Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע על משהו או שיכול להשיג תמונה (שזה בלתי אפשרי) על כריזמה משופרת או משהו כזה כריזמה יפה או על מישהו שיש לו חלקים לכריזמה אם כן דברו איתו אפילו אם יש לכם עצה לייפות את הכריזמה שלי אני אשמח אם אתם רוצים לחפש באינטרנט משהו אז הנה ככה קוראים לזה:

 

mitsubishi carisma glx 1.6 abs

mitsubishi carisma glx 1.6 abs

seat ibiza cupra II 2.0 turbo 16v

 

זה הרכבים שלי אבל הסיאט של אחי הוא לא נותן לי לגעת בה..... (וואחש אחול מניוקי)

פורסם
מישהו יודע על משהו או שיכול להשיג תמונה (שזה בלתי אפשרי) על כריזמה משופרת או משהו כזה כריזמה יפה או על מישהו שיש לו חלקים לכריזמה אם כן דברו איתו אפילו אם יש לכם עצה לייפות את הכריזמה שלי אני אשמח אם אתם רוצים לחפש באינטרנט משהו אז הנה ככה קוראים לזה:

 

mitsubishi carisma glx 1.6 abs

 

אנחנו בדיוק כמוך מחפשים תמונות ב GOOGLE, לא מצאת - סימן שגם לנו אין איך לעזור לך.

אה - וגם אין לנו חלקים לשיפור כריזמה...

סורי אחשלו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מישהו יודע על משהו או שיכול להשיג תמונה (שזה בלתי אפשרי) על כריזמה משופרת או משהו כזה כריזמה יפה או על מישהו שיש לו חלקים לכריזמה אם כן דברו איתו אפילו אם יש לכם עצה לייפות את הכריזמה שלי אני אשמח אם אתם רוצים לחפש באינטרנט משהו אז הנה ככה קוראים לזה:

 

mitsubishi carisma glx 1.6 abs

 

צריך לעשות בכניסה לפורום כזה דבר

אם אתה עדיין לא הגעת לגיל 15 ועדיין לא צמחו לך הב**צ*ם לחץ "יציאה".

 

 

what's a man got to do to get a neila down here?!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
למה אף אחד לא עוזר לי

 

 

כי אין אפילו מטורף אחד שישפר אוטו מכוער כמו הכריזמה...

צא מהסרט...

:twisted::evil:

 

גנבתה לי את המילים ~!~

 

ואתה צודק... זה כמו לשפר את הסובארו שלי.. נו באמת... :?

המשך יום נעים!

פורסם

פקי על הסארמק שלכם יא משוגעים אחלה אוטו נחייה ונראה אל תעזרו לי שיהיה פה תמונות נדבר אני כבר מצאתי אתר והזמנתי משהו חכו תראו סתם וואחשים אתם באמא שלי וגיל 15 אתה יודע מי יא זחאל

mitsubishi carisma glx 1.6 abs

seat ibiza cupra II 2.0 turbo 16v

 

זה הרכבים שלי אבל הסיאט של אחי הוא לא נותן לי לגעת בה..... (וואחש אחול מניוקי)

פורסם
פקי על הסארמק שלכם יא משוגעים אחלה אוטו נחייה ונראה אל תעזרו לי שיהיה פה תמונות נדבר אני כבר מצאתי אתר והזמנתי משהו חכו תראו סתם וואחשים אתם באמא שלי וגיל 15 אתה יודע מי יא זחאל

 

 

יש לך את אותה הודעה אבל בעברית? :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בעברית ": אתם לא מבינים כלום מהחיים שלכם (בכל הנוגע לכריזמה) אתם עוד תראו אני יפתיע אותכם עם אוטו בליגה חבל על הזמן ואתה יודע מי בן 15 אולי אחיך הקטן לא אני

mitsubishi carisma glx 1.6 abs

seat ibiza cupra II 2.0 turbo 16v

 

זה הרכבים שלי אבל הסיאט של אחי הוא לא נותן לי לגעת בה..... (וואחש אחול מניוקי)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...