Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סקר מכון כושר] - כמה, איפה ומתי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתאמן החדר כושר של הקאנטרי ברשל"צ

ואכן אני רעב ללא הפסקה 24 שעות ביממה

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביררתי היום בשבילך על פרוטאין.

 

יש MASS GAINER של PRO LAB שמכיל 28 גרם חלבון למנה.

 

זה עולה בערך 300 שקלים ומכיל 80-100 מנות.

 

מניסיון-זה עובד חבל על הזמן.אבל רק אם אתה מתאמן חזק.

 

צור קשר בה"פ .

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תוספות החלבונים, כשמן "תוספות". האבקות האלה הן לא איזה תרופת קסם, הן לא מחליפות בשום אופן תזונה נכונה.

אנשים שחדשים בתחום הבודי-בילדינג (עד חצי שנה) חשוב שייצמדו לתוכנית של המאמן. לא

להיות גיבורים ולחשוב שאתם יודעים טוב יותר מהמאמן מה לעשות. תיצמדו לתוכנית עבודה (המומלצות הן של ג'ו ויידר, ניראה לי שהוא אימן את ארנולד שוורצנגר). כל כמה חודשים תחליפו תוכניות עבודה. השריר לא גודל כשהוא מתרגל למשהו קבוע. תגוונו, "תפתיעו" את השריר.

בשלוש החושדים הראשונים (בדרך כלל) העלייה במשקל והתפתחות השרירים מהירה.

עם השנים ההיתפתחות של השריר מאוד מאיטה את הקצב, לכל דבר יש את הגבול שלו. :)

 

בתחום הזה הגנטיקה היא 50% מההצלחה. לא להתעצבן אם אתם רואים אנשים שהתחילו להתאמן יחד אתכם, אבל עובדים עם משקלים יותר גדולים משלכם ומתקדמים מהר יותר.

אל תרדפו אחרי משקלים, תעבדו בקצב אישי. אחרת יהיה יותר נזק לבריאות מאשר תועלת.

 

כמה תיקונים מתגובות אחרות:

*ביצה אחת ליום לא מספיק, רצוי 3. רק בלי החלמון.(בלי הצהוב, יש בו הרבה כולסטרול)

*הרבה עוף, רצוי מבושל. לאכול בלי העור.

*הרבה דגים, רצוי אפויים ולא מטוגנים.

*פסטות, אורז, עדשים. רק לא להגזים :lol:

*גבינות לבנות. לא יותר מ 3%

*חשוב מאוד: פירות וירקות.

*פירות יבשים ואגוזים. (זה כמו חטיפי אנרגיה, רק שהמחיר לא בשמיים)

שעתיים לפני האימון לא לאכול.

 

חוץ מתוספות החלבונים, רצוי גם לקנות ויטמינים של צנטרום (לא באה במקום ירקות ופירות).

לצרוץ לא יותר ממש שכתוב על הקופסא, זה לא תרופות קסם.

 

אימון-נעים ובתאבון

 

 

BIG-GYM

פורסם

חברה, נתתם אחלה עצות אבל שכחת עצה אחת מאוד חשובה:

לשמור על הבריאות שלכם!!!

אחרי פציעת גב תחתון, שבר מאמץ ברגל ודלקת בגיד במפרק היד, אין כבר מילים...

הפציעה שמונעת ממני להתאמן כרגע היא הדלקת, ברגע שהיא עוברת, אני חוזר להתאמן, אבל.....

 

פחות משקולות ויותר משקל גוף, למשל: מתח, שכיבות שמיכה, מקבילים.

משקולות רק לידיים וכתפיים

 

שיהיה לכולם אימון ממצא ובטוח

פורסם

בתחום הזה הגנטיקה היא 50% מההצלחה. לא להתעצבן אם אתם רואים אנשים שהתחילו להתאמן יחד אתכם, אבל עובדים עם משקלים יותר גדולים משלכם ומתקדמים מהר יותר.

אל תרדפו אחרי משקלים, תעבדו בקצב אישי. אחרת יהיה יותר נזק לבריאות מאשר תועלת.

 

כמה תיקונים מתגובות אחרות:

*ביצה אחת ליום לא מספיק, רצוי 3. רק בלי החלמון.(בלי הצהוב, יש בו הרבה כולסטרול)

*פסטות, אורז, עדשים. רק לא להגזים :lol:

*גבינות לבנות. לא יותר מ 3%

שעתיים לפני האימון לא לאכול.

 

 

 

 

BIG-GYM

לא לגמרי מסכים לגבי התזונה....

אני מתאמן שנתיים וחצי והעלתי 20 קילו של מסת שריר עם מעט מאוד שומן.

אורז הוא לא מקור פחמימות טוב במיוחד אבל אורז חום כן טוב.

לגבי שעתיים לפני אימון לא לאכול?! לא כדאי לאכול משהו כבד אבל בהחלט איזו קופסת טונה במים כעשרים דקות לפני האימון רק תועיל.

לאחר אימון לאכול הרבה פחמימות.

כתבת 3 ביצים - בלבן של ביצה מספר 1 יש 6 גרם חלבון. בנאדם שמתאמן חזק צריך שני

גרם חלבון לכל קילו משקל גוף.

עוד דבר שטוב לאכול זה תפוחי אדמה מבושלים במים. הרבה פחמימות וזול מאוד.

לשתות הרבה מאוד מים כי עצם התפרקות החלבון בגוף יוצרת רעלים.

כמו כן בחדר כושר אתם עושים רק 20% מהעבודה.

80% תלוי במזון שאתם אוכלים במשך היום.

חלקו את היום לארוחות קטנות כל שלוש שעות.

ארוחה גדולה לא טובה כי הגוף לא יכול לפרק את כל המזון ומאחסן אותו בתוך רקמות שומן.

מצורפת תמונה מהקיץ האחרון רק שתבינו כמה שתזונה נכונה יכולה להשפיע...

בהצלחה.

my-back.jpg

פורסם

לא לגמרי מסכים לגבי התזונה....

אני מתאמן שנתיים וחצי והעלתי 20 קילו של מסת שריר עם מעט מאוד שומן.

אורז הוא לא מקור פחמימות טוב במיוחד אבל אורז חום כן טוב.

לגבי שעתיים לפני אימון לא לאכול?! לא כדאי לאכול משהו כבד אבל בהחלט איזו קופסת טונה במים כעשרים דקות לפני האימון רק תועיל.

לאחר אימון לאכול הרבה פחמימות.

כתבת 3 ביצים - בלבן של ביצה מספר 1 יש 6 גרם חלבון. בנאדם שמתאמן חזק צריך שני

גרם חלבון לכל קילו משקל גוף.

עוד דבר שטוב לאכול זה תפוחי אדמה מבושלים במים. הרבה פחמימות וזול מאוד.

לשתות הרבה מאוד מים כי עצם התפרקות החלבון בגוף יוצרת רעלים.

כמו כן בחדר כושר אתם עושים רק 20% מהעבודה.

80% תלוי במזון שאתם אוכלים במשך היום.

חלקו את היום לארוחות קטנות כל שלוש שעות.

ארוחה גדולה לא טובה כי הגוף לא יכול לפרק את כל המזון ומאחסן אותו בתוך רקמות שומן.

מצורפת תמונה מהקיץ האחרון רק שתבינו כמה שתזונה נכונה יכולה להשפיע...

בהצלחה.

 

זו תמונה שלך? רואים שאתה מתאמן הרבה :wink:

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

:mm_yeah: אכן מתאמן הרבה...

אבל אני חייב לציין שלא נוגע בסטרואידים!!!!

הדבר הזה פשוט הורס כמעט כל איבר בגוף!!!

במכון כושר אין קסמים ופשוט צריך להתמיד ולשמור על תזונה נכונה...

בהצלחה לכולם...


×
×
  • תוכן חדש...