Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[כאן נמחקה הערה מעליבה]

השקית כשלעצמה איננה אלא בדיקה מוקדמת להחלטת השוטר אם להביא את הנהג לבדיקת DRAGGER שהוא המכשיר שתוצאותיו מתקבלות בבית משפט או לבדיקת דם. לא פועלים רק לפי תוצאת השקית.

מתן השקית לאדם המבקש לבדוק.להיבדק ביוזמתו שלו יכול להביא לאחריות המשטרה במקרה שיינהג שיכור אחרי תוצאה נמוכה/גבולית מהשקית שכאמור איננה אינדיקציה חוקית כשלעצמה אלא ציוד עזר לסלקציה מוקדמת.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל רק שרמת הסלקציה כזו נמוכה בקבלת כל מי שרוצה להתנדב/להתגייס למשטרע .

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

דווקא אני נתקלתי בשוטרים קצת יותר נחמדים. יצאנו אני וחבר ממועדון בצק פוסט וראיתי שיש ביציאה ניידת עם שלושה שוטרים לבדיקת אלכוהול. ביקשנו להיבדק כי ידענו ששתינו כמה כוסות וודקה. הם היו נחמדים ואמרו שנישארה להם רק בדיקה אחת אז זה בעייתי, אבל בכל מקרה שאלו כמה שתינו ואמרנו להם...

נכנסנו לרכב והתחלנו לנסוע לכיוונם, אחד מהם יצא לעצור אותי ואז שראה שזה אני והחבר אז עשה לנו שלום עם היד, החזרתי לו צפירה בחזרה והמשכנו. היו אחלה שוטרים...

בסופו של דבר זה תלוי בבן אדם אין מה לעשות.

פורסם

בעל ואישה נוסעים בכביש המהיר פתאום עוצרת אותם ניידת משטרה. ניגש אליהם השוטר ומבקש מסמכים. השוטר מסתכל על רישיון הנהיגה ואומר לבעל, "הרישיון שלך לא בתוקף כבר חצי-שנה." אומר הבעל בהפתעה "באמת? לא ידעתי." אישתו קופצת ואומרת לשוטר, "בטח שהוא יודע, כבר חצי שנה אני מנדנדת לו ללכת לחדש את הרישיון, והוא לא איכפת לו." הבעל מסתכל על אשתו, לא מאמין ואומר לה, "אולי תשתקי?!" השוטר ממשיך ואומר, "אתה יודע שנסעת במהירות של 120 קמ"ש, 30 קמ"ש מעל למותר?" אומר הבעל המזועזע, "באמת? הספידומטר שלי היה כל הזמן על 90 קמ"ש." קופצת האישה מהמושב ליד ואומרת, "איזה 90, כל הדרך אני מתחננת שיוריד מהירות והוא לא איכפת לו." הבעל לא מאמין וצועק על אשתו, "אולי תהיי בשקט, מטומטמת?!" מסתכל השוטר על הזוג ושואל את האישה, "תגידי, הוא תמיד מדבר אלייך ככה?" האישה עונה, "לא, רק כשהוא שיכור..."

 

 

:lol:

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

haimy-אחת התגובות המטופשות ביותר שלך.

אם שוטר בודק נהג ומחליט ע"פ התוצאות "הגבוליות" לאפשר לו להמשיך לנהוג והנ"ל יעשה חו"ח תאונה- זו אשמת השוטר??

מה ההבדל בין התרחיש הנ"ל ,לבקשת אזרח לבדיקה יזומה והמשך התרחיש שלך?

 

הבעייה היא שיש (כנראה) מספר מוגבל של ערכות בדיקה ראשוניות והם לא רוצים לבזבז אותן "סתם". הרי הישראלי תחמן,תארו לעצמכם שכל מי שיוצא מהפאב מבקש בדיקה -לא רק הנהגים- וזאת כדי לגמור לשוטרים את ערכות הבדיקה ולגמור להם את ה"ציד" שלהם.

פורסם

ד"ר פוליצ'וק קבל התנצלות רשמית על אופן הפניה שלי אליך .

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

מתן השקית לאדם המבקש לבדוק.להיבדק ביוזמתו שלו יכול להביא לאחריות המשטרה במקרה שיינהג שיכור אחרי תוצאה נמוכה/גבולית מהשקית שכאמור איננה אינדיקציה חוקית כשלעצמה אלא ציוד עזר לסלקציה מוקדמת.

 

 

מה שאתה אומר, בעצם, זה שהערכה לא הכי מדוייקת והשוטרים לא רוצים לקחת אחריות. אז איך בדיוק אפשר להרשיע נהגים על פיה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בואו אני יגיד לכם מה אנחנו צריכים לעשות

בדיוק כמו שעשו כתבה על "מרוצי המוות" או איך שלא קראו לזה

אנחנו צריכים לקחת מצלמה נסתרת וללכת ולתעד את המקרים האלו בכמויות

ואז לערב את העיתונות כשיש לנו הוכחות קונקרטיות!

 

ואז נראה מה הם יגידו

הגיע הזמן למלחמת נגד!

פורסם

יזמה מבורכת BLUE-R, עכשיו כל שנותר הוא למצא אנשים שיסכימו על חשבון הזמן הפרטי שלהם לעשות משהו לטובת הכלל ללא כל תמורה ותשלום.

 

:roll:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני הייתי עושה את זה אבל אני מפחד משוטרים שיכולים לקחת לי את המצלמה ולשבור אותה בלי השלכות חוקיות כלפיהם (בין השאר כי לא יהיו לי הוכחות והם מחפים על עצמם), או במקרה הגרוע יותר, להרביץ לי.

 

ההשלכות החוקיות של חשופה של דבר כזה גם לא ממש ברורות.

האם זה מתקשר לצנעת הפרט, הפרעה לשוטר בזמן עבודתו?

פורסם
haimy-אחת התגובות המטופשות ביותר שלך.

אם שוטר בודק נהג ומחליט ע"פ התוצאות "הגבוליות" לאפשר לו להמשיך לנהוג והנ"ל יעשה חו"ח תאונה- זו אשמת השוטר??

מה ההבדל בין התרחיש הנ"ל ,לבקשת אזרח לבדיקה יזומה והמשך התרחיש שלך?

 

הבעייה היא שיש (כנראה) מספר מוגבל של ערכות בדיקה ראשוניות והם לא רוצים לבזבז אותן "סתם". הרי הישראלי תחמן,תארו לעצמכם שכל מי שיוצא מהפאב מבקש בדיקה -לא רק הנהגים- וזאת כדי לגמור לשוטרים את ערכות הבדיקה ולגמור להם את ה"ציד" שלהם.

 

מעדיף לא להוסיף לכאן הערכות שלי על תבונתך. לך זה מותר.

אינך מבין את השוני בין מצב חוקי של בדיקת אדם שנראה ע"י השוטר/ים כשהוא נוהג ואז החוק מסמיך ומחייב אותם למנוע ממנו המשך סיכון אם נמצא שהוא שיכור , לבין אדם שבזמן הבדיקה אינו נוהג ולכן אין השוטר יכול לעשות לו כלום גם אם הוא שיכור, אבל דקה אח"כ ,אם ייהרג/יהרוג בנהיגה בשיכרות, השוטר (אישית והמשטרה כשולחתו) יואשם במעורבות ואחריות בכך ( וסביר שיהיו "עדים"- בייחוד אם הוא בסביבה חברתית ששמה לה את הלחימה במשטרה וה"נצחון" על השוטרים כעניין עיקרי בחייהם) ,-שידע שהוא עומד לנהוג - לפי הודאתו ?

אתה מחוייב ע"י החוק לא לנהוג אחרי ששתית מעבר לרמת האלכוהול המותרת. אם אין לך אפשרות לבדוק זאת ואתה בספק,- אל תנהג.רק אתה תוחזק אחראי.

פורסם
הסיפור מזכיר לי סרט של ניישנל ג'אוגרפיק. האנטילופות המטומתמות חוצות את הנהר למרות שיודעות שיש בו תנינים. כמובן שהתנינים תופסים כמה מהן ותורפים. בני אדם, אל תהיו אנטילופות מטומתמות, אל תתקרבו לנהר שורץ תנינים, אל תגיעו לפאבים עם הרכבים שלכם.

 

האנטילופה חושבת שהיא תצליח לברוח מהתנין. הנהג המטומתם תסלחו על הביטוי, אני לא מתכוון לאיש כאן, חושב שהוא כשיר לנהיגה אחרי ששתה בירה או שתיים. אך מכשיר הינשוף הלא מכויל כראוי עלול לחשוב אחרת. אולי האנטילופה חושבת שהתנין זו סתם הרפתקאה. הנהג המטומתם חושב שהוא סתם ישלם קנס. את הקנס של אלפי שקלים שקלים הוא בטח שישלם. אך לעו"ד הוא ישלם סכום כפול ומכופל. וגם ישלל לשנתיים. וגם יחטוף כתם לכל החיים - מאסר על תנאי, ר"פ, כך שעל ויזה לארה"ב, הגירה לקנדה או אוסטרליה, מקום עבודה מכובד - לבטח יוכל לשכוח. זה שיקחו לו רכב לחודש ויגבו על כך עוד איזה אלף-אלפיים ש"ח זה כבר לקינוח. זה שבתום השלילה הוא יתצרך לעבור עינוי של מכון ארבע ומבחני רישוי מחדש הוא כמובן לא יודע. ולמרות זאת האנטילופה הלא הכי חכמה ההיא עדיין מעיזה להתקרב לאותו לנהר קטלני ומנסה לחצותו.

 

ועוד באים בטענות לתנין... התנין בסך הכל נולד בשביל לתרוף אנטילופות ולא להזהיר אותם מפני הסכנה. השוטר עם הינשוף בסך הכל מקבל פקודות והוראות, שאנן כוללות בדיקות להולכי רגל. אז למה שהתנין יוותר על התרף שלו שבעצמו בא לו אל תוך הפה?

 

רק כדי להבהיר את הנושא, שיתנו חצי בירה ורק אחרי שסיימנו אותה ועברו שעה וחצי - שעתיים נגישנו לשטורים להיבדק.

הייתי כמעט בטוח שאין לי משהו אפילו מתקרב לסף העליון שמותר לנהוג בו.

אפילו צפיתי את התגובה שלהם מראש, נטו עשיתי את זה בגלל "הספורט". לראות איך הם יגיבו... מזל לפחות שהם לא איכזבו :wink:

פורסם

צריך לעשות את זה בחוכמה.

לא לדחוף להם מצלמה לפרצוף.

 

צריך מצלמה קטנה חבוייה בבגדים

 

ואם אתם מחפשים אנשים לעשות את זה

אני הראשון שיתנדב!

פורסם
ההשלכות החוקיות של חשופה של דבר כזה גם לא ממש ברורות.

האם זה מתקשר לצנעת הפרט, הפרעה לשוטר בזמן עבודתו?

 

קראתי מספר פסקי דין שנמצאים ברשת בנושא של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

פסקי הדין עסקו בהתפרעות של אזרחים לשוטרים וכללו התפרעות, גידופים, איומים, ואלימות.

ההיגיון הבריא אומר, שאם ניגשים לשוטר ומבקשים ממנו להבדק לא אמורה להוות הפרעה לשוטר.

כך שאין שום בעיה לפעול בדרך שהצעתם.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בואו אני יגיד לכם מה אנחנו צריכים לעשות

בדיוק כמו שעשו כתבה על "מרוצי המוות" או איך שלא קראו לזה

אנחנו צריכים לקחת מצלמה נסתרת וללכת ולתעד את המקרים האלו בכמויות

ואז לערב את העיתונות כשיש לנו הוכחות קונקרטיות!

 

ואז נראה מה הם יגידו

הגיע הזמן למלחמת נגד!

 

התיעוד לא חסר, הסרטונים מסתובבים ב-YOUTUBE. הנה למשל אחד מהם בסיגנון סאדו-מאזו (תירד על ארבע):

 

http://www.sanegor.com/6-seruv.html

 

אם אתם חושבים שהעיתונות מתעניינת בזה, אתם טועים. במדינה בה 98% מהמשפטים מסתיימים בהרשעה והרוב המתלהם ודורש להחריף את העינשה - למי מעניינים זכויות הפרט?


×
×
  • תוכן חדש...