Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

היום קרה לי מקרה מעצבן ממש עם המשטרה.

ישבנו כמה חברים בפאב, ושתינו בירה,(חצי), לאחר כשעה וחצי יצאנו מהפאב וראינו ניידת משטרה שבודקת אלכוהול .

הלכנו לניידת וביקשנו להיבדק (מי שנהג), למרות שידענו שכולם מבחינה חוקית כשירים לנהוג עדיין רצינו לא לקחת סיכון.

ניגשנו למשטרה וביקשנו להיבדק והתגובה של השוטר היית מאוד מרתיחה, (הוא היה עוד קצין אחראי על כל השאר), הוא אמר לי אם אתה גבר בוא עם האוטו תיבדק... ( בעצם הוא מעודד אותי לנהוג כשבהנחה שאני שיכור )

לדעתי התנהגות לא הולמת בכלל לשוטר ובייחוד קצין.

אחרי שהבנתי את הרמז שלהם שהכוונה שלהם לעשות קופה ולדפוק כמה שיותר נהגים.

אמרתי להם שחשבתי שמטרת המשטרה זה למנוע תאונות ולא לדפוק נהגים. הקצין הסתכל עלי בצורה מוזרה והלך.

 

עכשיו תקנו אותי אם אני טועה פה במשהו, נכון ששיקול דעת הנהג, כלומר, אחריות עצמית של לא לשתות ולנהוג חשובה, אבל למה שהמשטרה לא תתרום לביטחון העצמי שלך שאתה כן כשיר לנהוג?

האם באים בגישה של בוא נתפוס אותך נראה לך מה זה..

 

(ואל תבינו אותי לא נכון , אני לא בעד לשתות ולנהוג . אבל הגישה של המשטרה ממש מעצבנת .)

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קרה לי גם.עדיף לו לעצור אותך שיכור מאשר לתת לך להיבדק.ככה לפחות הוא ידפוק אותך.:shock:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
שלום לכולם.

 

היום קרה לי מקרה מעצבן ממש עם המשטרה.

ישבנו כמה חברים בפאב, ושתינו בירה,(חצי), לאחר כשעה וחצי יצאנו מהפאב וראינו ניידת משטרה שבודקת אלכוהול .

הלכנו לניידת וביקשנו להיבדק (מי שנהג), למרות שידענו שכולם מבחינה חוקית כשירים לנהוג עדיין רצינו לא לקחת סיכון.

ניגשנו למשטרה וביקשנו להיבדק והתגובה של השוטר היית מאוד מרתיחה, (הוא היה עוד קצין אחראי על כל השאר), הוא אמר לי אם אתה גבר בוא עם האוטו תיבדק... ( בעצם הוא מעודד אותי לנהוג כשבהנחה שאני שיכור )

לדעתי התנהגות לא הולמת בכלל לשוטר ובייחוד קצין.

אחרי שהבנתי את הרמז שלהם שהכוונה שלהם לעשות קופה ולדפוק כמה שיותר נהגים.

אמרתי להם שחשבתי שמטרת המשטרה זה למנוע תאונות ולא לדפוק נהגים. הקצין הסתכל עלי בצורה מוזרה והלך.

 

עכשיו תקנו אותי אם אני טועה פה במשהו, נכון ששיקול דעת הנהג, כלומר, אחריות עצמית של לא לשתות ולנהוג חשובה, אבל למה שהמשטרה לא תתרום לביטחון העצמי שלך שאתה כן כשיר לנהוג?

האם באים בגישה של בוא נתפוס אותך נראה לך מה זה..

 

(ואל תבינו אותי לא נכון , אני לא בעד לשתות ולנהוג . אבל הגישה של המשטרה ממש מעצבנת .)

 

 

גם לי קרה מקרה שבו ניגשתי לשוטר(רגלית) להיבדק והוא אמר לי משפט שבחיים לא אשכח:

"אם אתה מרגיש כשיר לנהיגה תנהג"

מאיפה הוא יודע שלא הורדתי בקבוק וודקה בפאב ואני רק נראה בסדר?

שתיתי רק שליש ליטר בירה אבל מאאיפה לו לדעת?

נכון, הוא לא ניסה לעשוק אותי כמו במקרה שלך אבל, איפה הרצון למנוע תאונות?

פורסם

עכשיו תבין למה המצב היום ככה. המטרה היא או לפחות ככה היא נראית " לעשות קופה " ולא למנוע עבירות תנועה, תאונות ומה עוד. זאת הסיבה שהרבה אנשים מגיעים למצב שגם שהם נוהגים כמו שצריך דופקים אותם ( כמו זה שעצר בעצור והשוטר טען שלא ).

פורסם

אני בחיים לא יבין למה.

אני רוצה לראות את מפק"ל משטרת ישראל ולדבר איתו חמש דקות.

קודם כל רוב השוטרים צריכים לעבור קורס יחסי ציבור.

דבר שני הגישה שלהם מחורבנת(סליחה על המילה), הם חסרי תרבות כשידם על העליונה.

זה מבאס,אין תחושה של הגנה מצידם וזה מורט עצבים.

 

ולרוב אתה גם מרגיש כאילו הם באים בגישה של לנסות לדפוק אותך.(ואת זה אפשר לקרוא הרבה בפורום)

תום.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

הסיפור מזכיר לי סרט של ניישנל ג'אוגרפיק. האנטילופות המטומתמות חוצות את הנהר למרות שיודעות שיש בו תנינים. כמובן שהתנינים תופסים כמה מהן ותורפים. בני אדם, אל תהיו אנטילופות מטומתמות, אל תתקרבו לנהר שורץ תנינים, אל תגיעו לפאבים עם הרכבים שלכם.

 

האנטילופה חושבת שהיא תצליח לברוח מהתנין. הנהג המטומתם תסלחו על הביטוי, אני לא מתכוון לאיש כאן, חושב שהוא כשיר לנהיגה אחרי ששתה בירה או שתיים. אך מכשיר הינשוף הלא מכויל כראוי עלול לחשוב אחרת. אולי האנטילופה חושבת שהתנין זו סתם הרפתקאה. הנהג המטומתם חושב שהוא סתם ישלם קנס. את הקנס של אלפי שקלים שקלים הוא בטח שישלם. אך לעו"ד הוא ישלם סכום כפול ומכופל. וגם ישלל לשנתיים. וגם יחטוף כתם לכל החיים - מאסר על תנאי, ר"פ, כך שעל ויזה לארה"ב, הגירה לקנדה או אוסטרליה, מקום עבודה מכובד - לבטח יוכל לשכוח. זה שיקחו לו רכב לחודש ויגבו על כך עוד איזה אלף-אלפיים ש"ח זה כבר לקינוח. זה שבתום השלילה הוא יתצרך לעבור עינוי של מכון ארבע ומבחני רישוי מחדש הוא כמובן לא יודע. ולמרות זאת האנטילופה הלא הכי חכמה ההיא עדיין מעיזה להתקרב לאותו לנהר קטלני ומנסה לחצותו.

 

ועוד באים בטענות לתנין... התנין בסך הכל נולד בשביל לתרוף אנטילופות ולא להזהיר אותם מפני הסכנה. השוטר עם הינשוף בסך הכל מקבל פקודות והוראות, שאנן כוללות בדיקות להולכי רגל. אז למה שהתנין יוותר על התרף שלו שבעצמו בא לו אל תוך הפה?

פורסם

מה שהקצין עשה זה לא סוג של שידול לנהיגה בשכרות?

 

היה נחמד להגיש נגדו תלונה על דבר כזה (בהנחה וחברים שלך עדים לכל המקרה).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ד"ר פוליצ'וק הנכבד [כאן נמחקו התבטאויות לא הולמות]... למה השוטר מושווה לתנין והאזרח לאנטילופה? מי שם את השוטר בתפקיד הטורף?ובחור צעיר שמושווה לאנטילופה מטומטמת? השוטרים במדינה מתוקנת(לא במדינת ישראל כמובן)נועדו בכדי לשמור על האזרח נכון לאכוף את החוק אבל להיות עזר ולא מכשול בפני האזרח , נכון שהשוטרים בארץ רמתם האישית נמוכה להחריד ועל זה נסוב הדיון כאן, ושום "אנטילופה" לא רצה ולא נעליים,אל תהפוך אותם למטומטמים על זה שניסו לממש את זכותם הדמוקרטית , סה"כ כמה חבר'ה שעניין אותם בצורה לגיטימית אם הם כשירים לנהיגה או לא אחרי חצי בירה, מה בדיוק הבעיה כאן? זה שהשוטר אידיוט או יותר נכון הקצין שחי בתחושת כוח מזוייפת שנותנים לו המדים(כמו כל "עבד כי ימלוך") זו הבעיה כאן. התפיסה המחורבנת של המשטרה בארץ ששכחו את תפקידם האמיתי במדינה מתוקנת, להיות לכוח עזר לא לכוח משחית.שבת שלום.

 

רצוי גם שמי שמעיר למשתמשים אחרים על העברית שלהם יהיה מסוגל לכתוב בתחביר סביר.

 

ותומר צודק היה נחמד להגיש תלונה נגדו, אבל שוב זו מילה שלך ושני חבר'ה צעירים מול מילה של קצין..אז לך דע איך זה ייגמר.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

חוששני כי לכתוב עברית ללא השגיאות כבר לא אלמד לעולם, בגילי זה כבר מאוחר מדי. אני בסך הכל ד"ר להנדסה כימית ולא לפילולוגיה כך שעל שגיאות כתיב את התואר לא יקחו לי. שוב, השוטר לא יעשה בדיקות חינם לעוברי אורך, הבדיקות האלה עולות למשטרה הרבה כסף. כמו כן הוא לא ישלח לבדיקת דם, כי כאלה הן הפקודות.

 

זה שהשוטר הופך לתנין אשמה החברה שהפכה לעדר אנטילופות, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

פורסם

אוקיי קיבלתי לגבי העברית ועמך הסליחה :) שנית, זו שאלת הביצה והתרנגולת מי הפך למה קודם, השוטרים למי שהם כיום[רווח] (ברובם) או הציבור שהפך לשתקן וסביל [רווח](ברובו).[נקודה] אבל אכן זהו דיון בפני עצמו,[רווח] אז נכון שהבדיקה עולה כסף, אבל כמה כסף של משלם המיסים מבוזבז בטיפשות על פרויקטים לא הגיוניים ושיטת אכיפה רעה?[סימן שאלה] זה ההבדל בדיוק [זה בדיוק ההבדל] בין חינוך לנהיגה נכונה לבין אכיפה לשם ענישה בלבד,[רווח] ההבדל בין כוח אדם איכותי, [פסיק] שהלוואי והיה במשטרה,[פסיק] לבין מה שיש לנו כיום.[נקודה] ואם כבר השוואה לעולם החי, [פסיק] אני הייתי משווה את השוטר לפיטבול שאולף לתקוף בלבד[רווח מיותר] .

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

הנהגים הם פרה חולבת והשוטרים הם הרפתן.

 

מה שבטוח הוא שהם מריחים כמו חרא של פרות וגם סביבת העבודה שלהם והקולגות.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
שלום לכולם.

 

היום קרה לי מקרה מעצבן ממש עם המשטרה.

ישבנו כמה חברים בפאב, ושתינו בירה,(חצי), לאחר כשעה וחצי יצאנו מהפאב וראינו ניידת משטרה שבודקת אלכוהול .

הלכנו לניידת וביקשנו להיבדק (מי שנהג), למרות שידענו שכולם מבחינה חוקית כשירים לנהוג עדיין רצינו לא לקחת סיכון.

ניגשנו למשטרה וביקשנו להיבדק והתגובה של השוטר היית מאוד מרתיחה, (הוא היה עוד קצין אחראי על כל השאר), הוא אמר לי אם אתה גבר בוא עם האוטו תיבדק... ( בעצם הוא מעודד אותי לנהוג כשבהנחה שאני שיכור )

לדעתי התנהגות לא הולמת בכלל לשוטר ובייחוד קצין.

אחרי שהבנתי את הרמז שלהם שהכוונה שלהם לעשות קופה ולדפוק כמה שיותר נהגים.

אמרתי להם שחשבתי שמטרת המשטרה זה למנוע תאונות ולא לדפוק נהגים. הקצין הסתכל עלי בצורה מוזרה והלך.

 

עכשיו תקנו אותי אם אני טועה פה במשהו, נכון ששיקול דעת הנהג, כלומר, אחריות עצמית של לא לשתות ולנהוג חשובה, אבל למה שהמשטרה לא תתרום לביטחון העצמי שלך שאתה כן כשיר לנהוג?

האם באים בגישה של בוא נתפוס אותך נראה לך מה זה..

 

(ואל תבינו אותי לא נכון , אני לא בעד לשתות ולנהוג . אבל הגישה של המשטרה ממש מעצבנת .)

 

המשטרה בארץ היא על תקן של מס, כלומר היא לא באה להגן על האזרחים אלא משמשת כעוד כלי עזר למדינה לגנוב כסף מהאזרחים (ומה שתארת כאן ממחיש זאת בצורה הטובה ביותר).

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.


×
×
  • תוכן חדש...