Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בדיוק כמו שאמר זה המצוטט למטה: אנטי ווירוס פרוץ הוא אוקסימורון. בפועל זה אומר: תוכנה שאמורה להגן עליך מפריצות נפרצה.

 

לא פרוץ. חינמי. כמו ההבדל בין פרוצה לבין אחת שנותנת בחינם (AKA שרמוטה). :roll:

פורסם

אנטי וירוס לא מגן מפריצות אלא מוירוסים.

firewall מגן מפריצות, אם כבר.

יש כמובן סוויטות מוצרים שמשלבות הכל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סתם שאלה:

למה?

למה שמישהו ישקיע במוצר שיוצא חים אין כסף? ממה הוא ירוויח? מהיכן יקבל כסף להשקיע בעדכונים ובתוכנה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עניין של פרסומות. יש ל AVG למשל גם גירסא בתשלום.

AVG היתה בין הראשונות שהיתה להם תמיכה ל 64 ביט , מה שהגדולות כמו נורטון לא הספיקו לעשות. הסיבה שלא חידשתי את המנוי שלי בנורטון היתה בדיוק בגלל זה - כי פשוט הם לא תמכו ב ויסטה ultimate או XP 64 ביט.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
(AKA שרמוטה). :roll:

 

דווקא יש להם פילטרים טובים..:shock:

 

סתם שאלה:

למה?

למה שמישהו ישקיע במוצר שיוצא חים אין כסף? ממה הוא ירוויח? מהיכן יקבל כסף להשקיע בעדכונים ובתוכנה?

 

AVG הוא בין התוכנות הטובות ביותר.

 

יש גירסה בתשלום ויש חינמית.

החינמית מסורסת, ללא אנטי ספאם, ללא פיירוול וללא אנטי ספייוור.

מי שצריך את זה , קונה את הגירסה המלאה. מי שלא - משתמש בחינמית.

 

נורטון כבר מזמן לא של נורטון. מאז שהוא מכר את השם שלו - התוכנה הזאת הפכה לזבל.

כבדה, איטית ולא תופסת את הוירוסים עד שהם פועלים.

יותר מזה הם גם חוצפנים.

 

השבוע החלפתי את האנטי וירוס אצלנו בחברה באחד של TREND MICRO.

 

הסרתי בצורה מסודרת את הנורטון ושלחתי אותו לכל הרוחות אבל התברר לי שגם הסרה מסודרת לא מסירה את כל הדרעק הזה.

אחרי כמה שעות פתאום אני מקבל למחשב עשרות הודעות של וירוסים מהשרת המרכזי והשרת ממש קורס.

בדקתי ואני רואה שהנורטון חזר לתחיה והוא פועל וגם סורק את השרת:idea:

 

לא רק זה. מי הווירוס לדעתכם? כמובן הTREND MICRO הוא וירוס טרויאני קטלני..

 

היה צורך להוריד את השרת ולהעלות אותו ב SAFE MODE ולזרוק את הנורטון שוב אבל הפעם בעקירת שורש.

×
×
  • תוכן חדש...