Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול לספר על הניסיון שלי:

רכשתי שם C5, בדקתי אותה הייטב ורשמתי להם רשימת ליקויים שבקשתי שיתקנו.

הם ביקשו שאשאיר את הרכב אצלם לכמה ימים והם יתקנו.

כאשר באתי לקחת את הרכב, הם מסרו לי אותו רחוץ ונקי וטענו שהכול תוקן.

התחלתי לסוע והתברר שלא תוקן כלום.

חזרתי אליהם למוסך והם אמרו לי שלא קיבלו ממחלקת מכירת המשומשים שום בקשה לתקן משהו.

לאחר כמה טלפונים וצעקות הם בקשו ממני להשאיר שוב את הרכב לכמה ימים והבטיחו לתקן את הכל.

חזרתי שוב והפעם מצאתי שרוב הבקשות אכן תוקנו אבל משתי בקשות הם התעלמו ופשוט לא תיקנו.

מדובר בבקשות שאכן התיקון שלהם הוא יקר.

היות והייתי צריך את הרכב ולא יכולתי לחכות עוד לקחתי את הרכב.

בשורה התחתונה הרכב די מוצלח ואני מרוצה אולם הלקח שלי הוא לבדוק טוב את הרכבים שלהם למרות שכביכול הם טופלו רק אצלם, ניראה שהם לעיתים לא מתקנים תקלות שעלותן יקרה והם מנסים לגלגל אותם ללקוח שיקנה את הרכב, הם ינסו להסתיר ולטשטש את התקלות האלו.

ההמלצה שלי היא להתעקש לקחת את האוטו לבדיקה ולהתעקש ולוודא שכל הליקויים תוקנו אחרת הם יצליחו לדחוף לך תקלה או שתיים שלא תרגיש במהלך הקניה וכאשר יבור זמן ותרגיש בה אתה הוא זה שיצטרך לשלם.

פורסם
לא לכולם מפריע שהרכב שרוט ומרוט עם סימנים של מכונת שטיפה שהורידו את הלקה.

 

אכן מפריע אך ניתן לטיפול בעזרת דיטיילינג איכותי בעלות של 500 ש"ח +-.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא בכל מקום אפשר להוריד שריטות כאלה.

דיטיילינג יקר יותר מ 500 ש"ח לא עזר להוריד שריטות מ C5 שהייתה לי, והייתי מתחרפן כל פעם כשהייתי מגיע לחניה ורואה מתחת לאלומה של הפנס את השריטות של המכונת שטיפה.

 

דיברתי עם אמיר מקלין קאר, וגם הוא מודה שלא הכל עובר, (והוא מתפרנס מזה) ונדרש לעשות בדיקה על קטע קטן לפני שמשלמים סכום כזה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אני יכול לספר על הניסיון שלי:

רכשתי שם C5, בדקתי אותה הייטב ורשמתי להם רשימת ליקויים שבקשתי שיתקנו.

הם ביקשו שאשאיר את הרכב אצלם לכמה ימים והם יתקנו.

כאשר באתי לקחת את הרכב, הם מסרו לי אותו רחוץ ונקי וטענו שהכול תוקן.

התחלתי לסוע והתברר שלא תוקן כלום.

חזרתי אליהם למוסך והם אמרו לי שלא קיבלו ממחלקת מכירת המשומשים שום בקשה לתקן משהו.

לאחר כמה טלפונים וצעקות הם בקשו ממני להשאיר שוב את הרכב לכמה ימים והבטיחו לתקן את הכל.

חזרתי שוב והפעם מצאתי שרוב הבקשות אכן תוקנו אבל משתי בקשות הם התעלמו ופשוט לא תיקנו.

מדובר בבקשות שאכן התיקון שלהם הוא יקר.

היות והייתי צריך את הרכב ולא יכולתי לחכות עוד לקחתי את הרכב.

בשורה התחתונה הרכב די מוצלח ואני מרוצה אולם הלקח שלי הוא לבדוק טוב את הרכבים שלהם למרות שכביכול הם טופלו רק אצלם, ניראה שהם לעיתים לא מתקנים תקלות שעלותן יקרה והם מנסים לגלגל אותם ללקוח שיקנה את הרכב, הם ינסו להסתיר ולטשטש את התקלות האלו.

ההמלצה שלי היא להתעקש לקחת את האוטו לבדיקה ולהתעקש ולוודא שכל הליקויים תוקנו אחרת הם יצליחו לדחוף לך תקלה או שתיים שלא תרגיש במהלך הקניה וכאשר יבור זמן ותרגיש בה אתה הוא זה שיצטרך לשלם.

 

אותי ניסו בהתחלה לנפנף כשביקשתי החלפה של שמשה קידמית (גרמה לאי הפעלה של מגבים אוטומטיים, והדלקה קבועה של אורות דרך). לא ביצעו אצלי כיוון פרונט ואיזון גלגלים כמו שהבטיחו (טענו שעשו, האוטו המשיך לרעוד ולמשוך ימינה).

 

אחרי שצעקתי עליהם וקצת איימתי (סניף ירושלים - חבורה של חובבנים, אין להם מושג בלמכור רכבים), קיבלתי החלפה של שמשה וכיוון פרונט. לצערי לא אני הלכתי לקבל את האוטו (שהיה אצלהם שבוע) בחזרה ולכן האוטו המשיך למשוך ולרעוד. מפאת חוסר זמן וצורך באוטו לא חזרתי אליהם. לבסוף השבוע נכנסתי למכון פרונט (בואדי ג'וז - ירושלים), תמורת 150 ש"ח עשו כיוון פרונט , ועכשיו האוטו סוכר!!

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תרשה לי לחלוק עליך.

הם לא חבורה של חובבנים אלא של נכלולים.

הם מנסים את מזלם בהתשת הקונה בתקווה שיתיאש ויקח את האוטו גם אם לא תקנו את הכל.

הם לא מוכרים מכוניות מאתמול ולכן הם לא חובבנים, הם יודעים בדיוק מה הם עושים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון: רכשתי c5 בלובינסקי חיפה מצאתי רכב לא צבוע ללא כל בעיות מיוחדות עם 77000 ק"מ

בינתיים הכל ללא דופי

ברכב לא היו כמעט תיקונים לבצע אז אני מקווה שלא אפגוש את ניסיונות ההתחמקות שלהם שתוארו בהודעות קודמות....

 

חוויית הקניה לפחות בלובינסקי טריד חיפה היתה מצויינת כמה לוקשים הם מכרו לי אם בכלל נדע מן הסתם בחודשים הקרובים

אשתדל לעדכן על חוויית השימוש בחודשים הקרובים

פורסם

שלום אני רוצה לרכוש מהם רכב ב36 תשלומים האם משהו רכש מהם בשיטה זו רכב?עד כמה זה כדי?אני כרגע קצר בכסף מזומן ולכן חשבתי שבכדי להתקדם בשנה וגם באוטו יהיה יותר קל לקנות בתשלומים .הרבה הזהירו אותי מהc4 ומהc5 ולפיזו 307 יש בעיות בגיר. יש להם עכשיו מבצע על c4 ב36 תשלומים של 1500 שח +1000 שח מזומן.

בעיה נוספת שאת התשלומים הם עושים בכרטיס אשראי שזה תופס את כל המסגרת

פורסם

קניתי אצלם לפני חמש שנים. בדיעבד מתברר שדחפו לי רכב עם בעיות ידועות ושיקרו בכל הזדמנות. אחרי גילוי התקלות התעלמו ממני לחלוטין, והשאירו אותי להתמודד עם שירות הלקוחות של היבואן. אנשי המכירות שם במקרה הטוב רק לא יודעים מה מצב הרכב, וזה לא אכפת להם. יש להם תפקיד אחד ברור - למכור. זו יחידת רווח עצמאית, כפי שהסבירו לי בשירות הלקוחות מאוחר יותר.

הקטע המדהים היה ששירות הלקוחות הסכימו לקנות ממני את הרכב בחזרה, בגלל תקלה במנוע. אבל בטרייד-אין לא הסכימו לתת עליו מחיר סביר, אלא התעקשו לקבל עליו ממני הנחה דומה לזו שהם כאילו נתנו לי. למרות שזה מאד נתון לויכוח ובהחלט מהווה "הרצחת וגם ירשת". גם הודו בפניי בפה מלא שאת הרכב הבעייתי שייקנו ממני הם הולכים למכור למישהו אחר. בלי לתקן!

בסוף זה נגמר בזה שהשירות החליפו לי מנוע על חשבונם, קצת התחרטו אחר כך כשהבינו מה גודל ההוצאה. אחרי עוד קצת איומים מצידי הסאגה נגמרה אחרי שנתיים בלי הוצאות נוספות מצידי, עם רכב שהחליף מנוע ב- 90 אלף ומאז עשה עוד 90 בלי בעיות בכלל. אחרי התיקון הוא מותק של אוטו. אבל כמה קש אכלתי בגלל אנשי המכירות ...

פורסם

לגבי רכב צבוע - מסתבר שיש רכבים מוצגים למכירה לפני שעברו הכנה למכירה (בעיקר כאלה שאין להן מכות משמעותיות בפח)

וכך יצא שיש רכב עם צבע מקורי שרוב שסימנים ירדו בפוליש, צבע בז שמפניה כזה - המפקדת אוהבת את הצבע זה מה חשוב:-)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני רואה שיש הרבה חוויות שליליות מהרכישה מהם.

אני חשבתי שזה מקום די אמין לקנות ממנו :roll:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...