Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו honda hrv

רכשתי קצת ציוד ואני צריך חוות דעת:

1. יש לי קומפוננט של מורל בגודל 6.5 אינץ' בהספק אפקטיבי של 120RMS, מותקן מקדימה עם הטוויטרים ליד החלון.

2. מגבר של בלאופנט 60X4, תמונה פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=126784&stc=1&d=1221220183

3. רדיו דיסק של דייהו 40X4, עכשיו יש לי שאלה:

 

בדקתי את העוצמה יציאה למגבר שלו, ראיתי שזה 500MV, שזה אפילו לא 1 VOLT!.

לעומת הסטנדרטיים שיש היום שהם בין 2-4 VOLT.

השאלה שלי האם זה קריטי מבחינת איכות הסאונד ?

כי אמרו לי שזה לא הכי משנה כל עוד הוא עובר דרך מגבר.

 

כמו כן, אני מענויין להתקין גם רמקולים אחוריים, ידוע לי שיש לי 2 תיבות לרמקולים בגודל 5.25 אינץ'

האם כדאי לי להרחיב אותם לגודל 6X9? ואם כן, אשמח להמלצה של רמקולים

תודה מראש, ירון...

IMG_1596 copy.jpg

פורסם

כן, פתחתי, אבל חזרתי מהצבא וראיתי שהאשכול שלי נמחק וקיבלתי הודעה פרטית שהוא לא תקין.

יאאלה איזה באסה, הגבתם לי ולא ראיתי כלום :cry:

לא פתחת בעבר שרשור על אותו הנושא בדיוק? וקיבלת כבר תשובות?
פורסם

אחוריים 6X9 שיש לי ואני מאוד מרוצה מהם - infinity reference. מומלץ.

:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)
פורסם

זה כן משפיע על האיכות וכן משנה. 500MV זה אפילו כמות שלא שמעתי עליה אי פעם שיוצא מרדיו דיסק. סביר להניח שאחרים (וגם אני) ימליצו לך לחפש רדיו דיסק אחר, אם האיכות משנה לך.

פורסם

רק בתאוריה 500 מיליוואט זה מאד מינורי כדי שמגבר יוציא מהאות הזה משהו,יכול מאד להיות שיצא משהו השאלה מה? וכמה כבר יצא?

 

ניסית לחבר אותו כבר?

ג'ובני

×
×
  • תוכן חדש...