Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מומלץ לענות באופן מדוייק על כל השאלות בלי שהקונה ירגיש בזילזול.

לגבי המחיר, מומלץ להגיד את את המחירון, את המחיר המבוקש, האם קיימת גמישות, אבל המשך השיחה לגבי המחיר יעשה רק לאחר שהקונה יראה את הרכב.

 

מסכים, זה בדיוק מה שעשיתי.

לא יודע אם השוק חלש או לא, אבל בנוסף למה שהנ"ל כתבו אני אוסיף עוד 2 דברים שחשוב לעשות כדי למכור:

 

1. חשוב לא להיות לחוץ למכור (אם מתאפשר) - אם תהיה לחוץ - אנשים ירגישו,לא תמכור במחיר שאתה רוצה ואולי אפילו יירתעו מהאוטו.

אם תשדר "קוליות" ותעבר את המסר שאם לא זה שמתעניין יקנה, אז יש עוד בתור (למרות שברוב המקרים זה לא נכון) - יש מצב שהמתעניין ישתכנע.

2. יחס לאוטו - אוטו מטופל, שמור ותקין מהווה עמדת יתרון גדולה מול שאר ההיצע בשוק. כמו-כן, אם אתה מתייחס במכירה לאוטו שלך כאילו אתה נפרד מחברה שלך, ומעביר את המסר לזה שמולך - הוא יעריך את זה (ואת האוטו).

מידת האהבה של המוכר לאוטו מורגשת ומשפיעה על הצד השני, אין לי ספק בכך.

 

אני הצלחתי למכור אוטו לא נדיר בכלל (בן 3) שהיה בעברו בליסינג ועם ק"מ של בערך 19K לשנה - בהרבה מעל המחירון המשוקלל (ולקח לי בדיוק חודש למכור אותו).

אני מאמין שלכל רכב יש קונה - ולא תמיד בכל מחיר, פשוט צריך לחכות ולעזור לזה לקרות (אתם כבר יודעים איך:-)).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
כל הקונים בסופו של דבר יהיו מוכרים. אתה בטוח ש5/6/7 שנים אחרי ששילמתה 110-120-140K עבור רכב חדש תרצה לזרוק אותו לפך?

 

באיזה מדינה נורמלית יש יותר מ100% מסים על רכב?

 

 

יצחק לוי היה קיים עד לפני חברות ליסינג (בממדים של היום).

 

תאוריות יש בשפע ברוך השם

תאזרו בסבלנות ותבינו שהמצב הולך להשתנות


×
×
  • תוכן חדש...