Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב: סיויק סדאן 94' בעל מנוע VTEC 1.6.

אתמול אחרי נסיעה בינונית נקרע צינור המוביל מהרדיאטור לטרמוסטט והרכב התחמם , נפרץ אטם ראש מנוע.

לפי דברי אנשים הבנתי שהבלוק ברכב הזה בעייתי בכך שהוא עשוי מאלומיניום ורוב הסיכויים שהוא התעקם גם כן.

 

אני לפני קניה של מנוע מפירוק דרך חבר,המנוע נבדק והוא במצב מצויין מרכב שהתהפך.

יש אחריות קטנה לכך שהוא עובד וכו'.

 

ההתלבטויות והשאלות:

 

*האם לפתוח קודם ראש ולמדוד את הבלוק מנוע ולראות אם באמת התעקם ורק אז להחליף את כל המנוע?

*האם כדאי להתעסק עם מנוע מפירוק ארצי? במצב טוב מאוד ולא רע יותר מכל מנוע היבוא (לדעתי) יש לציין שהמחיר זול יותר מיבוא מנוע.

*כאשר אני קונה מנוע מפירוק,מדובר על פירוק פרטי. אילו מסמכים אני צריך לקבל (חוץ מהמוסך המרכיב),כדי שבטסט הבא יאשרו לי את המנוע?

*מה ההבדל בין מנוע ZC לVTEC D16? והאם שניהם מתאימים לרכב שלי?

*מה שיעור העלות של פירוק מנוע ישן והרכבת חדש?

 

תודה על העזרה.

פורסם

זה לא יגמר רק בפירוק והרכבה והחלפת מנוע.

צריך לעשות טיימינג קומפלט כולל מותחנים,יותר ממומלץ: לשלוח רדיאטור לניקוי,לבדוק ואם צריך להחליף משאבת מים,

לבדוק את כל צנרת מע' הקירור.

חוץ מזה תלוי באיזה מוסך תיעשה העבודה כללי או מורשה היבואן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רדיאטור בן כמה שבועות שעומד כרגע ברכב שלי.

כמובן שבעת החלפת המנוע יוחלפו פילטרים,שמן,מים,טיימינג,משאבת מים.

הצינור העליון חדש בן חודש מהרכב שלי.

והצינור התחתון שנקרע יוחלף בחדש כמובן.

עוד משהו שאני צריך לדעת?.

 

העבודה תתבצע במוסך כללי אצל מישהו מקצועי ומישהו שאני סומך עליו.

 

תודה על העזרה

פורסם

האם באמת המנוע היה יכול לקבל נזק?

איך אני בודק את המנוע? ומה צריך לבדוק?

אני מקבל אחריות של כחודש ימים על תקינות המנוע,זה מספיק? מדובר על בן אדם פרטי.

 

תודה.

פורסם
שאלת תם: מה הסיכויים שמנוע מרכב שהתהפך יהיה תקין? האם יש סיכוי שהוא עבד 'הפוך'? זה משפיע?

 

אם המנוע עבד כשהרכב הפוך, אז נגרם נזק

כתוצאה מחוסר שימון,

כי במצב כזה משאבת השמן שואבת אויר במקום שמן.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה צריך שטר מכר למנוע,ולא לא תוכל לאשר אותו ברישיון.

 

לרוב,מנועים מרכב שהתפך ספגו נזק כלשהו.

 

אין הבדל בין ZCל D16 בשבילך.

×
×
  • תוכן חדש...