Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על חנייה - שלא מצאתי בפורום.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

במשך כמה שעות טובות אני קורא על בעיות חנייה עם השכנים, ושום דבר לא מקביל למקרה שלי.

יש לי חנייה פרטית (לא בניין), ואני לא נכנס פנימה אלא חונה כמו שאר הרכבים ברחוב במקביל למדרכה, ואין לי עניין להיכנס פנימה, לאחר ברור מול הערייה אני לא חייב להיכנס לחנייה, ומותר לי לחנות במקביל.

החנייה מסומנת באדום לבן כמובן.

 

הבעיה היא לא עם שכן ספציפי, אלא עם כול אחד "שגונב" קצת מהאדום לבן.

אני חוזר כמעט כול יום ב 1-2 בלילה, ואינני יכול להיכנס ולחנות (יש לי אוטו גדול).

וכמובן בת"א למצוא חנייה בשעות האלו זה קילומטר מהבית לפחות.

 

התקנת עמודים ע"י הערייה לא יעזור.

השארת פתקים או לבקש יפה גם לא עוזר כי כול פעם זה רכב אחר.

אינני יכול להיכנס לתוך החנייה מסיבות אחרות (לא בגלל הרכבים הפולשים).

גם אפשרות הזמנת משטרה בעייתי, כי הרכבים לא חוסמים את החניה במלואה אלא רק "גונבים" קצת אדום לבן.

 

יש למשהוא רעיון או פתרון לנושא?

בברכה טל.

פורסם

למה אי אפשר להקים עמוד מתרומם בשטח האדום-לבן?

לפי דעתי זה יעזור

פורסם

לדעתי אתה טועה .

הרכבים לא חוסמים לך את הכניסה לחנייה שלך , זה אתה שמתפנק ולא רוצה להיכנס פנימה ,

אלה אתה רוצה גם חנייה פרטית וגם שיאירו לך הרבה מקום לא לחנות בה .

בקיצור אם יש לך חנייה פרטית ואתה לא יכול להיכנס אליה אז תתאים את החנייה לרכב , או את הרכב לחנייה ותכנס לתוך החנייה .

 

אם בכל זאת הם חוסמים לך את הכניסה לחנייה אתה יכול להזמין להם את הערייה (אבל לא כך המצב)

פורסם

לגבי העמוד, אין אפשרות מהסיבה שמדובר על כביש.

 

M B3

נכון שהרכבים לא חוסמים את החנייה, וזו זכותי "להתפנק" (או איך שתקרא לזה) ולא להיכנס, מזל שלא אמרת תיקנה רכב יותר קטן וככה לא יהיה לך בעיה.

האדום לבן מסומן במידה מדויקת, בניגוד להרבה שכנים ומכרים שמוסיפים לעצמם עוד כמה מטרים של אדום לבן בניגוד לחוק, והוא מספיק לי בדיוק לרכב שלי.

פורסם

אדום לבן אוסר גם עליך להחנות במקום.

אתה יכול לדרוש מהעיריה (וועדת התעבורה) שיבצעו המשך צביעה של אבני השפה (4-5 אבנים)

שלא יפריעו לך לבצע כניסה ויציאה כרואי מבלי להפריע ושיפריעו לך.

אבל אל תגיד להם שאתה חונה על האדום לבן!

 

 

ירון מאיר

פורסם

ירון מאיר

מאיפה הבטחון שאסור לי להחנות באדום לבן.

אני כבר כמה שנים מחנה שם, ולא קיבלתי אפילו פעם אחד דוח, ומברורים זה מותר.

 

בעיקרון יותר קל לצבוע לבד ואז הערייה תעבור על זה באחד הימים.

פורסם

האיסור לחנות באדום לבן הוא איסור גורף.

פקח שעובר במקום לא יכול לדעת שאתה סוגר את הכניסה שלך (וזה גם לא משנה לו) - מבחינתו אתה עבריין.

זה שפקח לא רושם לך דו"ח יכול לנבוע משתי סיבות:

1. הוא לא עובר באזור.

2. הוא עובר ולא איכפת לו.

 

ברמת העיקרון אם עובר אורח יתלונן, הפקח יגיע במיוחד לרשום דו"ח.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אצלי ברחוב עוברים פקחים מספר פעמים טובות ביום.

אני אשמח לראות מקור מוסמך או חוק רשום שאסור להחנות במקביל למדרכה באדום לבן כשמדובר בכניסה לחנייה פרטית יחידה.

 

בברכה טל.

פורסם

החוק היבש אוסר חניה באדום לבן ללא קשר לסיבה שצבעו את המדרכה. כנראה שבפועל פקחים מעלימים עין, ושמים דגש על אכיפה של חניה בכחול לבן כל עוד אין תלונה ספציפית, ובצדק, כי יש מקרים שמישהו נותן לשכן שלו לחסום לו את החניה כי הוא יוצא לעבודה מוקדם יותר, וכדו'. לא יודע מה אמור להיות במקרה ש"גונבים" קצת מהאדום לבן, אבל ההגיון אומר שזה אסור. אולי תשים שלט שאומר שתתלונן על מי שיעשה את זה.

×
×
  • תוכן חדש...