Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'כיה - מלונות, והמלצות ועצות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוד כשבועיים אני נוסע לצ'כיה - Prague וגם Karlovy Vary.

 

אשמח לעצות והמלצות (מה לראות, לאן לסוע... ואם אפשר גם לגבי מלונות באיזור Karlovy Vary) מכל מי שהיה שם ומכיר :-)

 

תודה מראש,

אוראל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בעוד כשבועיים אני נוסע לצ'כיה - Prague וגם Karlovy Vary.

 

אשמח לעצות והמלצות (מה לראות, לאן לסוע... ואם אפשר גם לגבי מלונות באיזור Karlovy Vary) מכל מי שהיה שם ומכיר :-)

 

תודה מראש,

אוראל.

אני כבר הצעתי לך כמה הצעות לפני כחודשיים, אל תשכח אותן :-P.

בכל מקרה, למלון ג'ונו אל תלך, גועל נפש \: .

אם אתה הולך לקרלובי ווארי עם מדריך, תשאל אותו לגבי הביסקוויטים שמייצרים בצ'כיה, יש רק בקרלובי ווארי את הביסקוויטים האלה, ויש להן טעם פשוט נפלא ! (אגב, יש הרבה חיכויים שהטעם שלהם הוא גומי שוקולד, שים לב).

יש גם במרכז המסחרי בקלוביווארי מסעדה איטלקית קטנה, קיר ע"פ הזכור לי בצבע ורוד, אבל אני לא בטוח. אם תמצא אותה, סחטיין, אני מבטיח לך שתהנה מהאוכל ! (התפריט יש גם בעברית, בגלל שיש הרבה תיירים ישראליים שם.)

בהצלחה ותהנה !

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אלון, בפראג אני הולך על Crown Plaza... :-)

 

בכל מקרה, תודה רבה.

אשמח לשמוע המלצות/עצות נוספות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אלון, בפראג אני הולך על Crown Plaza... :-)

 

בכל מקרה, תודה רבה.

אשמח לשמוע המלצות/עצות נוספות.

שמעתי שזה מלון מעולה, עשית בחירה נכונה.

(אל תשתמש שם בטלאפון של המלון, הכסף שם נשפך כמו שמוליקים.

ועוד משהו, בקרלוביווארי יש כל מיני החלפות כספים שמציעים גם שקלים להחלפה, ואל תילך על זה, לא משתלם.

שקל אחד שווה בערך 3 קרונות, ודולר בערך 6.5)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

האופציות היו ה-Crown Plaza (שלצערי, מעט מרוחק מהעיר) או InterContinental (שממוקם בלב העיר) - בסופו של דבר נאלצנו לקחת ב-Crown Plaza. לא היו מקומות פנויים ב-InterContinenal והמחיר גבוה יותר - למרות ההנחה הלא קטנה של עובדי לופטהנזה (שנחשב אחד ה-מלונות בפראג) :-(.

 

מלונות ב-Karlovy Vary - יש המלצות?

רק ללילה אחד וגם לא קריטי אם הוא 5 ק"מ מהעיר - יש אוטו צמוד :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יש אוטו צמוד :-)

 

שקודה? :D

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לא.

 

נוחת בפרנקפורט, לוקח את הרכב ויוצא לדרך :-)

יש יש נסיעה, עוד תספיק ללמוד את הרכב עד הקלאץ' האחרון :roll:.

שקודה ופולקסוואגן הם הרכבים המוכרים ביותר בצ'כיה, עוד לא נולד הרכב של VW שיעשה רושם על הצ'כים (אפילו הR8 כבר לא עושה יותר מדי רעש.. אחרי שראיתי R8 נוסעת בכיכר המרכזית, ואף אחד לא הזיז עפעף לכיוונה, כנראה שיש שם תרבות רכבים)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לא.

 

נוחת בפרנקפורט, לוקח את הרכב ויוצא לדרך :-)

יש יש נסיעה, עוד תספיק ללמוד את הרכב עד הקלאץ' האחרון :roll:.

שקודה ופולקסוואגן הם הרכבים המוכרים ביותר בצ'כיה, עוד לא נולד הרכב של VW שיעשה רושם על הצ'כים (אפילו הR8 כבר לא עושה יותר מדי רעש.. אחרי שראיתי R8 נוסעת בכיכר המרכזית, ואף אחד לא הזיז עפעף לכיוונה, כנראה שיש שם תרבות רכבים)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

עוד לא נולד הרכב של VW שיעשה רושם על הצ'כים (אפילו הR8 כבר לא עושה יותר מדי רעש.. אחרי שראיתי R8 נוסעת בכיכר המרכזית, ואף אחד לא הזיז עפעף לכיוונה, כנראה שיש שם תרבות רכבים)

כנראה באמת :twisted:

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=18553&start=0

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=9718&start=0

פורסם

מכוניות שראתי בפראג : R8, ארבע STI, איבו אחד (יותר נדיר מאימפרזה, גם בארץ וגם אצלהם), בנטלי (שזה מה שהראית בתמונה בקישור הראשון, גם אני ראיתי בנטלי כסופה, כנראה אותו אחד), פורשה 911, פרארי ספיידר, מאזדה RX8 ברובע היהודי, מרצדס SLK ופורשה בוקסטר\קאיין יש בשפע.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...