Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

אין לי כלכך ניסיון ברכישת רכבים וכמו כן לא בקריאת דוחות מכון , מצורפת בדיקה של רובר -

מצב סריקה של הדוח .. אודה לכם אם תוכלו להבהיר לי קצת את הליקויים וכמה זה חמור אם בכלל ..

 

תודה

DSC00161.jpg

פורסם

קריאה.

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=142171&d=1231953674

 

1. יש לבדוק את פשר הנזילות ולקבל הצעת מחיר לתיקון.

2. בדוק כנגד קבלה מתי בוצע טיימינג לאחרונה והאם הוחלפה משאבת מים.

3. יש להחליף משאבת הגה.

4. לבדוק פשר הנזילות מהגיר (ומפלס שמן גיר).

5. חלודה + ריקבונות במשקופים - לגשת לפחח לקבל הצעת מחיר קומפלט. העלות צפויה להיות גבוהה ועבודה לא איכותית תגרום לחלודה לחזור לאחר מספר שנים. רק בעקבות הסעיף הזה לא הייתי מתקרב לרכב.

6. האם יש לרכב היסטוריית טיפולים כלשהי?

7. יד? ק"מ?

8. כמה הוא דורש על הרכב?

9. קח בחשבון שרובר לא נחשב לרכב הכי אמין בשוק.

פורסם

הרכב נשמע כמו צרה צרורה. אם אתה נעול עליו קח אותו לפחח בכדי לקבל הערכת מחיר לתיקון לריקבונות במשקופים ותוריד את זה מה-15K שהוא דורש. אישית עדיין לא הייתי מתקרב לרכב.

פורסם
קריאה.

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=142171&d=1231953674

 

1. יש לבדוק את פשר הנזילות ולקבל הצעת מחיר לתיקון.- נזילה מהגיר זה לא באמת נזילה זה מהאטם של החיישן קורה בכל הרוברים, בלי לדעת ובלי שהוא יכתוב מדובר ברכב אוטומט

2. בדוק כנגד קבלה מתי בוצע טיימינג לאחרונה והאם הוחלפה משאבת מים. - תבדוק טוב לעשות ראש באוטו הזה לא זול בכלל

3. יש להחליף משאבת הגה.

4. לבדוק פשר הנזילות מהגיר (ומפלס שמן גיר).

5. חלודה + ריקבונות במשקופים - לגשת לפחח לקבל הצעת מחיר קומפלט. העלות צפויה להיות גבוהה ועבודה לא איכותית תגרום לחלודה לחזור לאחר מספר שנים. רק בעקבות הסעיף הזה לא הייתי מתקרב לרכב.

6. האם יש לרכב היסטוריית טיפולים כלשהי?

7. יד? ק"מ?

8. כמה הוא דורש על הרכב?

9. קח בחשבון שרובר לא נחשב לרכב הכי אמין בשוק.[/quote]

הרכב לא במצב הכי טוב וכדאי שתחפש אחר - רק שתדע לקחת את הרכב לעשות בדיקה במקום שלא מכירים אותו - הרעש מהמנוע זה לא רעש באמת, זאת הדיסקת לחץ של הגיר CVT, אפשר להחליף אותה והכל יהיה בסדר ולא להשתמש בדיסקה של רובר רק של FORD ESCORT ככה נפתרים מהרעש.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אל תתקרב לרכב הזה ספציפית יהיה בשבילך ממש מחלה יש ביד 2 רוברים 216 ידניות יפות בהרבה יותר.

 

 

גיולוי נאות יש לי רובר 216 .... בדעה אחת אוטו אמין (שטופל כראוי כמובן) מפנק חזק מאוד ונותן תמורה גבוהה מאוד למחירו.

 

אה FLESHBONE רשום בפירוש מצמד מפריד גבוה!...אם אינני טועה באוטומט אין קלאץ.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

1. יש לבדוק את פשר הנזילות ולקבל הצעת מחיר לתיקון.- נזילה מהגיר זה לא באמת נזילה זה מהאטם של החיישן קורה בכל הרוברים, בלי לדעת ובלי שהוא יכתוב מדובר ברכב אוטומט

 

fleshbone, ייתכן שזאת באמת בעייה נפוצה, אבל לקבוע נחרצות שהנזילה משם זה חסר אחריות. מה גם שהרכב ידני בכלל...

פורסם
קריאה.

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=142171&d=1231953674

 

1. יש לבדוק את פשר הנזילות ולקבל הצעת מחיר לתיקון.- נזילה מהגיר זה לא באמת נזילה זה מהאטם של החיישן קורה בכל הרוברים, בלי לדעת ובלי שהוא יכתוב מדובר ברכב אוטומט - האמת שזה ידני דוקא ...

2. בדוק כנגד קבלה מתי בוצע טיימינג לאחרונה והאם הוחלפה משאבת מים. - תבדוק טוב לעשות ראש באוטו הזה לא זול בכלל

3. יש להחליף משאבת הגה.

4. לבדוק פשר הנזילות מהגיר (ומפלס שמן גיר).

5. חלודה + ריקבונות במשקופים - לגשת לפחח לקבל הצעת מחיר קומפלט. העלות צפויה להיות גבוהה ועבודה לא איכותית תגרום לחלודה לחזור לאחר מספר שנים. רק בעקבות הסעיף הזה לא הייתי מתקרב לרכב.

6. האם יש לרכב היסטוריית טיפולים כלשהי?

7. יד? ק"מ?

8. כמה הוא דורש על הרכב?

9. קח בחשבון שרובר לא נחשב לרכב הכי אמין בשוק.[/quote]

הרכב לא במצב הכי טוב וכדאי שתחפש אחר - רק שתדע לקחת את הרכב לעשות בדיקה במקום שלא מכירים אותו - הרעש מהמנוע זה לא רעש באמת, זאת הדיסקת לחץ של הגיר CVT, אפשר להחליף אותה והכל יהיה בסדר ולא להשתמש בדיסקה של רובר רק של FORD ESCORT ככה נפתרים מהרעש.

פורסם

בנוגע לבעיית החלודה ורקבון במשקופים, לאחד החברים הייתה כזו בעייה של רקבון בחיבור דלת תא המטען לגג הרכב. סידר את העניין בעלות של 700ש"ח או פחות. בקשר לטופס הבדיקה נראה שהרכב לא מטופל כראוי אני לא הייתי מתקרב.

פורסם
אל תתקרב לרכב הזה ספציפית יהיה בשבילך ממש מחלה יש ביד 2 רוברים 216 ידניות יפות בהרבה יותר.

 

 

גיולוי נאות יש לי רובר 216 .... בדעה אחת אוטו אמין (שטופל כראוי כמובן) מפנק חזק מאוד ונותן תמורה גבוהה מאוד למחירו.

 

אה FLESHBONE רשום בפירוש מצמד מפריד גבוה!...אם אינני טועה באוטומט אין קלאץ.

 

 

באוטומט יש דיסקה ומה לעשות שהיא רועשת מאוד מאוד, המקוריות מחזיקות בקושי שלושה חודשים לפניי שמתחילות להרעיש.

המוד הכי נפוץ זה להחליף לדיסקה של ESCORT, מן הסתם גם לי יש רובר שהיא אוטומטית - CVT.

 

וואלה בכלל לא שמתי לב שהרכב ידני. :)

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אה בקשר לטופס הבדיקה לא נראה לי שזה של הרכב הזה הק"מ המצוין אינו הק"מ שציינתה ולמטה בסוף הדף רשום שנסיעת המבחן בוצעה ב 2004

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...