Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם לי נשמע מוזר מאוד כלנושא הג'נטים.

על הסוויפט דרך אגב כן יש מבצעי סוף עונה והיא נמכרת קצת מעל ל90K.

עיסקה שווה ביותר.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

smiro - האמן לי שאין אפשרות לייבא את המאובזרת ביותר לארץ (או ששינו דברים אצל היבואן והיום ניתן). אני ניסיתי הכל - וכלום! לא רצו להביא לי אותה. רציתי להביא את הדגם הזה (הימני כמובן):

250_2.jpg

תראה לי בארץ את הדגם הזה.

ותאמין לי שיש הבדל בין הרגילה שיש בארץ לזאת שבתמונה. היא הרבה יותר אגרסיבית ויותר יפה. לטעמי כמובן.

(ההבדלים - ג'אנטים + מידת צמיגים גדולה יותר מהמאובזרת שיש בארץ - 16\45\195, חצאיות צד בטעם, ספוילר וטמבון קידמי אגרסיבי ויפה יותר מהרגיל, וזה רק הבדלים חיצוניים שלא נדבר על הפנימיים - חימום כיסאות, מראות צד מתקפלות בלחיצה וכו').

 

נ.ב

כשאתה רואה מאזדה 2 עם ג'אנטים, כנראה בעל הרכב שם אותם לבד. כמו שיהיה אצלי בעתיד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לידיעתך - דרך החברה כן באים המגנזיום במאזדה 2

מה שלא בא זה הסאנרוף, אז ירדתי מהפרק שלו כי כמו שאמרת זה סתם יראה טיפשי לחתוך חלון מהגג

 

לידיעתך-אני עובד בסוכנות היבואן ומוכר את הרכבים-ואין דבר כזה.

טסה פלסטיק זה לא מגנזיום...

 

 

דלק מוטורס לא מביאים 2 עם מגנזיום כדי לשמור מרווח של כמה שקלים בינה לבין 3.

מחיר מגנזיום עומד של 4K ש"ח בממוצע שזה בערך כל ההבדל בין 2 ל3 במחיר.

זאת הסיבה. הם יכולים אבל כדרכם של דלק מוטורס לא רוצים. גם ככה אנחנו לא הלקוחות שלהם אלא חברות הליסינג.

 

ממש לא, אם רוצים לשמור על רכב בקוצת סופר מיני במחיר אטרקטיבי ותמורה גבוהה במה שחשוב יותר לרוב הלקוחות אז חוסכים במה שפחות חשוב (שוב אני אומר-לרוב הלקוחות).

תסכים איתי שיותר חשוב שלרכב יהיו 6 כ"א ובקרת יציבות מאשר מגנזיום...

בשביל הליסינג יש את ה2 אקטיב-אם בקרת יציבות ו2 כריות אויר.

 

גם לי נשמע מוזר מאוד כלנושא הג'נטים.

על הסוויפט דרך אגב כן יש מבצעי סוף עונה והיא נמכרת קצת מעל ל90K.

עיסקה שווה ביותר.

עידן

 

אכן רכב נהדר ברוב התחומים

אך ללא בקרת יציבות...

פורסם

פלסטיק, מגנזיום - מה זה משנה.

אם הייתי נותן רכב במתנה לילדה בת 18, הייתי שולח אותה קודם כל ל- 2-3 קורסים של נהיגה מתקדמת, כי בגיל הזה יש טורבו שמעלה את השתן לראש. במיוחד כשהכל בא בקלות.

פורסם
smiro - האמן לי שאין אפשרות לייבא את המאובזרת ביותר לארץ (או ששינו דברים אצל היבואן והיום ניתן). אני ניסיתי הכל - וכלום! לא רצו להביא לי אותה. רציתי להביא את הדגם הזה (הימני כמובן):

[ATTACH]136625[/ATTACH]

תראה לי בארץ את הדגם הזה.

ותאמין לי שיש הבדל בין הרגילה שיש בארץ לזאת שבתמונה. היא הרבה יותר אגרסיבית ויותר יפה. לטעמי כמובן.

(ההבדלים - ג'אנטים + מידת צמיגים גדולה יותר מהמאובזרת שיש בארץ - 16\45\195, חצאיות צד בטעם, ספוילר וטמבון קידמי אגרסיבי ויפה יותר מהרגיל, וזה רק הבדלים חיצוניים שלא נדבר על הפנימיים - חימום כיסאות, מראות צד מתקפלות בלחיצה וכו').

 

נ.ב

כשאתה רואה מאזדה 2 עם ג'אנטים, כנראה בעל הרכב שם אותם לבד. כמו שיהיה אצלי בעתיד.

 

 

לא מתכוון לגירסא עם החצאיות והטמבונים, אני מתכוון למאזדה 2 עם מגנזיום שנראים לי מקוריים של מאזדה 2.

גם ראיתי ברמות אבזור שהיו יש את הפשוטה ואת המאובזרת יותר (דינמיק או משהו כזה) או שאולי זה לא משהו ריאלי או שכבר לא מייבאים אותם.

פורסם
מקורי בגלל שיש את הסמל של מאזדה באמצע החישוק? :roll:

 

אממ לא. ראיתי את הג'אנטים בפרסומת של מאזדה 2 נידמה לי או משהו אחר. אנסה למצוא.

 

לא ממש זוכר בדיוק איך הג'נאטים ניראו אבל אם אני לא טועה הם נראו כך:

פורסם
אממ לא. ראיתי את הג'אנטים בפרסומת של מאזדה 2 נידמה לי או משהו אחר. אנסה למצוא.

 

לא ממש זוכר בדיוק איך הג'נאטים ניראו אבל אם אני לא טועה הם נראו כך:

 

והרכב במקרה היה בצבע אפור ועם חלונות כהים מאחור והוא גם מחולון?

ולאורטל אני מציע לך מאוד שתחכי לינואר אמורה להגיע הסיאט איביזה החדשה, עם מנוע 1.6 ועם 105 כ"ס ועם 7 הילוכים!!! רכב יפה לטעמי והוא אמור לעלות 105,000 ש"ח לפי דעתי תמתיני ואולי אפילו תאהבי אותה.

 

יניב

פורסם

פותחת השירשור

 

הפיתרון הכי טוב בבחירת מכונית היא ביצוע נסיעת מבחן, בסה"כ נכנסים נוהגים וזה הכל, נותן את התמונה הטובה ביותר לגבי הרכב

 

לגבי בחירת רכב לפי מראה חיצוני, אם בחישוקים ואסתטיקה רצונך, אין לפיאט 500 מתחרות בטווח מחירים הזה.

 

אם התמורה לגבי המחיר חשובה לך אז הסוזוקי סוויפט תתאים בול(מאובזרת כולל חישוקים וכו' תעלה לך קצת פחות מ100K ).

 

גם המזדה 2 רכב מעולה.

 

לגבי האיביזה החדשה באמת תצטרכי להמתין קצת אבל שווה בדיקה

 

בקיצור: נסיעת מבחן

 

לאבא שלום

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
והרכב במקרה היה בצבע אפור ועם חלונות כהים מאחור והוא גם מחולון?

ולאורטל אני מציע לך מאוד שתחכי לינואר אמורה להגיע הסיאט איביזה החדשה, עם מנוע 1.6 ועם 105 כ"ס ועם 7 הילוכים!!! רכב יפה לטעמי והוא אמור לעלות 105,000 ש"ח לפי דעתי תמתיני ואולי אפילו תאהבי אותה.

 

יניב

 

לא. היא הייתה ירוקה אם אני זוכר נכון וניראתה באשדוד.

פורסם

ממש לא, אם רוצים לשמור על רכב בקוצת סופר מיני במחיר אטרקטיבי ותמורה גבוהה במה שחשוב יותר לרוב הלקוחות אז חוסכים במה שפחות חשוב (שוב אני אומר-לרוב הלקוחות).

תסכים איתי שיותר חשוב שלרכב יהיו 6 כ"א ובקרת יציבות מאשר מגנזיום.....

 

אז שיחסכו, מי אמר להם שלא. אבל למה אין בכלל את האפשרות להזמין בתוספת תשלום.

ברור שאביזרי בטיחות יותר חשובים כסטנדרט אבל זה שאין את האופציה להזמין בתוספת תשלום חישוקים מקוריים של היצרן זאת נקודה לרעה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הינה מאזדה 2 כזאת אני מתכוונת לקנות :

http://www.upit.ws/picture.php?file=07253564d59d8.jpg

 

זה לא מגנזיום מאמי, טסות אורגינל :wink:.

אם כ"כ חשוב המגנזיום הייתי חושב על לקנות רבעיה AFTER MARKET ולסגור עניין.

ומצטרף לתגובה הקודמת שאם הסן רוף הוא בהתקנה מקומית אז גם עליו הייתי מוותר.


×
×
  • תוכן חדש...