Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים,הבחנתי בנזילת שמן חלשה מאוד מהיוניט לחץ שמן,בכל אופן זה מה שאמרו לי (שזה החלק שנוזל) זה נמצא מעל הפלאנש מים שנכנס לראש המנוע,זה מין בורג כזה עם חלק כחול וחיבור של חוט חשמלי שאפשר לנתק,אם צריך אני יעלה תמונה במוצא"ש. השאלה שלי האם אני יכול לבצע החלפה של החלק באופן עצמאי,כי זה נראה די פשוט,שולפים את החוט שמחובר מרוקנים שמן כך שלא ישפך ברגע שמבריגים את היוניט החוצה ואז מבריגים את החלק החדש במקום,ממלאים שמן חזרה ומחברים את החוט חזרה. האם אני צודק? האם יש דברים נוספים שצריך לעשות? וגם,האם אפשר פשוט לשאוב שמן למיכל עד לגובה של היוניט ואז להמשיך או לרוקן מאגן השמן. תודה! ד"א הנזילה היא מהחלק הכחול ולא מהחיבור עצמו כי בחיבור הכל יבש,החוט כל הזמן בנסיעה מתמלא בשמן

פורסם

שלום רב!

מעניין שאתה מודאג משמן המנוע, שלא ישפך, ומשום מה אני מודאג מכך, שתשבור חלילה את היוניט הישן בעת הפירוק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חח לפי התגובות שלכם כנראה שיש שם מין מנגנון שלא נותן לשמן לצאת החוצה גם כשהיוניט בחוץ,אני שואל את כל הדברים כי אני לא יודע מה הולך בדיוק בפנים... אז אם אני מפרק בעדינות בכדי לא לגרום שום נזק להברגה לא ינזל שמן? ד"א אני ירכיב בעדינות גם כן ואם כדאי לשים קצת שמן על ההברגה אז תגידו לי (כדי שתחליק פנימה)

  • ספונסר פורום
פורסם

היוניט ממוקם בראש המנוע והשמן נמצא למטה באגן השמן ולכן לא ישפך

לך משם שמן .

השמן מגיע לשם רק כאשר המנוע פועל ומשאבת השמן דוחפת את השמן לכיוון הראש

וכל שאר המכלולים הדורשים שימון .

בקיצור כשהמנוע לא פועל פתח את היוניט (עם מפתח 24 ממ)ותתקין אחר במקומו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הבנתי זה גם מסביר למה בקושי נוזל שהרכב עומד, דבר נוסף,האם כדאי לשים שמן על ההברגה? כמו שממליצים הרבה פעמים כאשר מחליפים פלאגים,דבר שני,האם צריך לשים טיפה סיליקון עמיד בחום מסביב למקום כדי לוודא אטימה?

  • ספונסר פורום
פורסם

אין לך צורך באטמים כל שהם ,היוניט עצמו (המתאים)מגיע עם טבעת

אטימה מאלומיניום ,תחזק ברגש ותמעך אותה טיפה ובזה נגמר הסיפור .

דרך אגב יוניט לחץ שמן כזה עולה כ 40-50 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כן קניתי את החלק, עלה לי 25 ש"ח במקום 28 חחח.. הנה צלמתי כדי שתראה שזה בדיוק מה שאנחנו מדברים עליו

P1101596.JPG

פורסם

השאלה אם זה זה משפיע, זה אותו החלק שיש לי כרגע..הוא נראה בדיוק אותו הדבר.. יש חלקים שהם קריטיים שיהיו מקוריים יש כאלו שזה לא משנה

יש לזה השפעה? במקרה הזה..

פורסם

היי אנשים, ממש תודה, החלפתי היה ממש קל, גם נשארתי עם מנוע עובד כמה זמן לראות אם ישנה איזו נזילה, הכל תקין, לקח לי ממש 10 דק', נזל קצת שמן שמתי מטלית כדי שלא ילכלך את כל האזור וישר הכנסתי את החלק החדש, סגרתי בעדינות, נתתי חיזוקק קטן בסוף, לא OVER

איזה שמן אני צריך למנוע שלי? אני רוצה לקחת מחבר קצת שמן להוסיף כי נזל קצת

פורסם
היי אנשים, ממש תודה, החלפתי היה ממש קל, גם נשארתי עם מנוע עובד כמה זמן לראות אם ישנה איזו נזילה, הכל תקין, לקח לי ממש 10 דק', נזל קצת שמן שמתי מטלית כדי שלא ילכלך את כל האזור וישר הכנסתי את החלק החדש, סגרתי בעדינות, נתתי חיזוקק קטן בסוף, לא OVER

איזה שמן אני צריך למנוע שלי? אני רוצה לקחת מחבר קצת שמן להוסיף כי נזל קצת

אין צורך להוסיף, עדיף חצי ליטר פחות, מאשר חצי ליטר יותר.

ראה מה קורה כאשר ממלאים יותר, קרא כאן:

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=242713

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...