Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לידענים,

 

עם כל המפורט באתרי יצרני רמקולים... איזה חלק (באחוזי השקעה מכל המערכת) תופשים הרמקולים?

במה כדאי להשקיע? האם דוטק באמת שווה פי שתיים איכות מהטמפו (כמו במחיר)?

האם ההפרשים הקטנים במחיר (ובפרמטרים הטכנים שהייצרן מציין) ניכרים בתמורה? באיכות השמע?

 

אם תוכלו להתמקד בהבדלים המצויינים בקובץ המצורף אודה מאד.

TEMPO \ Dotech MKII 6 \ Hybrid 6

 

בתודה מראש ובתקווה שתשפכו אור...

MOREL.JPG

פורסם

לא קונים רמקולים לפי נתונים יבשים.

 

שמע כל אחד מהסטים מותקנים ברכב (ברוך השם, לא חסר) ותחליט לאיזה מהם הכי התחברת.

 

מהסטים שציינת - הבחירה שלי - הייבריד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמו שאימר ציין פה אתה צריך לשמוע לפני שאתה קונה. הסט שהייתי בוחר מהסטים הוא כמובן ההיבריד.

לא בגלל המחיר שלו אלה בגלל הטוויטרים המפורטים הרבה יותר והמידבאס שלו לטעמי טוב בכמה דרגות משל הדוטק.

כמו כן ישנם אחרים שלא אוהבים את המידבאס של ההייבריד ויעדיפו את הדוטק

תשמע את שניי הסטים לפני שאתה בוחר.

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

הדוטק אוביישן הוא סט מעולה אבל ההיבריד רמה אחרת לגמרי,

בגלל זה ההבדל במחיר ההבריד מתחיל מ2100+ .

כמו שהזכירו קודמיי,תצטרך לשמוע את הקומפוננטים,אולי מורל בכלל לא הכיוון שלך.

פורסם

ובתקציב הזה של 2000 פלוס הייתי ממליץ גם להכניס למשוואה את הקלראוס.

 

לגבי השאלה הראשונה של פותח השרשור - הרמקולים הם הרכיב שבאמת יש לו הכי הרבה השפעה על הסאונד . כל רמקול נשמע אחרת. מבחינת תמורה למחיר ההיבריד טוב יותר מהדוטק שהוא טוב יותר מהטמפו. כמה תקציב אתה רוצה להשקיע זה רק אתה יכול להגיד.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...