Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו הקרבורטור היה מכוון ל 1200 בסרק כמובן כמו תמיד היו קפיצות טורים

אבל בכול מקרה חשבתי שזה יותר מידי 1200 וגם זה שורף יותר מידי דלק

אז כשהורדתי ל1000 כול האוטו רועד כמו לא יודע מה, וגם הקפיצות יותר חריגות

אז השאלה שלי: האם צריך עכשיו להוסיף או להוריד את כמות האוויר?

או שהאוטו שלי צריך לעבוד על 1200?

ולמה לעזעזל יש לי כול הזמן קפיצות טורים? יענו כול הזמן המחוג זז למעלה למטה.

החלפתי פלאגים הוספתי צינור שהיה חסר לפילטר אוויר הוא שאב אוויר חם מתוך תא

המנוע במקום אוויר קר מפרונט הרכב איפה שהגריל אבל שום דבר לא עוזר הטורים עדיין קופצים. :cry:

 

מצטער על החיבור של השאלות :roll:

 

***עריכה***

אופס טעות שלי זה לא 306 זה 309

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

לאחר נסיעה באוטו במצב החדש (סלד 1000) יש הרגשה שהוא מאיץ יותר טוב וחלק

אבל עדיין

הרעידות של האוטו והקפיצות של הטורים :mad:

זה משגע אותי.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם
לאחר נסיעה באוטו במצב החדש (סלד 1000) יש הרגשה שהוא מאיץ יותר טוב וחלק

אבל עדיין

הרעידות של האוטו והקפיצות של הטורים :mad:

זה משגע אותי.

 

רוב הסיכויים שהבעיה בקרבורטור שלך (סתימה או משהו כזה) - כדאי שתטפל בזה במכון לקרבורטורים (רצוי מאלו שיודעים מה הם עושים :p)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

(רצוי מאלו שיודעים מה הם עושים )

 

אני חשבתי לגשת למושה קומבינה חפרנון הוא יודע הכול :wink:

 

עכשיו ברצינות

יש עוד משהו חוץ מהקרבורטור שיכול להשפיע על הרעידות והקפיצות שכדאי לבדוק?

דרך אגב איפה מכוונים את כמות האוויר בתערובת?

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

גם אצלי קיימת הבעיה, אבל אצלי יש מזרקים שעברו ניקוי לפני שבוע ועדיין יש רעידות בסרק (יש יותר רעידות כשהמנוע חם).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

(רצוי מאלו שיודעים מה הם עושים )

 

אני חשבתי לגשת למושה קומבינה חפרנון הוא יודע הכול :wink:

 

עכשיו ברצינות

יש עוד משהו חוץ מהקרבורטור שיכול להשפיע על הרעידות והקפיצות שכדאי לבדוק?

דרך אגב איפה מכוונים את כמות האוויר בתערובת?

 

כן. זה יכול להיות גם חוטי הצתה, מכסה מפלג או רוטור מפלג בלויים.

 

ביום ששי האחרון עשיתי קרבורטור אצל צביקה קרבורטורים מנתניה (יש לי 309 1.6 מודל 92) והוא עשה עבודה טובה מאוד עד כמה שאני יכול להעריך היום. בסוף השבוע אהיה יותר חכם.

המספר שלו 054.861318

 

לפני כמה זמן/ק"מ היה הטיפול האחרון שלך בקרבורטור?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

 

כן. זה יכול להיות גם חוטי הצתה, מכסה מפלג או רוטור מפלג בלויים.

 

 

חוטע הצתה החלפתי,

"מכסה מפלג או רוטור מפלג בלויים" אתה מתכוון לדסטריבוטר?

עם כן אז גם הוא הוחלף באחד משופץ, ולאחר התגלה שהמכסה לא תקין (היה שם איזה חלק שאמור להסתובב שהוא היה שבור) וגם הוא הוחלף.

 

 

לפני כמה זמן/ק"מ היה הטיפול האחרון שלך בקרבורטור?

 

אין לי שום מוסג, אבל אני חושב שזה היה לפני שנים רבות.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

במקום להרוס את הקרבורטור, אצל משה קומבינה חפרנון!! שמע לדברי מבינים ממך ובעלי ידע וניסיון,איציק וגרמי ובצע ניקוי שיפוץ וכוון קרבורטור ,במכון קרבורטורים . אצל בעל מקצוע בעל שם בתחום!בברכה צביקה.

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם
במקום להרוס את הקרבורטור, אצל משה קומבינה חפרנון!! שמע לדברי מבינים ממך ובעלי ידע וגיסיון,איציק וגרמי ובצע ניקוי שיפוץ וכוון קרבורטור ,במכון קרבורטורים . אצל בעל מקצוע בעל שם בתחום!בברכה צביקה.

 

את זה הפנמתי! ועניתי בחיוב! ומשה קומבינה היה בצחוק.

אבל לפני שאני מוציא 350 ש"ח מינימום על הקרבורטור רציתי לדעת עם יש עוד משהו

שכדאי לבדוק.

 

אחרי הכול התקציב שלי הוא ממש קטן :cry:

 

דרך אגב צביקה האם המחיר 350 זה סביר?

 

וכן שככתי לגמרי תודה לאיציק, ג'רמי וצביקה הכיטובקרבורטור 8)

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

אני משאר שבאופנועים ובמכוניות זה אותו דבר...

 

בורג כיוון הטורים משמש רק לסל"ד סרק לא? ומעבר לזה אין לו שום תפקיד נכון?

 

אם זה ככה, אז איך הרגשת האצה יותר חלקה?

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
אני משאר שבאופנועים ובמכוניות זה אותו דבר...

 

בורג כיוון הטורים משמש רק לסל"ד סרק לא? ומעבר לזה אין לו שום תפקיד נכון?

 

אם זה ככה, אז איך הרגשת האצה יותר חלקה?

 

אמממ קצת קשה להסביר את זה, אבל בכול זאת.

לפני זה הסלד היה גבוא מידי וכאשר האצתי אז בשנייה הראשונה האוטו נתן די הרבה כח

אבל אחרי זה הוא כאילו איבד את הכוח ורק אז הוא התחיל להאיץ.

זה הרגשה כזאת כאילו אני עוזב את הגז ואני יענו נוטה קצת קדימה. (נו הבנתה)

 

ועכשיו הוא מאיץ חלק ללא שום בעיה.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

גע ב סביבות -350 שקל, לא כולל מ,עמ וכולל אחריות ל-6 חודשים על עבודה בלבד!! בקשר לכוון בורג טורים. תפקידו לכוון סל, ד בלבד!~ ואין לו שום קשר( מלבד קשר פסיכולוגי)לתאוצה. ופה אני מסכים עם מו מו. בברכה צביקה קרבורטור.

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

×
×
  • תוכן חדש...