 

אם אתה קונה באותה הזדמנות גם שמן ופילטרים, לרוב יתנו לך את השייבה הזו בחינם.

תבקש "שייבה לבורג ריקון שמן"

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

פורסם

תודה רבה על התגובה!

 

יש לי עוד שאלה קטנה שעלתה לי, ככה על הדרך... באיזה שמן כדאי לי להשתמש לסובארו? והאם יש איזשהם דגשים לגבי הפילטרים? האם פילטר דלק ישר או בצורת ר' ?

 

ושוב תודה על התגובה! :-P

פורסם

הפילטר דלק ישב ליד הגלגל האחורי ימני, במידה ויש לך עוד אחד במנוע זה לא העיקרי.

להחליף את הפילטר מלמטה, זה חרא של דבר כי נשפך המון דלק אז תתכונן.

פורסם

לגבי שמן המנוע, ישנם שני סוגי מנועי 1600.

אחד שסתומים מכניים והשני עם מרימים הידראוליים. (הראשון מרעיש כמו טרקטור, השני שקט)

בראשון ממלאים 20/50, בשני ממלאים 10/40 - אך ניתן גם 20/50.

אם המנוע אוכל לך שמן, בכל מקרה תמלא 20/50.

בשום פנים ואופן לא של אמריקן איגל! מינימום דלקול ב44 שקל לגלון שבמבצע באוטודיפו, לא נרא לי שיש זול מזה.

אם תזדקק לעזרה אשמח להסביר לך לגבי ביצוע הטיפול ושאלות נוספות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מצטרף להמלצה של EREZ WOLF , אל תקנה בשום פנים אמריקן איגל זה זבל, עשה לי בעיות במערכת השמן סתימות דפיקות שסתומים מה לא,

רק אחרי שהחלפתי לשמן דלקול 20W50 הכל עובד שקט והשעון לחץ שמן מראה לחץ כמו שצריך. אצלך זה תלוי אם המנוע עבר המון ק"מ והוא כבר שחוק אז רצוי לשים 20W50 כדי למנוע הזעות שמן

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

חברה' תודה רבה על התגובות והעזרה!

 

רציתי רק להוסיף שהאוטו עשה 212,000 ק"מ עד היום וטפו טפו טפו לא אוכל שמן. עדיין להשתמש ב20W50 ?

פורסם

תמשיך בשקט, אך תקנה שמן מאיכות טובה ותקפיד על החלפות שמנים במועד והרכב יסע עוד 212,000 ק"מ! :lol:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז,

אתה יכול לתת לי שם של שמן מאיכות טובה? הבנתי שאמריקן איגל זה זבל ודלקול הוא בסדר. איזה שמן אתה ממליץ לי לשים בסובארו DL 88 מנוע 1600 ידנית שנסעה 212,000 ק"מ שלי?

 

תודה 8)

 

ליאור

פורסם

דלקול הוא בסדר גמור לשימוש ברכבך, הוא גם מבין הזולים שניתן להשיג = 40-50 שקל לגלון.

ישנם כמובן שמנים של שאר החברות המומלצות אך הם יקרים משמעותית.

 

castrol

acdelco

והרשימה ממשיכה..

 

המתן להמלצות נוספות של שמנים מאחרים כאן בפורום, אך כל אחד מהשמנים שרשמתי יעשה את העבודה בצורה טובה.

הקפד על החלפות במועד והרכב יסע עוד כמה מאות אלפים כמו שכבר רשמתי :).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...