Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

רכשתי השבוע פונטו ספייס שנת 2003. נאמר לי בבדיקה שכדאי להחליף רצועת תזמון.

הייתי במוסך מסויים ונתן לי הערכת מחיר להחלפת רצועת תזמון/משאבת מים/מחזירי שמן מחלפים לא מקוריים.

השאלה האם בטיפול כזה כדאי להתעקש על חלפים מקוריים או שגם חלפים לא מקוריים יעשו את העבודה ?

האוטו עשה 20000 ק"מ, האם בכל זאת כדאי להחליף משאבת מים?

 

תודה מראש

פורסם

אישית, בלבד, בנושא של רצועת תזמון ומשאבת מים הייתי הולך על חלקים מקוריים (או תחליפי איכותי אבל אז צריך לדעת מה איכותי ומה לא).

 

האם האוטו במקרה עם מנוע 16 שסתומים, 80 כוח סוס ?

אם כן אז אוכל לכתוב לך את חלק ממחירי החלקים המקוריים (מעודכנים ללפני מספר חודשים).

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אכן למרות הקילומטרא'ז הנמוך ויותר בזכות העובדה, שחלפו למעלה מ-5 שנים והרצועה לא הוחלפה לעולם,יש סיכון גדול לנזקים כדאי לעשות טיימינג במוסך, שמכיר את הרכב ויש לו את כל הציוד הנדרש וכדאי לבצע זאת במהירות האפשרית מבחינתך כיוון שיש נזקים גדולים, שעלולים להתלוות חלילה לקריעת רצועת הטיימינג (אתה ממש לא רוצה לשפץ/להחליף מנוע אחרי קילומטרא'ז כל כך קצר).

לגבי החלפת משאבת המיים- זה נכון שמצד אחד זה על הדרך בעבודה ועברו 5 שנים אבל הקילומטרא'ז נמוך וזה בכל אופן יותר תלוי בבדיקת המשאבה-אם רועשת או נוזלת יש להחליף.

בשביל השקט הנפשי- כן ,מבחינת בלאי- לא ממש אבל המתן לדעות נוספות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה לא עם 16 שסתומים ו 80 כ"ח.

מבחינת מחיר קיבלתי כבר הצעה גם עבור חלפים מקוריים וגם עבור הלא מקוריים.

עבור המקוריים, החלפת רצועה/משאה/מחזירי שמן העלות היא 1400.

עבור לא מקוריים (שהמוסכניק טוען שהם אירופאים) העלות היא 1000 ש"ח.

השאלה באמת האם ההבדלים הם כ"כ משמעותיים באיכות

פורסם

תראה, אפשר לחשוב על זה הרבה ואפשר לחשוב בהגיון.

400 ש"ח לחלק לפרק זמן של טיפול מהסוג הזה - זה בולשיט. לך על מקורי וחסוך מעצמך דאגות.

 

ואם השאלה תעלה בהמשך - לך על מוסך מורשה מומלץ (חפש, לא חסרות המלצות).

×
×
  • תוכן חדש...