Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי חברה,בשעה טובה בקרוב נגמר לי המלווה והחיפוש אחר המכונית לא תם.מכונית חדשה שעלתה לי בראש (אחרי הגולף GTI) היא היונדאי קופה.

 

אני מעוניין ברכב שיהיה יפה מבחינה חיצונית וגם שיהיה בעל ביצועים טובים,התכנון שלי הוא להביא את הרכב הזה יד שנייה,בלי "שיפורים בכלל" ואז לטפל בו וליפייף אותו מה שנקרא.

 

אני אשמח לקבל דעות על הרכב.

 

נ.ב

 

אני מדבר על הדגמים החדשים של הקופה.

פורסם

פרט יותר ומה התקציב שלך בכלל???

איזה שנים ידני אוט' מה אתה מחפש התנהגות מהירות???

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
אוקיי חברה,בשעה טובה בקרוב נגמר לי המלווה והחיפוש אחר המכונית לא תם.מכונית חדשה שעלתה לי בראש (אחרי הגולף GTI) היא היונדאי קופה.

 

אני מעוניין ברכב שיהיה יפה מבחינה חיצונית וגם שיהיה בעל ביצועים טובים,התכנון שלי הוא להביא את הרכב הזה יד שנייה,בלי "שיפורים בכלל" ואז לטפל בו וליפייף אותו מה שנקרא.

 

אני אשמח לקבל דעות על הרכב.

 

נ.ב

 

אני מדבר על הדגמים החדשים של הקופה.

 

הוא רשם לך מה הוא מחפש אתה פשוט לא קראת...

 

ולפותח השירשור: חשבת על אלפה?

החדשות יפיפיות עם ביצועים מעולים ובכלל אחרי ההנחה הענקית שעושים על ה159 לך תדע אולי מחיר המשומשות ירד עוד קצת...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
הוא רשם לך מה הוא מחפש אתה פשוט לא קראת...

 

ולפותח השירשור: חשבת על אלפה?

החדשות יפיפיות עם ביצועים מעולים ובכלל אחרי ההנחה הענקית שעושים על ה159 לך תדע אולי מחיר המשומשות ירד עוד קצת...

 

אני לא חובב מושבע של האלפות,בכלל אני לא נמשך למכוניות שמתעגלות להן מאחור.

 

אני ממש אשמח לקבל חוות דעת על היונדאי קופה,חברה...

פורסם

טוב אז ככה כמו שאמרת

היונדאי קופה הוא רכב יפה שאין מה להגיד תמיד מושך את העין

לגבי הביצואים יש לך שני דגמים

מנוע 2000 סמ"ק 138 כ"ס

ומנוע 2700 סמ"ק 167 כ"ס אם מנוע V6

קצת קשה לבטוח ברכב הזה אחרי הכל

זה אותה חברה שהביאה את האקסנט...

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
טוב אז ככה כמו שאמרת

היונדאי קופה הוא רכב יפה שאין מה להגיד תמיד מושך את העין

לגבי הביצואים יש לך שני דגמים

מנוע 2000 סמ"ק 138 כ"ס

ומנוע 2700 סמ"ק 167 כ"ס אם מנוע V6

קצת קשה לבטוח ברכב הזה אחרי הכל

זה אותה חברה שהביאה את האקסנט...

 

 

אתה טועה,יונדאי חברה לגיטימית מבחינת אמינות .

פורסם

כמה עולים שני הדגמים,והאם יש הבדל בצורה החיצונית?

 

אני יותר נמשך למנוע 2.7 אבל אני מתכנן לקנות אוטומט,לפי מה שהבנתי אין הבדל גדול מבחינה מכנית בסוג רכב הזה,וגם אני לא מתכוון להתענות עם ההילוכים.

פורסם
כמה עולים שני הדגמים,והאם יש הבדל בצורה החיצונית?

 

אני יותר נמשך למנוע 2.7 אבל אני מתכנן לקנות אוטומט,לפי מה שהבנתי אין הבדל גדול מבחינה מכנית בסוג רכב הזה,וגם אני לא מתכוון להתענות עם ההילוכים.

ה 2700 אלו הדגמים היותר חדשים, למיטב זיכרוני מגיעים עם גיר טיפטרוניק.

פורסם

לכל שנת דגם מהצורה החדשה (גם לפני מתיחת הפנים) יש גם 2.0 וגם 2.7, אוטומט וידני.

דרך אגב, כשאתה אומר "הצורה החדשה", אתה מתכוון לפני מתיחת הפנים?

 

 

עריכה: עכשיו בדקתי, וגליתי שטעיתי.

יש לגרסאות החדשות רק מנוע 2.7, אוטומט וידני.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אחרי בדיקה קצרה ,הרכב עולה בסביבות ה-170,000 אבל מצד אחד אבא שלי לא טלנסקי,אז אני אלך על יד שנייה שנתון 5/6 שבהם המחירים נעים בין 100/120 .דעות משהו חברה?

 

הרכב אמין?צריכת דלק?וכולי...

×
×
  • תוכן חדש...