Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע מניעה בבוקר ללא שום בעיה.

לאחר נסיעה של כ-15 ק"מ נכבה ברוורס, ומניע שוב רק לאחר כמה נסיונות.

לאחר כמה שעות בדקתי מתח במצבר - 12.15 וולט.

מוזר, מתח נמוך מעט, אבל אני מבין שהבעיה לא במצבר? מה עושים

תודה חברים, וצהוריים טובים!

פורסם

שלום לך

 

הייתה לי בעיה דומה רק עם גיר ידני ומגאן שנת 96 שהיה נכבה תוך כדי נסיעה.

הבעייה הייתה במנוע צעדים. בדוק אם בדגם שלך יש מנוע צעדים או חיישן מצב מצערת.

מומלץ מאוד לחבר אותה לסורק תקלות באופן כללי לשם שלילה של אי תקינות של אחד החיישנים.

 

בברכה

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

נו באמת,מה הקשר בין מתח טעינה נמוך לבין חיישן מצב מצערת ?

פותח השרשור- יש בעיה,שיכולה להיות במצבר או באלטרנטור.

ע"מ להיות חכמים יותר יש לגשת לחשמלאי לבצע בדיקות גם ע"י העמסה למצבר ולאלטרנטור ולבדוק מהיכן נובעת התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יתכן וישנה בעיה במחבר חיישן הצתה. יתכן שכאשר אתה משלב לרוורס, המנוע זז והמחבר מפסיק לחבר. באם כך, הרי שיש סטרטר, ולא יהיה ניצוץ.

 

יש לבדוק האם יש סטרטר ואין ניצוץ, אם כך, סביר שזה המחבר.

 

בזמן שלא מניע, באם תגע במחבר (לעיתים קשה להגיע אליו) , יתכן ויניע מייד.

 

שווה בדיקה.

 

יתכנו תקלות אחרות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
נו באמת,מה הקשר בין מתח טעינה נמוך לבין חיישן מצב מצערת ?

 

לא אמרתי שיש בעיה במתח טעינה. כתבתי בפרוש "בדקתי מתח מצבר לאחר כמה שעות (שהרכב עומד)".

דני, היכן הוא נמצא ברכב הזה? ואם הוא התנתק, איך זה שלאחר כמה פעמים, הרכב מניע

בנוסף, רכב מקבל זעזוים יותר רציניים במעבר רכבת לדוגמה, והכל בסדר

בעלת הרכב אמרה שזה קורה מאז , שרכשה אחד התוספי דלק בתחנת תדלוק.

אבל אין לדעת אם זה קשור, או צירוף מקרים

פורסם

אני אוסיף על דבריו של דני: גם אני נתקלתי בתופעה דומה, שהמנוע זז קדימה, והקונקטור של ה MAP נמשך והרכב כבה.

חפש איזה חוט נמתח ברוורס.

פורסם

ספי, דני לא דיבר על חיישן MAP אלא על חיישן הצתה (TDC sensor) ובעיקר על התקע שמחובר אליו. זה החלק הראשון שיש לבדוק ולהחליף במידת הצורך בעת סימפטומים של חוסר הנעה אבל עם סטרטר שמסתובב.

Crankshaft.jpg

Veni Vidi Vici

פורסם

בדוק כבל מינוס ראשי בין מצבר למנוע/גיר. מחובר ליד תושבת גיר שמאלית מתחת למצבר. יכול לגרום לדימום הרכב ברוורס וגם לבעיות של טעינה.

×
×
  • תוכן חדש...