Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה,היום נסעתי מהים חזרה לבית,ושמתי לב למשהו נורא מוזר,כשאני פונה לכיוון ימין,המחוג של החום זז לאותו כיוון (משמע עולה למעל 90 מעלות)

כשאני נוסע לכיוון שמאל,המחוג יורד מתחת ל90 מעלות (זז שמאלה).

בעיה ממש מוזרה ואני באמת שלא יודע ממה היא נגרמת וכיצד פותרים.

אודה אם מישהו ישפוך קצת אור בנושא.

הרכב הוא פיאט טיפו מנוע 1400 הזרקה שנת 1994

 

תודה,אליק.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

אם במצב ישר החום מנוע עומד תקין, אז כנראה המד עצמו לא תקין. אם אני לא טועה השעונים המכאניים האלה עובדים על עיקרון של השראות ומגנטיות או משהו כזה, ייתכן שהמחט בשעון לא תפוסה כמו שצריך, בכל מקרה זו רק דעתי .

אבל השעון עצמו כנראה נדפק.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תודה רבה על התשובות המהירות !

עוד משהו שככה מעניין אותי על הדרך,האם יכול להיות שפתאום השעון החליט להידפק?

נסעתי כחצי שעה והכל היה בסדר,ואז פתאום התחילה כל אותה "התחממות".

ועוד משהו,כרגע השעון חום מראה חום של 100+- מעלות,כשזה לדעתי ממש לא הגיוני כי הבוקר הוא הראה חום תקין ומה גם שהחלפתי מים ירוקים בדיוק לפני יומיים.

 

מקווה שהשאלות לא מטומטמות מדי,אני פשוט מודאג מהנושא וכרגע לא רוצה לנסוע ברכב כדי לא לגרום נזק ומידה והוא מתחמם (שוב,דבר שלא נראה לי הגיוני).

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

בא נגיד ככה, אם הרכב היה מתחמם היו יוצאים מים והייתה שומע את המים מבעבעים במערכת,

אבל כל זה לא קורה משמע שהחום תקין הכל תקים ורק השעון דפוק,

עצתי אלייך: מחר דבר ראשון תיגש לסדר את זה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

כן, תבדוק שהרכב לא מתחמם ע"פ בדיקות אחרות, עזוב את השעון.

מאוורר עובד ומפסיק ? בסדר.

אין לחץ חזק בצנרת אחרי פעולת המאוורר ? בסדר.

אתה בטוח שכשהחלפת נוזל סגרת הכל פיקס ?

פורסם

בדגמים אלו יש בעיות של ארדונג שגורמות לתופעות של זיוף מחוג לוח שעונים ולכן לפני שתפסול את הלוח שעונים בדוק את חיבור הארדונג (הארקה) של המצבר והמרכב.

פורסם

אוקיי אבדוק זאת,אם תוכלו רק להכווין אותי למקום שבו נמצאת ההארקה ברכבי.

 

תודה מראש

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
ארדונג, לא שמעתי ביטוי כזה בחיים.

הארקה באנגלית זה גראונד, התבלבת באותיות.

ארדונג, מילה ותיקה של מכונאים, מקורה מהשפה הגרמנית כמדומני. בכל אופן, הוספתי בסוגריים את הסבר המילה לאלו שלא מכונאים.

פורסם

Erdung אכן הארקה בגרמנית.

 

לגבי הבעיה שלך, נראה לי קצת מוזר שמדובר בבעיית הארקה כיוון שהמחוג זז לכיוון הפניה, מה שמחשיד שמדובר בבעיה מכאנית בשעון עצמו. המקום הנכון לבדוק את הנושא הוא מכון ספידומטרים.

 

אם הארקה ידועה כתקלה אופיינית לרכב זה יש לבדוק גם את הכיוון הזה.

פורסם
אוקיי אבדוק זאת,אם תוכלו רק להכווין אותי למקום שבו נמצאת ההארקה ברכבי.

 

תודה מראש

בתא מנוע על קורה מתחת למצבר, מאחורי הפנס השמאלי.

חפש את חיישן הטמפרטורה בבית הטרמוסטט ובדוק את החוטים שלו

אם הם שלמים, לא מנותקים ולא מקצרים אחד עם השני.

זכור לי שחיישן טמפ' בדגמים אלו הוא על סעפת היניקה בצד ימין של המנוע ליד התזמון, שבכל מקרה הוא אינו רלוונטי לבעיה כי הוא אינו משדר ללוח השעונים רק למחשב הזרקה.

×
×
  • תוכן חדש...