Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.

 

היה NOD32, ביום בהיר אחד הפסיק להתעדכן. הורדתי אותו, שמתי AVG FREE. יום אחד גם הוא הפסיק להתעדכן (UPDATE FAILED).

 

פירמטתי לפני כמה ימים, התקנה נקייה לגמרי, AVG עדכני הותקן מחדש, כולל UPDATE מוצלח. סרקתי את המחשב, טוען שאין וירוסים כלשהם.

 

אחרי כמה ימי עבודה בודדים, פתאום ה-UPDATE נכשל שוב.

 

במהלך כמה הימים הללו, העברתי פה ושם קבצים ישנים שהיו שמורים על דיסק חיצוני. לא יכול להצביע על נק' זמן ספציפית בה העסק השתבש.

 

תופעה מעצבנת נוספת - כאשר אני פותח את תיקיית ה-INCOMING של האימיול, WINDOWS EXPLORER (בן דוד של דורה :wink:) מתרסק, וצריך לאתחל אותו ידנית (או לעשות ריסטרט).

 

רעיונות? האם אנטי-וירוס בתשלום אמור לתפוס יותר טוב (בהנחה שמשהו אכן שתול לי במחשב)?

פורסם

לגבי ה AVG -

נסה את מה שרשום במסגרת האדומה. זה עבד לי.

 

לגבי ה incoming - הכנס לתקייה דרך command line והעבר את התוכן שלה לתקייה אחרת ותכנס מחדש ל incoming. כך תוכל לבדוק האם יש שם קובץ שמעצבן את האקספלורר שלך. אפשרות נוספת היא למחוק חלק מהקבצים האחרונים שהורדת, שאולי הם הבעייתיים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תמיד לשירותך. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

AVG FREE קצת מאכזב, הצליחו לחמוק לו בין האצבעות כמה וירוסים / טרויאנים לתוך המחשב שלי.

 

אני ממליץ על NOD32 3.0 BUSINESS EDITION, מצד אחד עושה את העבודה מצויין, מצד שני לא כבד על המחשב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אז ככה.

 

תופעה מעצבנת נוספת - כאשר אני פותח את תיקיית ה-INCOMING של האימיול, WINDOWS EXPLORER (בן דוד של דורה :wink:) מתרסק, וצריך לאתחל אותו ידנית (או לעשות ריסטרט).

 

quote]

 

היי שמר, התופעה בדרך כלל מתרחשת עקב קובץ ודיאו בפורמט AVI שתוקע את התיקייה (טוען ממירי וידיאו,DLL ולא משחרר אותם).

 

הפיתרון המוצלח מאוד היא בעזרת תוכנת קלה לשימוש הנקראת Unlocker.

 

http://ccollomb.free.fr/unlocker/

איזה כייף לי :)

פורסם

שמר, אני בדיעה שעל ההגנה למחשב שלך, לא מתקמצנים- ומשלמים.

אני קונה מדי שנה נורטון אנטיווירוס.

כן, בכסף.

לא, לא כסף של מונופול.

א.ו. חינמי עלול להכיל כל מיני דלתות אחוריות ושאריות זדוניות. לא תודה.

אז פעם בשנה תוציא 100 ש"ח.

לא יקרה כלום.

 

(לבקשת מספר חברי פורום, הודעה זו מסווגת כ: רצינית , להבדיל מ: צינית)

תמונה של צינית להמחשה:

juno_pregnant_teen_movie_poster.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שמר, אני בדיעה שעל ההגנה למחשב שלך, לא מתקמצנים- ומשלמים.

אני קונה מדי שנה נורטון אנטיווירוס.

כן, בכסף.

לא, לא כסף של מונופול.

א.ו. חינמי עלול להכיל כל מיני דלתות אחוריות ושאריות זדוניות. לא תודה.

אז פעם בשנה תוציא 100 ש"ח.

לא יקרה כלום.

 

(לבקשת מספר חברי פורום, הודעה זו מסווגת כ: רצינית , להבדיל מ: צינית)

תמונה של צינית להמחשה:

juno_pregnant_teen_movie_poster.jpg

 

+8.85 !

 

אתה יכול לפרמט את הדיסק הקשיח יום לפני תאריך התפוגה ולהאריך בעוד שנה את הרישיון.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא יודע אם התוכנות שפורצים אותן עושות בעיות או לא אבל חבר טוב אמר: " אתה מתקין אנטיוירוס כדי להגן את המחשב מוירוסים ופריצות, אבל פורץ את האנטיוירוס ע"י תוכנה שבעצמה יכולה להיות וירוס או גרועה מכך, ונכתבה ע"י אותם אנשים שמפיצים את הוירוסים או את הגרוע מכך". זה משהו שגרם לי לחשוב על זה והשנה (כן בפעם הראשונה) בניגוד לשנים רבות של פריצות חינמיות רכשתי רישיון חוקי ל 2 מחשבים של קאספרסקי . ועכשיו לפחות לא צריך לשבור את הראש לגבי עידכונים ושאר הירקות שנלווים לתוכנות הפרוצות.

עכשיו במאגר יש לי כבר 2 תוכנות חוקיות:

קאספרסקי , וויסטה שקיבלתי עם הנייד למרות שהשניה גם אם היו משלמים לי לא היתי מוכן לקחת ולהתקין .

וחייב להסכים לגבי הנורטון היה לי עותק חוקי ל 3 חודשים והדבר הזה פשוט ביזיון כשה מדובר בהגנה מוירוסים.

אם הייתי קונה זה רק NOD32 או קאספרסקי והשני היה במבצע.

פורסם

היה לי נסיון טוב עם AVG ואח"כ עברתי לAVAST שגם הוא בסדר, אבל לא עושה סריקות יזומות.

 

לפני כמה חודשים AVG עשו משהו משונה- הם הודיעו על הפסקת החינמיות , ואח"כ התחרטו אבל הינו צריכים להתקים מחדש את AVG 8 (כלומר הגירסה החדשה). אז גם עברתי לAVAST וגיליתי שהוא מעמיס פחות את המחשב.

 

יהודה

פורסם
מה הקשר בין נורטון אנטי וירוס להגנה על המחשב שלך?

שמע, נורטון לא משהו, אני מסכים ומודה.

השיטה שלו להגנה מפני ווירוסים עובדת בערך ככה:

(הנורטון מגלה ווירוס)

[הנורטון מוציא הודעה על הממצא בזו הלשון:]

"יש לך ווירוס!!! הא! אכלת אותה! ווירוס! כן כן ! לא פחות! עכשיו לך תוריד אותו!! בוא אני אספר לך איך להוריד אותו בעצמך ב-2345648972657856 צעדים קלים שכל הדיוט יכול!!"

 

אבל מה שטוב בו, הוא מונע מהרבה (אם לא 99.999%) מהווירוסים בכלל להגיע למחשב שלי.

כהדיוט בעניינים הללו, מדוע AV בתשלום יותר טוב מחינמי? אם זה מה שיציל אותי - כסף הוא עניין משני.

בדיוק כמו שאמר זה המצוטט למטה: אנטי ווירוס פרוץ הוא אוקסימורון. בפועל זה אומר: תוכנה שאמורה להגן עליך מפריצות נפרצה.

לא יודע אם התוכנות שפורצים אותן עושות בעיות או לא אבל חבר טוב אמר: " אתה מתקין אנטיוירוס כדי להגן את המחשב מוירוסים ופריצות, אבל פורץ את האנטיוירוס ע"י תוכנה שבעצמה יכולה להיות וירוס או גרועה מכך, ונכתבה ע"י אותם אנשים שמפיצים את הוירוסים או את הגרוע מכך".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

גם אנטי וירוס טוב לא יצליח להגן מאנשים טיפשים/ לא עירניים, כי הוא פשוט לא יגלה וירוס חדש כל כך מהר.

זה לא משנה אם זה בחינם או בתשלום.

יש כמה כללי אצבע שצריך להקפיד עליהם.

 

לא שאני מזלזל במישהו. גם אני בעברי נדבקתי בוירוסים שונים ומשונים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...