Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צפיתי באחד הפרקים של העונה האחרונה של טופגיר, ושמתי לב שג'רמי טען ששמונה הילוכים (בלקסוס F) זה יותר מידי, משום שהתיבה כל הזמן מדלגת ביניהם.

חמישה זה ברור, גם שישה זה בסדר. אבל שבעה? מה דעתכם?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

במשאיות יש 19 הילוכים,

אז 8 מפריע לך? :-D:-D:-D:-D

 

 

אני חושב שבמצב נהיגה רגועה יש שימוש בכל ההילוכים, בעוד שבמצב התגרזנות, יש הילוכים שהם ברי דילוג,

 

תראה לדוגמא רכב FuelSlut, בגשם הוא מדלג על שלושת ההילוכים הראשונים 8)8)

----

פורסם

לא שיש לו יותר....

 

זה מה שמוזר באמרקאיות רובן עם 3 הילוכים .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

תלוי בכוח של המנוע וביחסי ההעברה.

 

אם ההילוך הגבוה ביותר מגיע ל450 קמ"ש, זה ממש לא יותר מדי.

 

מצד שני, אם הוא מעביר הילוכים 4 פעמים לפני שמגיעים ל100, זה יכול להיות ממש מעצבן.

 

אגב, לתיבה החדשה של מרצדס יש 7 הילוכים קדימה ומסיבה כלשהי 2 רוורס.

פורסם

בטופ גיר אמרו שגם 7 זה יותר מידי.

דרך אגב גם בפיפט גיר כאשר דיברו על הלקסוס אמרו שיש לה יותר מידי הילוכים (ולא בדקו אותה על מסלול).

פורסם

זה אולי יותר מדי כאשר מדובר ברכב ספורט. התיבה הזו קיימת ב-LS ואופציה ב-GS. כנראה שלנהיגה ספורטיבית במיוחד כמות ההילוכים היא יותר חסרון מיתרון.

פורסם

בכל המבחנים שנערכו ללקסוס הנ"ל ציינו לטובה את התיבה הזאת.

אולי העובדה שיש לה 8 הילוכים לא משנה להם.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

אם יצרני התיבות היו משכילים לייצר כל תיבה עם 4 הילוכים להאצה והילוך אחד לשיוט, גם צריכת הדלק בשיוט[במהירות תלת ספרתית] וגם הרעש שהטרקטור הקטן הזה עושה היה נוח בהרבה לרובנו.

----

פורסם

לא ברור לי איך לנסוע על 130 קמ"ש בהילוך 5 יהיה יותר חסכוני מנסיעה באותה מהירות על הילוך 7.

או לצרוך העניין יהיה שקט יותר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם יצרני התיבות היו משכילים לייצר כל תיבה עם 4 הילוכים להאצה והילוך אחד לשיוט, גם צריכת הדלק בשיוט[במהירות תלת ספרתית] וגם הרעש שהטרקטור הקטן הזה עושה היה נוח בהרבה לרובנו.

 

איזה קטע , בן דוד שלי הוא מהנדס בVW , בידיוק הוא קרא את ההודעה שלך והוא רוצה פגישה מיידית איתך , יתכן שעלית על פטנט חדש! ראה ה"פ בדחיפות!

 
 

 

 
 
פורסם

ב-LS יש תיבה עם 8 הילוכים (קידמיים).

על-פי מאמרים (ולא אחד) בעולם, היא נחשבת לאחת התיבות הטובות ביותר שיוצרו איי-פעם, אם לא הטובה שבהן (כמובן שאנחנו מדברים על מכוניות כביש).

 

עוד יתרון מובהק של התיבות הללו הוא החיסכון בדלק.

עם מנועי 3 עד 4.6 ליטר ויותר- שיוטים של 100-120 קמ"ש נעשים בהילוכים גבוהים וכך שומרים על צירכת דלק 'שפויה'.

 

מנסיעותי הרבות ב-LS460 החדשה, בעלת תיה"ל עם 8 הילוכים- הדבר האחרון שהפריע לי הוא כמות המעברים בין ההילוכים.

גם שהרגל הייתה 'כבדה' יותר לא נרשמו אי אלו בעיות/הפרעות/חסרונות במהלך הנסיעה.

 

 

אבל יש גדולים ממני שיודעים, אולי בכל זאת תיה"ל בעלת 7 ההילוכים ששודכה ל-IS-F ולמכוניות נוספות - מרובה בהילוכים.

שוב, חוץ מתוכניות הרכב של 'טופ-גיר' ו-'פיפט-גיר' לא שמעתי או קראתי על הבעיות הנ"ל. להפך, הגיר צויין אך ורק לטובה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

בטופגיר ראיתי שבחנו BMW סדרה 5 אוטומטית עם 7 הילוכים והסבירו שהיא מאיצה יותר מהר בכמה אלפי שניות מכל נהג עם אותה גירסה רק בידני

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...