Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אינך מבין את השוני בין מצב חוקי של בדיקת אדם שנראה ע"י השוטר/ים כשהוא נוהג ואז החוק מסמיך ומחייב אותם למנוע ממנו המשך סיכון אם נמצא שהוא שיכור , לבין אדם שבזמן הבדיקה אינו נוהג ולכן אין השוטר יכול לעשות לו כלום גם אם הוא שיכור, אבל דקה אח"כ ,אם ייהרג/יהרוג בנהיגה בשיכרות, השוטר (אישית והמשטרה כשולחתו) יואשם במעורבות ואחריות בכך ( וסביר שיהיו "עדים"- בייחוד אם הוא בסביבה חברתית ששמה לה את הלחימה במשטרה וה"נצחון" על השוטרים כעניין עיקרי בחייהם) ,-שידע שהוא עומד לנהוג - לפי הודאתו ?

אתה מחוייב ע"י החוק לא לנהוג אחרי ששתית מעבר לרמת האלכוהול המותרת. אם אין לך אפשרות לבדוק זאת ואתה בספק,- אל תנהג.רק אתה תוחזק אחראי

 

גם אם נניח ואתה צודק והשוטרים שלנו מספיק מלומדים כדי להבין את פלפולי המשפטים שפיזרת כאן, הרי בדיוק באותה מידה אפשר להסביר לשוטרים שבמקרה כזה עליהם להבהיר לנהג המבקש בדיקה כשאינו נוהג שלבדיקה אין תוקף חוקי ואין היא מדויקת כלל וכלל, לא?

או שאז השוטרים עלולים לשמוט את הקרקע מתחת לבדיקות השכרות שהם מבצעים חדשות לבקרים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קראתי מספר פסקי דין שנמצאים ברשת בנושא של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

פסקי הדין עסקו בהתפרעות של אזרחים לשוטרים וכללו התפרעות, גידופים, איומים, ואלימות.

ההיגיון הבריא אומר, שאם ניגשים לשוטר ומבקשים ממנו להבדק לא אמורה להוות הפרעה לשוטר.

כך שאין שום בעיה לפעול בדרך שהצעתם.

 

 

 

ל'

 

מה שאני מפחד הוא לא לגשת לשוטרים.

את זה אני עושה לפעמים כשיש לי סיבה כלשהי.

 

הפחד שלי הוא לגבי התיעוד ואיך הם יבינו את זה.

פורסם

3 עמודים של שטויות.

מה יש לכם? תבינו קודם איך זה עובד, לפני שאתם צועקים כמו חבורת של נמחק.

 

יש את השקיות (נשיפון) ויש את הDRAGGER

בדיקת נשיפון,נותנת אינדקאצייה לשוטר האם לקחת את הנהג לבדיקה על DRAGGER .

ז"א , אם שתית (ואתה כן שתית לפי מה שאתה אומר) מה יתן לך הבדיקה של נשיפון? ברור שהיא תיתן בדיקה חיוית.

למה לבזבז את ההרכה ואת הזמן של השוטר?

שתית = אל תנהג.

את הDRAGGER אין בכל ניידת,לכן לא יזמינו עבורך במיוחד.

 

זה לא משחק ילדים. אנשים עושים את העבודה שלהם,ולאף אחד אין זמן לבזבז זמן על שטויות.

וכן, זה שטויות ! לבוא לשוטר בתפקיד לאחר ששתית ולבקש להבדק.

בזמן שהוא מבזבז זמן לשטויות שלך,נהג אחר (ששתה) יסע בנתיים בכיף.

Omnia mea mecum porto

פורסם

לפני שאתה מכנה את המגיבים מעליך בכל מיני תיאורים של חיות, עדיף לך שתבדוק את דבריך ולא תלהג שטויות לחלל הפורום.

מניסיון, הנשיפון לא יתן תוצאה חיובית בכל מקרה. אתה בטח תוהה מדוע אני כל כך נחרץ בקביעה הזאת, אז אני אספר לך סיפור קטן:

אבא שלי, בעוונותיו, הוא מתנדב ותיק במשטרת התנועה (נא לא לסקול אותו באבנים, הוא כלל לא מתעסק באכיפת מהירות, אלא בעבירות מהותיות, כגון טלפון, חגורת בטיחות, חניות כפולות וכיו"ב). לפני כמספר חודשים הוא סיפר לי שבאחת המשמרות האחרונות שלו הוא עסק בבדיקות שכרות, וביקשתי ממנו שיביא פעם לנסות את הנשיפון. לשמחתי, הוא הביא לי שתי שקיות חדשות (ממנו הבנתי שבכל משמרת שבה הוא מקבל משימה שכזאת, נותנים לו מלא כאלה). חיכיתי ליום שבו אכלתי ארוחת צהרים דשנה עם יין טוב, שתיתי משהו כמו שתי כוסות, ומיד לאחר האוכל הלכתי לבדוק איך זה עובד. נשפתי לתוך השקית, חיברתי אליה את המבחנה, דחסתי את האויר דרך המבחנה והמתנתי. ואכן, מקץ כמה רגעים, החלה המבחנה לשנות את צבעה. המתנתי עוד קצת, וראיתי שאומנם הצבע משתנה, אך לא מעבר לגבול החוקי, מה שאומר שאומנם היו לי אדי אלכוהול בנשימה, אבל עדיין ברמה המותרת.

 

מסקנה מס' 1: גם אם שתית וגם אם הבדיקה חיובית, זה עדיין לא אומר שאתה ברמה האסורה, ולכן אני כן מוצא טעם בבקשתו של פותח השרשור להיבדק. הלוואי וכל הנהגים היו מגלים אותה רמת מודעות ואחריות כמו שהוא גילה.

מסקנה מס' 2: בפעם הבאה שכותבים דברים לא נכונים ועוד מדגישים אותם בפונט מוגדל ומודגש, מקבלים התראה על ייעוץ לא מבוסס.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
3 עמודים של שטויות.

מה יש לכם? תבינו קודם איך זה עובד, לפני שאתם צועקים כמו חבורת של נמחק.

 

יש את השקיות (נשיפון) ויש את הDRAGGER

בדיקת נשיפון,נותנת אינדקאצייה לשוטר האם לקחת את הנהג לבדיקה על DRAGGER .

ז"א , אם שתית (ואתה כן שתית לפי מה שאתה אומר) מה יתן לך הבדיקה של נשיפון? ברור שהיא תיתן בדיקה חיוית.

למה לבזבז את ההרכה ואת הזמן של השוטר?

שתית = אל תנהג.

את הDRAGGER אין בכל ניידת,לכן לא יזמינו עבורך במיוחד.

 

זה לא משחק ילדים. אנשים עושים את העבודה שלהם,ולאף אחד אין זמן לבזבז זמן על שטויות.

וכן, זה שטויות ! לבוא לשוטר בתפקיד לאחר ששתית ולבקש להבדק.

בזמן שהוא מבזבז זמן לשטויות שלך,נהג אחר (ששתה) יסע בנתיים בכיף.

 

 

לדעתי יש הרבה נהגים שמרגישים שהם בסדר גמור והשיקול דעת לשהם מוטעה מאוד, ואם השוטר לא ירצה לבדוק אותו, והוא יקח את הסיכון ויסע, והשוטר בידיוק יפספס את האוטו הזה , והאוטו יעשה תאונה. ונניח שהנהג היה נבדק והיה יוצא לא כשיר, ונניח שלנהג אכפת מעצמו ומהסביבה, הוא לא יסע וימנע תאונה אפשרית.

 

לבזבז את הערכה של השוטר? עם כל הדוחות מהירות שהם נותנים הם יכולים ללמן בידקת אלכוהול בנשיפון לכל נהג בארץ פעם ביום.

 

ונשיפון כמו שאמר אלעד כן יכול לחוות משהו באמצע ולאו דווקא שיכור ממש או לא שיכור בכלל.

 

ואיך שאתה מגדיר את זה שתיתת אל תנהג, זה כמו שאני אגיד לך, שתית כוס יין בארוחת שבת? סבבה אל תנהג, אפילו שאכלת וישבת עוד שעתיים, תמיד יהיה לך אחוז קטן של אלכהול בגוף. זה מאוד לא חד משמעי.

פורסם

אלעד,לא רק האבא מתנדב ויודע איך הכול מתנהל.

גם אני מתנדב כבר לא שנה ראשונה.

 

שתית משהו? אתה לא בטוח? הנה לך תשובה- אל תנהג!

מה הסיבה שאחרי ששתית תבוא להבדק? מה שקובעה זה הדראגר.

זה לא יתן לך כלום הבדיקה הזו,חוץ מבזבוז הרכה וזמן של השוטר.

הנשיפון לא מודד רמת אלכוהול. חיובי,או שלילי, לך זה ממש לא משנה. שתית? אל תנהג.

Omnia mea mecum porto

פורסם

לא בכל מקום יש מוניות שירות. בצפון לדוגמא אין כלום.

 

ומוניות ספיישל כל יציאה זה יהיה ממש יקר...

 

בכל מקרה יין או בירה, אחרי שעתיים אין להם כל השפעה (לפחות אצלי, כשנבדקתי מספר פעמים בינשוף)

פורסם
הנשיפון לא מודד רמת אלכוהול. חיובי,או שלילי, לך זה ממש לא משנה. שתית? אל תנהג.

במיוחד בשבילך אני מצרף תמונה

 

94984_נשיפון.jpg

 

רואה את הקו האדום שמסומן על המבחנה? מצוין. ברגע שיש בנשימה אדי אלכוהול, האבקה הצהובה שבתוך המבחנה משנה את צבעה. אם שינוי הצבע עובר את הקו - האדם אינו כשיר לנהיגה. כל זמן שהצבע השתנה אך לא עבר את הקו, הרי שהנהג שתה בגבולות החוק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לא בכל מקום יש מוניות שירות. בצפון לדוגמא אין כלום.

 

ומוניות ספיישל כל יציאה זה יהיה ממש יקר...

 

בכל מקרה יין או בירה, אחרי שעתיים אין להם כל השפעה (לפחות אצלי, כשנבדקתי מספר פעמים בינשוף)

 

זאת הסיבה למה העתקתי את מקום מגוריי מאריאל לתל אביב. באריאל פשוט קשה מדי לנהל את אורך החיים הבורגני. וכנראה אינני יחידי. מדינת ישראל בונה את עצמה כך שהיא בהדרגה כולה נשאבת אל תוך תל אביב.

 

ולגבי שעתיים אחרי שתייה... שוב בא לי להגיד משהו קשה, אבל אנסה לרסן את עצמי. מפליא אותי איך אנשים יודעים את הכל בעולם הזה, בלי להתענין, בלי לקרוא איזה מאמר למשל. אבל לקבוע דברים בוודאות כן יודעים.

 

אז תרשה לי בתור אחד שקרה לא מאמר אחד, אלה מאות מאמרים בנושא להמליץ לך לא לנהוג גם כעבור שעתיים אחרי השתייה. אגב הכי מסוכן זה כעבור בערך שעה, אז הריכוז מגיעה לשיא. כעבור שעתיים זה לא הרבה פחות מסוכן. כי האדם מרגיש שהוא "התאוורר", אך למעשה קיים גם בדם וגם בנשיפה ריכוז בלתי-מבוטל. מתי כן? תלוי בכמות. ליתר הביטחון - עדיף בכלל למחרת. אבל אם כמות הייתה קטנה - אולי 5-6 שעות. ועוד משהו... הניסוי שעשיתה עם מכשיר הינשוף כבודו במקומו מונח. משטרת ישראל גם עשתה הניסוי משלה והתוצאות מונחות לפני בית המפשט הנכבד. אומנם תוצאות אלה לא טובות למשטרה, אבל תעשה טובה לעצמך, על תעלה על ההגה שעתיים אחרי שתייה.

פורסם

רואה את הקו האדום שמסומן על המבחנה? מצוין. ברגע שיש בנשימה אדי אלכוהול, האבקה הצהובה שבתוך המבחנה משנה את צבעה. אם שינוי הצבע עובר את הקו - האדם אינו כשיר לנהיגה. כל זמן שהצבע השתנה אך לא עבר את הקו, הרי שהנהג שתה בגבולות החוק.

 

נשאר רק להוסיף כי כל בדיקות הנשיפה הן "בערך". במכשיר הנשיפה שהוכנס לשירות בגרמניה זה פחות "בערך", בישראל זה יותר. בנשיפון זה מאוד "בערך". לכן תוצאות הנשיפון לא קבילות בבית המשפט או במילים אחרות, הן אינן ראייתיות. אגב בשנה הבעל"ט הנשיפון הזנוכחי מוחלף בנשיפון דיגיטלי, דומה לאותם המכשירונים שניסו לדחוף כאן באתר בשבוע שעבר.

פורסם

שמע אני מכבד מאוד את דעתך, אבל לדעתי אתה איפה שהוא מגזים.

 

אחרי חצי בירה לא לנהוג 5-6 שעות?!

נכון שמבחינה מדעית נשאר ריכוז אלכוהול ורק אחרי הרבה שעות יש 0%.

 

אבל הסיכוי שישללו לך את הרישיון אחרי חצי בירה ושעתיים לחכות, מאוד מאוד נמוך. לא אומר שלא קיים ,תמיד אפשר ליפול על מכשיר שלא מכוייל טוב אבל הסיכוי נמוך.

פורסם
לכן תוצאות הנשיפון לא קבילות בבית המשפט או במילים אחרות' date=' הן אינן ראייתיות.[/quote']

אמת, אולם הן מהוות אבן הבוחן שלפיה השוטר מחליט האם יש מקום לבדיקה מדוייקת יותר או לא. אם צלחת את בדיקת הנשיפון, ניתן להמשיך ולנהוג, לפחות מבחינה חוקית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שמע אני מכבד מאוד את דעתך, אבל לדעתי אתה איפה שהוא מגזים.

 

אחרי חצי בירה לא לנהוג 5-6 שעות?!

נכון שמבחינה מדעית נשאר ריכוז אלכוהול ורק אחרי הרבה שעות יש 0%.

 

אבל הסיכוי שישללו לך את הרישיון אחרי חצי בירה ושעתיים לחכות, מאוד מאוד נמוך. לא אומר שלא קיים ,תמיד אפשר ליפול על מכשיר שלא מכוייל טוב אבל הסיכוי נמוך.

 

בדיוק כך! אבל התוצאות עלולות להיות כ"כ קטלניות שלא שווה לקחת שום סיכון מהסוג הנ"ל. אם במסרים האלה הצלחתי להציל אפילו נפש אחת בישראל מכתב אישום ע"פ הסעיף 62 זו בוודאי זכות גדולה מאוד.

פורסם

כולכם צודקים ב100%. ברוב המקרים אף פעם לא יבואו לטובת האזרח ואו כדי לעזור לו "לשמור" על החוק.

המשפט שנאמר מפי קצין משטרה "אם אתה גבר תבוא עם הרכב" ממש אבל ממש לא בא בחשבון ויש צורך לטפל בקצין.

אך כמו תמיד, אין עם מי לדבר וזה גם לא יעניין את אף אחד במדינה הזאת.


×
×
  • תוכן חדש...