Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'כיה - מלונות, והמלצות ועצות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי לפני שנתיים במלון TOWERS בפראג. חמישה כוכבים עם בריכה בקומה ה-45. תענוג.

נסעתי לראות את דרזדן והייתי בקרלובי וארי. משהו מדהים.

בפראג מאוד ממליץ לבקר בגן החיות שהוא אחד הגדולים והיפים באירופה. חוויה.

הייתי שם בתחילת אוגוסט, חם מאוד. אבל ירדו גם גשמים.

 

תעשו חיים ותנצלו כל רגע.

פורסם
הייתי לפני שנתיים במלון TOWERS בפראג. חמישה כוכבים עם בריכה בקומה ה-45. תענוג.

נסעתי לראות את דרזדן והייתי בקרלובי וארי. משהו מדהים.

בפראג מאוד ממליץ לבקר בגן החיות שהוא אחד הגדולים והיפים באירופה. חוויה.

הייתי שם בתחילת אוגוסט, חם מאוד. אבל ירדו גם גשמים.

 

תעשו חיים ותנצלו כל רגע.

אני הייתי שם באמצע מרץ, מה-18 עד ה23. גשם וקור כלבים כל הזמן.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ה-Towers מלון יקר להחריד :-)

 

תודה על העצות.

 

חבר מהבסיס ביקר שם לפני פחות מחודש והתלונן על קור (יחסי) ועל גשמים ללא הפסקה...

מניח שבחודש הבא זה יהיה לא פחות טוב (למרות שאני אישית מת על החורף 8)).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני כבר הצעתי לך כמה הצעות לפני כחודשיים, אל תשכח אותן :-P.

בכל מקרה, למלון ג'ונו אל תלך, גועל נפש \: .

אם אתה הולך לקרלובי ווארי עם מדריך, תשאל אותו לגבי הביסקוויטים שמייצרים בצ'כיה, יש רק בקרלובי ווארי את הביסקוויטים האלה, ויש להן טעם פשוט נפלא ! (אגב, יש הרבה חיכויים שהטעם שלהם הוא גומי שוקולד, שים לב).

יש גם במרכז המסחרי בקלוביווארי מסעדה איטלקית קטנה, קיר ע"פ הזכור לי בצבע ורוד, אבל אני לא בטוח. אם תמצא אותה, סחטיין, אני מבטיח לך שתהנה מהאוכל ! (התפריט יש גם בעברית, בגלל שיש הרבה תיירים ישראליים שם.)

בהצלחה ותהנה !

 

 

ב 18/9 אני ואישתי נוסעים סוף שבוע לפראג.

הדיל שלנו כולל שהות במלון הנ"ל.

האם הוא עד כדי כך חר......??

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם
הייתי לפני שנתיים במלון TOWERS בפראג. חמישה כוכבים עם בריכה בקומה ה-45. תענוג.

 

 

גם אני ממליץ על ה-TOWERS. הייתי שם לפני 8 שנים וזו הייתה חוויה...

172

פורסם

אוראל,לפני כשנתיים היינו עם אישתי בפראג,במלון שנקרא Ibis Old Town.

מאוד ממליץ עליו,כמו כן ממש מולו,מעבר לכביש נמצא פאב מדהים עם הופעות ג'אז/רוק חיות כל ערב.

המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מהעיר העתיקה (לכן הוא נקרא כך),ששם נמצא כל היופי של פראג.

מומלץ כמובן לטייל שם והרבה,יש מה לראות ויש מה ללמוד (שכרנו מורה דרך פרטי,שסיפר על ההיסטוריה של העיר).

כמובן שהייתו גם בקרלובי וארי,שזה מקום מדהים בפני עצמו.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אם אתה הולך לקרלובי ווארי עם מדריך, תשאל אותו לגבי הביסקוויטים שמייצרים בצ'כיה, יש רק בקרלובי ווארי את הביסקוויטים האלה, ויש להן טעם פשוט נפלא ! (אגב, יש הרבה חיכויים שהטעם שלהם הוא גומי שוקולד, שים לב).

 

לעוגיות קוראים OPLATKI.

 

לדעתי,

 

בקארלי וורי אין מה לעשות יותר מיום אחד.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

איגור, אם יש לך המלצות/עצות נוספות - תגיד :-)

 

הרמן, זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות...

יום אחד ב-Karlovy Vary.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איך שכחתי, האוכל...

ממליץ לטעום את המאכל העממי - מרק פטריות בתוך לחמניה פתוחה מלמעלה ונראית כמו סיר עם מכסה.

מגיע גם כגולש הונגרי במקום מרק הפטריות.

 

הבירה טעימה מאוד ואיכותית. יש מבשלות בירה מקומיות בעיירות.

פורסם
ב 18/9 אני ואישתי נוסעים סוף שבוע לפראג.

הדיל שלנו כולל שהות במלון הנ"ל.

האם הוא עד כדי כך חר......??

חר* הוא לא, מהנה ומענג הוא בהחלט לא.

המסדרונות והחדרים שם מעוצבים בסגנון מלוכה ישן (וזה לא לטובה), והטלוויזיות ישנות והמיטות גם כן לא מרגישות חדשות.

השירות והמיניבאר שיש להם בסדר, וכך גם האוכל, אבל יותר מזה, הוא לא המלון שתרצו לשהות בו לאורך כל החופשה.

ס"כ אם כבר הזמנתם, בהחלט קשה להגיד שהמלון יהרוס לכם את החופש, הוא באמת לא עד כדי כך רע..

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...