Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"פגיעה" ברכב חונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

 

הגעתי לחנייה בחנות מסויימת, ולאחר שיצאתי ממנה, נכנסתי לרכב

והתחלתי לצאת מהחנייה ברוורס. הבחנתי ברכב עבודה (כנראה של אחד

העובדים) שחונה בניצב אליי (כנראה במקום אסור) -דבר שמקשה עליי

את היציאה מהחנייה. תוך כדי הפטרולים ליציאה מן החנייה, נשקתי

בעדינות את הרכב החונה. יצאתי וראיתי שעל כל הרכב ישנם הרבה פגיעות

חלשות וכתמים באזורים שונים ברכב, ובאזור הפגיעה ישנו סימן פגיעה

מזערי וקטן שכלל לא בטוח שנגרם מתוצאה מהנשיקה לרכב.

אדם אחד שעבר במקרה כנראה במקום (או אולי עובד בחנות)

התחיל לצעוק ולומר שפגעתי ברכב בצורה קשה וכל מיני אמירות כאלו ואחרות

ושהוא קורא לבעלת הרכב. חכיתי מס' דקות, ומשלא הגיע בעלת הרכב

נסעתי לדרכי.יש לציין , שאני נהג חדש, ושבעלת הרכב הייתה דודתי -ולקחתי ממנה

(ברשות) את הרכב.

לאחר כחודש, הגיע טלפון אל דודתי , ובה בעלת הרכב שנפגע כביכול

והיא טוענת שהיא כבר ערבה את המשטרה בנושא, ושהיא צילמה את המקרה.

והיא מבקשת לדבר איתי בטלפון .

 

מה עליי לעשות ?

האם רשיוני ישלל ?

האם על בעלת הרכב הנפגע להוכיח שנגרם נזק ממני ?

כיצד היא יכולה להוכיח שהנזק נגרם ממני ?

האם פעלתי כשורה ?

האם כדאי לי לפנות למשטרה ולמסור את גרסתי ?

האם לדבר עם בעלת הרכב , ואם כן -ממה להזהר בשיחה ?

פורסם

קודם כל - זו נקראת לפי החוק, תאונת פגע וברח. לא משנה מה - גם אם אתה לא אשם, ואתה לא רואה את בעלי הרכב או מי מבאי כוחו, אתה מחוייב לקחת פרטים (מס' רישוי אם אין אנשים ליד הרכב, או פרטי בעל הרכב או הנהג בזמן התאונה, אם קרתה עם נהג אחר), ולצלם את מקום התאונה, ואת הרכבים המעורבים. לאחר מכן, תוך 24 שעות מקרות המקרה, עליך להתייצב בתחנת משטרה, ולדווח. כך תמנע מעצמך צרות עתידיות.

 

מה עליי לעשות ? נאמר כבר, והוא זה - לדווח. מכיוון שלא עשית זאת באותו הרגע תוך 24 שעות, לא תוכל יותר לדווח, כי עברו יותר מ-24 שעות.

האם רשיוני ישלל ? אם תסגרו את זה ביניכם - לא. וגם אפילו לא תצטרך לערב ביטוח. אבל אם היא תנסה להפיל עליך את כל המכות - אל תוותר.

האם על בעלת הרכב הנפגע להוכיח שנגרם נזק ממני ? כן. היא חייבת להביא ראיות המוכיחות כי הנזק הנטען נגרם על ידך.

כיצד היא יכולה להוכיח שהנזק נגרם ממני ? או שהיא תתחיל לבלף, או שהיא תהיה ישרה והגונה, ותגיד שרק נזק X נגרם על ידך.

האם פעלתי כשורה ? לא. לא דיווחת.

האם כדאי לי לפנות למשטרה ולמסור את גרסתי ? חכה לזימון לחקירה, אם היא אכן פנתה למשטרה.

האם לדבר עם בעלת הרכב , ואם כן -ממה להזהר בשיחה ? אל תפליל את עצמך. אל תגיד נכון זה קרה אבל... זה רק יפיל אותך אם היא מקליטה, כי זו הודאה באשמה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

שמר ידידי, איך תוכל לקבוע כי אין זו תאונת פגע וברח? כל תאונה המעורבים בה שני כלי רכב, והאחד מהם נסע ללא להשאיר את פרטיו, הרי זוהי תאונת פגע וברח.

 

אני מסתמך כאן על חומר שנלמד במסגרת לימודי המשפטים שאני לומד באונ' הר הצופים.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אתה אומר שהבן אדם שתה אלכוהול..

חכה, אולי הוא כבר ישכח שהוא דיבר איתך באותו ערב, ויחשוב שאמא שלו התיישבה על הרכב.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אני מסתמך כאן על חומר שנלמד במסגרת לימודי המשפטים שאני לומד באונ' הר הצופים.

 

החיים הם לא ספסל (לימודים). כל שמאי מתחיל יוכל לזהות אם מדובר בפגיעה אחת. פותח השרשור צריך לדבוק בגרסתו, כי לא גרם לנזק.

פורסם

אתה גם צודק, אבל עדיין... יש איזושהי נק' חפיפה בין ספסל הלימודים לחיים, לא?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

×
×
  • תוכן חדש...