Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שזוכר את המשחק stunts, ההוא שבזמני ה-XT/AT הייתי מבלה איתו את רוב זמני בבניית מסלולים בלתי אפשריים למעבר ומרסק אינטגרלות כיד המלך...

 

אז יצא משחק על אותו עיקרון שנקרא Track mania. לאתר הבית:

http://www.trackmania-lejeu.com

 

ולעבריינים שבינינו, הקישור בליונטוורק:

http://www.lionetwork.net/modules.php?&name=Edonkey&d_op=viewdownloaddetails&lid=3332&ttitle=?????_?????_/_TrackMania

 

עוד לא הורדתי אותו, ואני מצפה לתגובות על המשחק.

הנה כמה תמונות מאתר הבית - נראה פצצתי !!!

tm_08.jpg

trackmania001.jpg

track03.jpg

 

תיהנו!

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

OH

 

MY

 

GOD!!

 

סוף סוף!!

 

שנים, שנים אני מחכה לזה. סטאנטס היה המשחק האהוב עלי במשך שנים. הייתי מוציא שם שיאים מדהימים... יאללה, בקרוב עושים תחרות שיאים בפורום במשחק החדש :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שנייה, אתה מדבר על המשחק עם גרפיקת הפוליגונים (שכל אחד בגודל בית) שבו יכולת לבנות מסלולים?

 

הוא היה צבעוני, לא?

פורסם

הנה כמה תמונות מהדבר האמיתי! :wink:

 

הפתיחה:

t_stunts1.gif

 

אפשר לעשות REPLAY!!!

t_stunts.gif

 

בניית המסלול:

t_stunts2.gif

 

הראל. :D

stunts2.gif

stunts.gif

stunts1.gif

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

הורדתי את סטנטס הישן והוא אומר לי על ההתחלה שאני לא ביטלתי

את האזעקה או משהו כזה ומפותץ לי את האוטו למה?

פורסם

טוב, אני לא ממש מסתדר עם ההורדה של המשחק החדש, אז אם מישהו יוריד אני אשמח אם הוא יצרוב לי את זה, אני מוכן לבוא בכל שעה לקחת :wink:

 

ואם כבר אז כבר - העותק שלי של NFS אנדרגראונד לא עובד על המחשב שלי, אז אם מישהו יכול לצרוב לי את המשחק - אני אשמח לה"פ.

 

תודה!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טוב, אני לא ממש מסתדר עם ההורדה של המשחק החדש, אז אם מישהו יוריד אני אשמח אם הוא יצרוב לי את זה, אני מוכן לבוא בכל שעה לקחת :wink:

 

ואם כבר אז כבר - העותק שלי של NFS אנדרגראונד לא עובד על המחשב שלי, אז אם מישהו יכול לצרוב לי את המשחק - אני אשמח לה"פ.

 

תודה!!

 

רוני

 

חבר שלי כבר מסיים את ההורדה, ומחר זה כבר יהיה על דיסק...

אין לי בעיה לצרוב לך לצרוב לך עותק...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
הורדתי את סטנטס הישן והוא אומר לי על ההתחלה שאני לא ביטלתי

את האזעקה או משהו כזה ומפותץ לי את האוטו למה?

 

מאיפה הורדת?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

איזה באסה המשחק הישן לא עובד לי :(:(:(

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
הורדתי את סטנטס הישן והוא אומר לי על ההתחלה שאני לא ביטלתי

את האזעקה או משהו כזה ומפותץ לי את האוטו למה?

 

מי שלא מצליח, שיעלה את המשחק באמצעות הקובץ start.

איי... היו זמנים.

בזמנו הוא היה כל כך "כבד" שהוא לא ממש זז לי על הxt :lol:

 

ת'אמת שראיתי אותו עכשיו ממש התבאסתי. הגרפיקה פתאום נראית פשוט על הפנים.

×
×
  • תוכן חדש...