Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

112 קמ"ש בבין עירוני, והזמנה למשפט :(


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

תפסו אותי היום נוסע ב443 ב112 קמ"ש (117, הופחת 5 קמ"ש) ב443 (כביש 3 נתיבי, עם איזור הפרדה, שהמהירות הממוצעת בו היא מעל 130... - אבל הוא נחשב כביש של 80, לכן זה נחשב 32 קמ"ש מעל המהירות המותרת) , וקיבלתי הזמנה למשפט. אציין כי מעולם לא נתפסתי על מהירות, והעבירה הקודמת שלי היא מלפני 4 שנים, שנסעתי עם בקלית סדוקה בפנס...

 

רציתי לשאול מה דעתכם? כדאי לקחת עורך דין? לאיזה עונש אפשר לצפות? האם אפשר לבקש להמיר את זה לעל תנאי / משהו בבסגנון? מה שמפחיד אותי זה פחות קנס (הבנתי שזה קנס של 750 ש"ח מהירות של 30 קמ"ש מעל המותר, שלי היה סה"כ 32 יותר...), אלא יותר שלילה - אני לא במצב שיכול להסתדר בלי אוטו... מה דעתכם? נהוג לתת בבתי משפט לתעבורה שלילה על עבירת מהירות ראשונה, ועוד כזו שהיא ממש לא משמעותית?

 

בנוסף - אני מזומן לבית משפט בירושלים, ואני גר במרכז. האם כדאי לבקש להעביר את זה למרכז, או שכדאי להשאר בירושלים, שם השופט ידע שמדובר בכביש שבפועל הוא מהיר, ואין שום סיכון לסוע בו על 112 קמ"ש...

 

תודה על עזרתכם,

אבי (מבואס מאוד!)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שכור עורך דין.

אסף שמיר מומלץ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בזמנו נתפסתי נוהג בכביש 4 באמצע הלילה כ40 קמ"ש מעל המהירות המותרת. זומנתי למשפט ומיד הודתי בפני השופט באשמה. השופט אמר שבגלל שאין לי עברות קודמות ובגלל שהודתי באשמה ולא בזבזתי את זמן בית המשפט הוא נותן לי 800 ש"ח כנס ושנתיים על תנאי. בלי עו"ד, בלי שלילה ובלי נעליים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

443 נחשב כביש עירוני? מוזר... לידע כללי: באיזה קטע זה קרה?

 

למיטב ידיעתי בבינעירוני מעל 40 זה הזמנה למשפט.

 

בכל אופן - אם העבירה האחרונה שלך היא מלפני 4 שנים לדעתי אין לך מה לדאוג - ואפילו לא צריך לקחת עורך דין. לך לתובע ותנסה לסגור איתו להמיר את זה ל-110 קמ"ש במקום 112.

 

נחכה לבעלי הניסיון שיחזקו את דבריי.

פורסם
בזמנו נתפסתי נוהג בכביש 4 באמצע הלילה כ40 קמ"ש מעל המהירות המותרת. זומנתי למשפט ומיד הודתי בפני השופט באשמה. השופט אמר שבגלל שאין לי עברות קודמות ובגלל שהודתי באשמה ולא בזבזתי את זמן בית המשפט הוא נותן לי 800 ש"ח כנס ושנתיים על תנאי. בלי עו"ד, בלי שלילה ובלי נעליים.

 

במקרה שלי, העו"ד הצליח להוכיח שהיו בעיות בכיול והמדידה והתיק בוטל (ולכן הגיליון שלי נקי לחלוטין, טפו טפו טפו).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם יש לך עבר נקי, אתה לא חייב עו"ד. לפני המשפט. כשאתה נפגש עם התובע/ת לפני הכניסה לאולם המשפט, ציין את העובדה שזו עבירת המהירות הראשונה שלך ובקש הקלה בעונש. במידה ויש לך רישיון כבר הרבה זמן - סיכוי טוב שיתחשבו בך.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

תגידו, מה דעתכם בנוגע להעברת הדיון למרכז? זה הליך מסובך, או פשוט? ואם לדעתכם כדאי בכלל לבצע אותו? (יש יותר סיכוי ששופט בירושלים ידע שמדובר בכביש שהגבלת המהירות ההגיונית שלו היא 100 ולא 80, לא?)

פורסם

הדיון לא יועבר למרכז כי התובע לא ירוץ אחריך. זה לא מקובל ולא נהוג.

תחשוב גם על כך שאם יצטרכו הוכחות, אזי גם המפעיל יצטרך לנסוע למרכז וככה יבזבזו ימי עבודה בגללך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אפשר בתור התחלה לדבר עם התביעה טלפונית ולנסות לסגור עסקה.

עסקה טובה שהייתי מנסה להשיג היא הפחתת 2 קמ"ש תמורת הודאה באשמה. כלומר אתה מודה ומורשע ב-110, ומשלם 750 שקל קנס ומקבל 8 נקודות.

אפשר לציין את העבר הנקי ואפשר לציין שאתה יכול למנות עו"ד ולנהל את התיק ויש לך את האמצעים, פשוט אתה מעדיף לסגור עסקה כדי לסיים עם זה במינימום בלבול מוח.

 

עסקה סבירה תהיה הודאה באישום המקורי תמורת עונש של נגיד 800-1000 שקל קנס ללא שלילה.

 

לעסקה הכוללת שלילה בפועל לא הייתי מסכים בשום אופן. כל עו"ד (מי אמר אסף שמיר?) יוכל להוציא אותך ללא שלילה בלי בעיה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני נוסע שם לפחות פעם בשבוע. ולא ידעתי שזה כביש של 80.

זה כביש בין עירוני. מוער. עם מעקה הפרדה. כביש של לפחות 90. עם לא 100.

 

ואנשים שם (ואני פעם) נוסעים 130 ומעלה.

ובלילה אני יודע שהיו טסים שם 150 והצפון הרחוק.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

עצרו אותך עם לייזר בירידה לכביש 1 ? (מתחת לגשר)

באמת מעצבן, זה ממש לא כביש של 80, נראה לי אפילו נסעת פחות מהמהירות הממוצעת.

 

מסכים עם wil, ה-2 קמ"ש האלה מאוד משמעותיים.

פורסם

איך 80? מה 80? יש שלט 80?

בכביש הזה המהירות המותרת היא 90 קמ"ש (בין עירוני עם הפרדה בנויה)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מתברר שמדובר בכביש עירוני על פי הגדרת החוק, לא בין עירוני :(

 

איך מדברים עם התביעה / שולחים מכתב? ראיתי שכמה הציעו את זה , אבל למי בעצם פונים?

 

תודה,

אבי

פורסם

אני לא יודע לגבי פניה לפני תאריך המשפט, אבל ביום המשפט שלך, חלק מהתהליך הוא להפגש עם התובע לפני המשפט.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]


×
×
  • תוכן חדש...