Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

4 סיבות לחוסר שוק:

 

1. קילומטרג' מאוד גבוה - כיום מכוניות בנות 10 מגיעיות ל-150K עד 220K וזה פשוט מרחיק את הקונים

2. ידיים - כיום מכונית בת 10 מגיעה עם 4/5/6 ידיים וזה מרחיק את הקונים

3. תחזוקה לקויה - בעיקר בצד של הפחחות אך גם בגימור הפנימי. בנוסף חלק גדול מהרכיבים החיונים לא עובד - מזגן, חלונות וכו' - מרחיק את הקונים

4. מחיר - גבוה עד מטורף ביחס לסיכון שנלקח. עדיף לקונה לקנות אותו בן 8 מאשר אוטו בן 12 כי ביחס עלות/מצב אין מה להשוות. לו המחיר היה משקף את המצב אזי היה גם שוק !!!

 

לכן אני טוען שהסביה העיקרית לחוסר שוק אינה הקונים אלה המוכרים. ראה המצב של STIO. אני מכיר את הרכב שלו. זו הייתה מציאה אמיתית - זול מאוד ואיכותי מאוד - כלומר יחס מחיר/מצב מעולה. אותו רכב בתוספת של 3K ו/או במצב הרבה פחות טוב לא היה זוכה לכמות הטלפונים ולכזאת התלהבות.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני גם כמוך!

יש לי שברולט קורסיקה 94 למכירה כבר חודש.

אני יד 2, הרכב אצלי 8 שנים. עשה רק 130 אלף ק"מ!

הרכב מצוחצח בפנים, ריפודים חדשים שטיחים צבעתי גם פלסטיקה בדשבורד! משהו מושקע!

ואני לא יגיד שלא מתקשרים, מתקשרים אבל לא בכמות, מה שמצחיק הוא, שמחיר השוק של הרכב שלי לפי מחירונים הוא באזור ה 15 אלף.

ואני פירסמתי שאני מוכר ב 9 אלף, משום מה אנשים לא "רצו לאוטו"

אולי בגלל הסטיגמות המכוערות של המונעים נפוחי הסמ"ק ( יש לי מנוע V6 . עם 3100 סמ"ק!)

מן הסתם שאם תציב אותו ליד מנוע 1400 על רכב ששוקל חצי מהרכב שלי אז כן הוא שותה דלק.

אבל אחרת זה סתם הפרכה, הרכב לא ספורט הוא לא קליל, מנוע גדול וכן הצריכה קצת יותר גבוהה מהמכוניות "בימבה" האחרות.

 

בכל מקרה אל תאבדי תקווה, במקרה ואין לך כוח יותר ^^ אפילו לפירוק או תעשיות ברזל את תקבלי משהו באזור ה3000 שקל..

 

אני מאחל לך בהצלחה!

 

ורק שתדעי שהרבה אנשים מחפשים רכבים כאלה, פשוט הם רוצה את הרכב האולטימבטיבי, ק"מ נמוך ביותר, יד נמוכה מאוד, וחסכוני ובנוסף הם רוצים אותו מהיר וחזק

מה שלא הולך ביחד בד"כ ברכבים עם מחירים כאלה :]

פורסם

לבחור מעליי,

רק דע לך שיונדאי גטס בסופו של דבר לא תהיה שווה הרבה גם כן,

צריכת הדלק שלה עולה על צריכת הדלק שלי עם השברולט אפילו שאני על פוול גז כל היום.

ואני לא מדבר לפי שמועות, יש לנו אחת במשפחה שבמקרה אנחנו "מתים" להעיף אותה, רק מחכים למציאת רכב חלופי

פורסם
הכל עניין של הצע וביקוש. זה לא חדש.

 

כן, השוק ירד, ומאוד. חברים שפרסמו רכבים, התלוננו שממש לא התקשרו אליהם, היו תמונות יפיפיות ביד 2 , המחירים היו אטרקטיביים ביחס למחירון, וגם נרשם "גמיש במחיר" , גם "מתחייב למנוע גיר שילדה" ועוד.

 

זה לא עזר.

 

מה שכן יזוז, הינם ה"יוצאי דופן" , רכבים מלוקקים מאוד, שטופלו במסירות רבה, שהקלומטרז' ביחס לשנתון נמוך מאוד , והמחיר מפתה.

 

על זה יש להוסיף התייחסות לכמות הרכבים מאותו הדגם המוצעים למכירה. מאלה מסתבר, לרוב לא חסר.

 

הקיצר, נראה שאנשים החלו להבין, שמכירי המשומשות בארץ אינם הגיוניים, במיוחד כאשר התקציבים שלהם לא קלים.

 

לעיניין מחירים, הרי שעדיין לא ברור לי, כיצד רכב שנת 2000 למשל, עולה בארץ פי 5 ויותר, ממה שהוא עולה בארה"ב.

(מחיר כפול, הייתי מבין ומקבל, שהרי יש מיסוי בארץ של 104 אחוז לרכב חדש, אבל פי 5 ויותר? איך בדיוק?) וזה, פשוט הרכבים לא שווים את זה.

 

לזכור, תרבות התשלומים החוגגת, מביאה רבים לרכוש מחברות הליסינג בקלות יחסית למי שמורגל לתשלומים, ועוד כנגד קבלת אחריות כנגד קילקולים מסויימים, לא רק זאת, גם, התחייבות לטרייד אין עתידי, ופתרון הצורך בהתעסקות עתידית בבעיית המכירה .

 

כן, הלקוח משלם על הכל ומראש, אבל כנראה שזה מתאים למר "ישראלי" כאשר מדברים על תשלומים ואחריות.

 

לגבי שוק ה"זולות" , העם אומר את דברו, ורק רכבים מיוחדים באופן שטופלו, ו/או בקמ נמוך ,ו/או מדגם מסויים , ו/או צירוף של חלק מסיבות אלה גם יחד, נמכרות, כי לקנות רכב ישן ובסכום נמוך זה לא העניין. העניין הוא התיקונים הרציניים שיגיעו, ויעלו לעיתים יותר ממחיר הרכב, או לכל הפחות, לא מאוד רחוק ממחיר הקנייה.

 

דני

 

בהחלט מסכים עם דבריך !

לדעתי מר "ישראלי" משתנה,אמנם לאט אבל משתנה.

חגיגת המכונית שלי שווה...נגמרה.

תוך פרק זמן קצר יהיה כאן כמו בארה"ב,כפי שציינת מכונית שנת 2000 תיהיה במחיר לכל נפש,וכך גם צריך להיות.

בעלי העין החדה יכולים כבר כעת לצוד מציאות שהיו פעם רחוקות מהישג היד ,עם תמורה פנטסטית.

פורסם
לבחור מעליי,

רק דע לך שיונדאי גטס בסופו של דבר לא תהיה שווה הרבה גם כן,

צריכת הדלק שלה עולה על צריכת הדלק שלי עם השברולט אפילו שאני על פוול גז כל היום.

ואני לא מדבר לפי שמועות, יש לנו אחת במשפחה שבמקרה אנחנו "מתים" להעיף אותה, רק מחכים למציאת רכב חלופי

 

זה לא נכון לגבי המודלים האחרונים 2007-2008 !

הגטס רכב אמין פצצה,סוף הדרך...

ובמהירות של 100 קמש הוא יגיע לצריכה טובה מאוד.

בכל מקרה אני מעדיף גטס על כל אירופאית מקבילה.

פורסם
בהחלט מסכים עם דבריך !

לדעתי מר "ישראלי" משתנה,אמנם לאט אבל משתנה.

חגיגת המכונית שלי שווה...נגמרה.

תוך פרק זמן קצר יהיה כאן כמו בארה"ב,כפי שציינת מכונית שנת 2000 תיהיה במחיר לכל נפש,וכך גם צריך להיות.

בעלי העין החדה יכולים כבר כעת לצוד מציאות שהיו פעם רחוקות מהישג היד ,עם תמורה פנטסטית.

גם אני מסכים איתך !!!

ב- 2015 מכוניות שנת 2000 יהיו במחיר לכל נפש !!! :lol:

פורסם

בתגובה לכותרת - אכן נעלם.

אם אתה לא מוכר מאזדה או טויוטה אתה לא מוכר נקודה.

אני מנסה למכור כבר חודשיים את הפיג'ו שלי - חודשיים!! את הקודמת מכרתי ב 4 ימים ואת זאת? אלוהים ישמור.

לא מבין את כל אלה שנוהרים למאזדות - מי ישמע ,גם כן אוטו.

אנשים בכלל לא מתקשרים וגם אם כן זה ישר שאלות בנוסח כמה אתה רוצה?הבן אדם לא ראה את הרכב,לא יודע עליו כלום אבל ישר מדבר על המחיר - אני אומר להם שאני לא יצחק לוי ושיפתחו מחירון.

מה כבר לא עשיתי,שיניתי נוסחים במודעה,הורדתי מחיר,העלמתי את המחיר אבל כלום! לפי דעתי יש מספר סיבות

1.שוק הליסינג - אנשים מעדיפים לגייס עוד כסף ולרכוש ב 60 תשלומים.

2.פחד כלכלי - מיתון.

פורסם
אנשים בכלל לא מתקשרים וגם אם כן זה ישר שאלות בנוסח כמה אתה רוצה?הבן אדם לא ראה את הרכב,לא יודע עליו כלום אבל ישר מדבר על המחיר - אני אומר להם שאני לא יצחק לוי ושיפתחו מחירון.

מה כבר לא עשיתי,שיניתי נוסחים במודעה,הורדתי מחיר,העלמתי את המחיר אבל כלום!

אם זה מה שאתה אומר בטלפון שקונה פוטנציאלי, לא פלא שהם לא באים לראות את הרכב. גם אני לא הייתי בא אלא אם כן הרכב שלך עשה 10K ק"מ ב-5 שנים ואז באמת לא אכפת לי מי אתה ואיך אתה מדבר.

 

באופן כללי, המודעה צריכה רק למשוך את הקונים להתקשר אליך, לא יותר מזה.

ברגע שכבר התקשרו, אתה צריך לדעת לשכנע את הקונה לבוא ולראות את הרכב.

 

מומלץ לענות באופן מדוייק על כל השאלות בלי שהקונה ירגיש בזילזול.

לגבי המחיר, מומלץ להגיד את את המחירון, את המחיר המבוקש, האם קיימת גמישות, אבל המשך השיחה לגבי המחיר יעשה רק לאחר שהקונה יראה את הרכב.

 

כדאי לחשוב לפני כן מה מבדיל את הרכב שלך משאר הרכבים מדגם ושנתון העומדים למכירה, לרשום אותם במודעה וגם להזכיר אותם בטלפון. נכון, לא כולנו נולדנו להיות אנשי מכירות, אבל אפשר ללמוד עם הזמן ואפילו לנסות ליהנות מכך.

 

בנוסף לכך, כדאי להתקשר למספר מודעות עם רכב דומה ולבדוק כמה הם מבקשים על רכב מצד אחד וכמה מאלה שפירסמו לפני חודש וחודשיים מכרו את המכוניות. זה יתן לך אינדיקציה נוספת לגבי הביקוש לדגם הספציפי ויכול לחסוך ממך זמן וכסף.

 

בהצלחה במכירה

פבל

פורסם
גם אני מסכים איתך !!!

ב- 2015 מכוניות שנת 2000 יהיו במחיר לכל נפש !!! :lol:

 

תופתע לגלות באיזו מהירות יחול כאן שינוי לטובת הקונים ממש בתקופה הקרובה לגבי משומשות.

כבר כעת יש האטה מאוד חזקה וחוסר חשק לרכישות,לטעמי יילך ויחמיר בעקבות שינויים שמתחוללים בשאר התחומים.

כפי שציין כאן מישהו היצע וביקוש...כן זה מה שקובע,והישראלי בשלב מסויים יעלה על זה,ויחול שינוי חד בשוק היד שנייה.

זה תהליך בריא של שוק נורמלי והגיוני בכל מדינה נורמלית.

פורסם
תופתע לגלות באיזו מהירות יחול כאן שינוי לטובת הקונים ממש בתקופה הקרובה לגבי משומשות.

כבר כעת יש האטה מאוד חזקה וחוסר חשק לרכישות,לטעמי יילך ויחמיר בעקבות שינויים שמתחוללים בשאר התחומים.

כפי שציין כאן מישהו היצע וביקוש...כן זה מה שקובע,והישראלי בשלב מסויים יעלה על זה,ויחול שינוי חד בשוק היד שנייה.

זה תהליך בריא של שוק נורמלי והגיוני בכל מדינה נורמלית.

תאורטית עם נבחן את עקומת היצע וביקוש אני מסכים איתך.

מעשית יש גורם רגולציה בשוק שנקרא "יצחק לוי" אשר ממומן ע"י חברות ליסינג ש"מחוייבות" לקנות אצלו פירסומות במחירון ומשלמות על זה סכומים לא הגיוניים כדי שערך גרר של המכוניות עד גיל 3 ישמרו על ערכן.

פורסם
תופתע לגלות באיזו מהירות יחול כאן שינוי לטובת הקונים ממש בתקופה הקרובה לגבי משומשות.

כל הקונים בסופו של דבר יהיו מוכרים. אתה בטוח ש5/6/7 שנים אחרי ששילמתה 110-120-140K עבור רכב חדש תרצה לזרוק אותו לפך?

זה תהליך בריא של שוק נורמלי והגיוני בכל מדינה נורמלית.

באיזה מדינה נורמלית יש יותר מ100% מסים על רכב?

 

מעשית יש גורם רגולציה בשוק שנקרא "יצחק לוי" אשר ממומן ע"י חברות ליסינג ש"מחוייבות" לקנות אצלו פירסומות במחירון ומשלמות על זה סכומים לא הגיוניים כדי שערך גרר של המכוניות עד גיל 3 ישמרו על ערכן.

יצחק לוי היה קיים עד לפני חברות ליסינג (בממדים של היום).

פורסם

מסכים עם פותחת השרשור. אכן נעלם. בקושי מטלפנים ועוד לא הגיע אחד לראות את הרכב!

אני מנסה למכור שרייד 93 כבר 3 (!) חודשים. בגלל שרכשתי רכב נוסף, איני לחוץ למכור.

אך לאחרונה, האישה לוחצת. הגעתי למצב שאני מבקש כחצי מהמחירון ועדיין אין דורש.

 

יש לי שאלה שמתבקשת (מקווה שזה לא נצל"ש): האם באמת כל הק"מ המאוד נמוכים לרכבים משנת 93 נשמעים לכם אוטנתיים?

ואם לא - איך אנשים "אוכלים את זה"?

 

הבעייה אצלי היא, שהנתונים היבשים מרחיקים אנשים - שלדעתי לא בצדק. אמנם 220K + יד 6 אך הרכב שמור מאוד ומטופל (על ידי אישית) לפני הזמן. הוא נמצא אצלי כמעט 5 שנים וכו'.

 

בהצלחה במכירה,

ליאור.

פורסם

אני העדפתי לקחת הנחה במקום טרייד אין במחירון מלא. עכשיו אני לא בטוח שעשיתי נכון. ב 3 שבועות קיבלתי 3 טלפונים. אף אחד לא הגיע.התיאוריה שאם זה אוטו יד ראשונה בלי סריטה עם מעט ק"מ וטיפולים "יקיים" כן אפשר למכור אפילו במצב הנוכחי לא עובדת.

מצד שני, אם UMI הציעו לי מחירון כנראה שכן אפשר למכור הלאה וזה עניין של סבלנות.

במקרה הכי גרוע נשאיר את ה-2003 לבן, במקום למכור בהפסד גדול מדי אוטו מעולה שרק אשתי נהגה וטיפלה. נמכור/נזרוק את ה-1991 שלו אם נראה ששוויו פחות מההפרש בין מה שיציעו 3 מתעניינים,- למחירון.

פורסם

וואו- לא חשבתי שתהיה כזו התייחסות רצינית

תודה לכל המגיבים, למדתי מספר דברים חדשים

כמובן שאם זו היתה מכונית בונבוניירה מדוגמת היה יותר קל למכור אבל כמו כל דבר בחיים לכל דבר יש מחיר.

אני עדיין מחכה לקונה המיוחל

תודה על העצות


×
×
  • תוכן חדש...