Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם ובלי עבודה והיכן כדיי לעשות זאת באזור המרכז?

 

תודה.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

משאבה תעלה לך בסביבות ה 200-250שח

עבודה 200-300שח

אני לא ממש מכיר את אזור המרכז אבל כל מוסך

כיום עושה את העבודה הזאת

רק תעשה לי טובה ואל תלך למוסך מורשה של הרכב שלך

כי תצא בנזק של 800שח+

והעבודה תהיה אותו דבר...:|

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

לי יש 206 ולא מזמן הלכה לי משאבת המים, לפני שידענו שהיא הלכה החלפתי גם טרמוסטט ולאחר יומיים כשבעיית ההתחממות לא נפתרה הוחלפה גם משבאת המים עשיתי את זה בנצרת עלה לי 640 הכל כולל הכל (מים ירוקים, יומיים עבודה והרבה הרבה דפיקות על המשאבה הישנה שהיתה תקועה ממש)

 

יש לציין שמאז צריכת הדלק השתפרה, לפני החלפת המשאבה הייתי עושה 1:12.5 ואחרי האוטו עושה 1:13.7 וגם לא מתחמם :-D

 

 

שכחתי לציין שהלכתי למוסך מורשה (מונזה בעפולה) הם רצו באזור ה1200 רק למשאבת מים (500 למשאבה עצמה + 3 שעות עבודה בתעריף של 200 לשעה)

פורסם

רפי יתאים לי בתל אביב חולון בת ים יפו ראשל"צ.

 

עדיפות למישהו שמכיר פז"ו ויהפוך למוסך הבית של האוטו.

 

תודה מראש.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

המחיר במוסך מורשה סיטרואן בחיפה להחלפת משאבת מים + טיימינג + החלפת מותחנים - 1600 ש"ח.

 

לטעמי מחיר סביר ביותר לעבודה חשובה כזו עם חלקים מקוריים בלבד.

 

כל מי שעושה זאת עם חלקים תחליפיים או חוסך על החלפת מותחנים - גורם לנזקים ברכב.

פורסם

ממליץ על שאפט, חבר'ה רציניים מההתרשמות שלי. עשו לי החלפת טיימינג (שכללה משאבה), אבל אני לא מוצא את הקבלה כרגע. השתמשו רק בחלפים מקוריים\OEM, היו קשובים לכל דבר קטן ששאלתי\ביקשתי ופינקו אותי איפה שיכלו. יצאתי מרוצה מאוד.

פורסם

תודה חברים

 

אני אפנה אליהם ואראה מי יכול לעזור כי בנוסף גם הלך המדחס של המזגן .

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

עדכון (שזה חשוב לפי דעתי שאנשים שרושמים תקלות יתחילו גם לעדכן את הפתרונות שמצאו להם .)

 

 

הכנסתי את הרכב היום לתמיר שירותי רכב בחולון ועל תופעת ההיתחממות במהירות גבוה או במאמץ או אמר שזה רדיאטור סתום ככול הנראה .

 

 

נעדכן אתכם בהמשך.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

×
×
  • תוכן חדש...