Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.צריך ,בבקשה,את עזרתכם בבחירת מגבר 2 ערוצים כדי להגביר זוג מידבאסים של כ 100-120 RMS.התקציב עומד על כ 3000 שקל,כרגע התלבטות בין STEG 2.02,DLS A3,TRU TECHNOLOGY S44,SUNDOWN 125.2.

מה העדיף מביניהם,ואולי יש לכם עוד ריעונות?

תודה רבה לכולם

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

מכל המגברים שציינת אני חושב שה TRU TECHNOLOGY S44 הוא הטוב ביותר.

 

אני הייתי מכניס למשווה הזו גם את הדול מונו, או ST 100 של ג'נסיס.

הST אומנם הוא מוצהר נמוך אבל הוא נותן לפחות את ה90 RMS.

אה יש גם את הזטק P2 ביד שנייה של סאונדמן הוא רוצה גם מחיר באזור התקציב שלך.

המגבר הזה הוא באמת חזק הוא כבר מוציא איזה 200*2 ב4 HOM

איזה מידבאסים אתה הולך לשדך למגבר המדובר?

פורסם

כל אחד ואחד מהמגברים שהזכרת פה מצוינים,למרות שלא היה לי ניסיון עם הסטג והסנדאון 125.2 , אבל שכחת להזכיר על איזה מידבאסים מדובר.

לגבי המגבר, אתה יכול להוסיף למשוואה את הגנסיס דואל מונו שחבר פורום בשם אליקו מוכר.

פורסם

אני חושב שכל המגברים יעשו את העבודה בצורה מעולה.

 

אני הייתי בוחר בין הגנסיס דואל מונו , DLS A3 והטרו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

את דעתי אמרתי לך בפרטי פוקאל 150.2 חזק מאוד ואיכותי לא פחות מגביר אוטופיה בכבוד הבחירה המשתלמת בעיניי חוץ מגנסיס דואל מונו יד שנייה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

מדובר ב DM יד שניה . אני הייתי בוחר בו .

אם כי הטרו הוכיח את עצמו ואף יותר מזה אל מול הגנסיס דואל מונו כך שהוא גם אופציה מעולה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

גם אני הייתי בוחר בו יש לי את ה4 ערוצים של ג'נסיס ואני חייב להגיד שלא פגשתי עדיין מגבר ששולט על הוופר שלי טוב יותר מהג'נסיס סידרה III.

קל וחומר עם מדובר בדול מונו של אותה סידרה.

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר לכמה מגברים של ג'נסיס מהאתר והחנות צ'יפר

יש להם עכשיו מבצעים על המגברים האלה ככה אמרו לי באיימיל ששלחו לי

ולפי המחירים שמוכרים פה ביד שנייה ומחירים שקיבלתי מהם אז המחירים שהם נותנים ממש זול

תיתקשר תברר אולי תיהיה מופתע

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

אין לאף אחד התנסות עם STEG?

רק מגבר חדש בא בחשבון,מידים כנראה L6גטיה.הם 120 כך שאני צריך לפחות 150 לערוץ

אני מאד מתלבט לגבי TRU.קראתי עליו בפורומים שונים ולפי תגובות הוא לא פחות טוב מג'נסיס בוריאציית DM שלו,והמידהיי שלו אפילו עדיף.אבל בבאס עצמו הוא נופל בהרבה.מה שחשוב לי ,אישית,יותר זה התחום מידבאס הנמוך.דעתכם?

שוב תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני לא יודע על איזה נפילה בבאס שמעת/קראת.

 

אתה יכול לשמוע את המערכת של דני ולהתרשם איך הS44 עובד עם הוופרים של הקלארוס ופשוט הבאס הוא פנומנלי.

ממש זוג סאבים קטנים.

 

אגב, הוא עובד עם הS44 ב2 גישורים על הוופרים של הקלארוס.

 

תתפלא לתוצאה שתקבל:).

 

מצטרף להמלצה עליו וכמובן גם על הדואל-מונו של אליקו מיד שניה.

under construction..

פורסם

כמו שאמרו.

יש לך המון אופציות.

לאחרונה נתקלתי במגבר מטורף. 2700W. של דומבס. אז תגשר ערוצים יש לך מגבר בההמה. והרבה עודף.

 

אגב תקח בחשבון.

הP2 הוא נותן 200W RMS לערוץ.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...