Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הייתה לי תקרית בנסיעה ברוורס, ניפצתי חלק מהפנס האחורי והטמבון שקוע קצת,

רציתי לשאול מספר שאלות (חלקן גם שייכות לכללי):

 

1. רק החלק השקוף של הפנס (החלק החיצוני) נשבר, האם ניתן להחליף אותו לבד ולא צריך להחליף את כל הפנס? (אשר תקין)

2. יש למישהו שיטה איך ליישר שיקוע בטמבון?

3. יש עכשיו שריטות על הפלסטיק של הטמבון, האוטו כסוף, יש דרך להסתיר כמה שיותר את השריטות מבלי לצבוע את כל הטמבון?

 

בהמשך לזה - טיפולים כאלה מצריכים ללכת ודיווח על תאונה אם האוטו הוא רכב חברה? או שעדיף במקרה כזה קטן לטפל באוטו לבד?

 

תודה רבה על כל עזרה,

אוהד.

פורסם

תודה, אני אפנה אליהם בעניין הזה, היותר קוסמטי..

 

אך יותר חשוב לי לדעת, אולי תוכל לעזור לי, בעניין הפנס האחורי - שכן זהו עניין של נסיעה חוקית, האם ניתן להחליף רק את הפלסטיק השקוף החיצוני במאזדה, ואז יש טעם בסיבוב פירוקיות :) , או שצריך להחליף את כל הפנס?

פורסם

במאזדה 3 ישנוצורך להחליף את כל הפנס שכן החלק השקוף,חלקו החיצוני מגיע כחלק אינטגרלי של הפנס .

אני מאמין כי תוכל למצוא כאלה בפירוקיות.

אגב איזה פנס נשבר לך ? החיצוני או זה שמורכב על מכסה תא המטען ?

×
×
  • תוכן חדש...