Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי רוצה לבנות מערכת

סאב מגבר רמקולים אחוריים

וHU

אפשר הצעות?

תודה

amp: image dynamicsQ450.4 comp:hertz energy hu:clarion585usb sub:image dynamics id 12

פורסם

אין יותר מדי אופציות...

 

מכשיר - קנווד בסיסי עם יציאות הגברה (רק חדש) - 600/700 ש"ח.

מגבר- מגבר 5 יציאות מיד 2 - מקס' 800 ש"ח.

קומפוננט - מורל PULSE חדש או אפילו סט של image dynamics מאתר יד 2 - 600 ש"ח.

סאב - P2 מיד שניה (לא פיוניר !!)

קיט התקנה - 4G (מזויף) - 150 ש"ח- ציון, תחנה מרכזית.

 

התקנה - איזה באסה (נגמר הכסף..) - או שתחסוך עוד קצת או שתלמד להתקין:

 

מנתקים את ה + של המצבר...

......

.....

..

...CASKA for life

פורסם

1)זה לא לי זה לחבר שלי

2)למה לא פיוניר ??

3)מה עם מגבר pulse audio ba-4400

4) מי אמר שאני לא יודע להתקין??

amp: image dynamicsQ450.4 comp:hertz energy hu:clarion585usb sub:image dynamics id 12

פורסם

1) צודק לא שמתי לב

2) כי פיוניר זה חרא - בטח ובטח בתקציבים שכאלו

3) ה 4400 הוא מגבר סיני שיעשה את העבודה אבל הוא לא איכותי ואין לו לדעתי מספיק כח להרים סאב - עדיף 4 יציאות מיד שניה באותו המחיר או לחילופין מגברי 5 יציאות שייתנו לך אופציות להגביר 2 סטים של רמקולים וגם סאב.

4) אם אתה יודע להתקין, לבריאות שיהיה לך.

 

בברכת חג שמח ושנה טובה

חגי

...CASKA for life

פורסם

חגי,הוא לא רשם שהוא רוצה קומפוננט.וצ'מע,אם הוא יתקין הכל ממקום אחד אז מחיר ההתקנה יהיה כלול במחיר של החלקים.

נגיד שהלכת על תומקאר במושב רינתיה(ממליץ עליו בחום,אגב):

 

מגבר:

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=360873

 

939 ש"ח.

 

אחוריים:

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=417684

 

330 ש"ח.

 

HU:

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=506280

 

735 ש"ח.

 

סאב(אין לך הרבה ברירות בתקציב הזה):

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130349

 

329 ש"ח.

 

 

יוצא בערך 2300 עם קיט התקנה זול יצא לך בסביבות ה2500.אם חבר שלך יוסיף עוד קצת לתקציב הוא יכול ללכת על הCVR.אני הייתי הולך גם על קומפוננט במקום אחוריים,אבל החבר ביקש אחוריים,אז זה הכי טוב שיש בתקציב שלו.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אני הייתי חוסך עוד קצת

בשביל להביא מוצרים טובים יותר.

חבל עם כבר משקיעים סכום מסוים (2500) לא להשקיע עוד קצת ולקבל מגוון רחב יותר של אופציות וכמובן איכות סאונד ומוצרים גבוה יותר.

כמו שאמרו חכמים וטובים ממני.

"אם כבר אז כבר"

בהצלחה!!!

head unit : clarion hx-d2 | amplifier :sinfoni amplitude 90 . sinfoni prestigio . sinfoni shadow 50 |component: sinfoni series S

| subwoofer :sinfoni s1000sw sinfoni phaser pro

×
×
  • תוכן חדש...