Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי כמה שאלות על תיבת הילוכים DSG

 

האם החלפת הקלאצים בתיבת הילוכים DSG היא פעולה פשוטה כמו החלפת קלאץ לגיר רגיל ?

או פעולה יותר דומה ומורכבת כמו שיפוץ תיבת הילוכים אוטומטית ?

גם מבחינת עלויות ?

האם יש שחיקה מוגברת בקלאצים בתיבת הDSG או אותו הדבר כמו גיר רגיל ?

 

אני שואל סתם מסקרנות ...

פורסם

ב-DSG 6 הילוכים יש 2 קלאצ'ים "רטובים". לפי מידע כתוב, הם אמורים להחזיק 300K ק"מ. נחשב שאורך חיי רכב עם מנוע בנזין הוא בערך 300K, אז קלאצ'ים האלה מספיקים "לכל החיים".

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ממידע פנימי, ברכבי משטרה מסוג סקודה אוקטבייה עם DSG כבר הוחלפו קלאצ'ים השייכים להילוכים 1-3-5 כבר בסביבות 100-120 אלף ק"מ, בתנאי עבודה של רכבי משטרה.

קלאץ' להילוכים 2-4-6 לא הוחלף.

פורסם

אני מניח שברכבים האלה שמים צ'יפ שמגדיל משמעותית מומנט וזה גורם לבלאי מואץ של קלאץ'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ב-DSG 6 הילוכים יש 2 קלאצ'ים "רטובים". לפי מידע כתוב, הם אמורים להחזיק 300K ק"מ. נחשב שאורך חיי רכב עם מנוע בנזין הוא בערך 300K, אז קלאצ'ים האלה מספיקים "לכל החיים".

 

מאיפה המספר 300K ?

איזה כייף לי :)

פורסם
אני מניח שברכבים האלה שמים צ'יפ שמגדיל משמעותית מומנט וזה גורם לבלאי מואץ של קלאץ'.

 

 

רכב משטרה משופר? נשמע הזוי.

יש לך סימוכין לטענה הזאת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמתנדב במשטרה אני נוהג על ניידות הסקודה החדשות, ולפעמים מרגישים היסוס בתחילת נסיעה.

לגבי צ'יפ- לא ידוע לי, אבל אם יש להן מנוע 1.9 התאוצה מ-0 ל-100 מרגישה ה-ר-ב-ה יותר מהר מ-12.2 שניות הרשמיות. אולי זה מנוע 2.0, למרות שאמורה להיות בו בקרת אקלים ובניידות אין.

פורסם
מאיפה המספר 300K ?

בזמנו כשגיר DSG רק יצא, קראית אליו וכמה שאני זוכר היה רשום שקלאצ'ים אמורים להחזיק 300K.

באופן כללי, לעיתים קרובות יוצא לי לנסוע על מוניות (כל יום), ביום חמישי נסעתי על אוקטביה עם גיר DSG. לטענת נהג מונית, לא הוחלפו ברכבו קלאצ'ים (הרכב עבר כ-340K ק"מ).

רכב משטרה משופר? נשמע הזוי.

יש לך סימוכין לטענה הזאת?

במובן מסויין הנה הסימוכין:

כמתנדב במשטרה אני נוהג על ניידות הסקודה החדשות, ולפעמים מרגישים היסוס בתחילת נסיעה.

לגבי צ'יפ- לא ידוע לי, אבל אם יש להן מנוע 1.9 התאוצה מ-0 ל-100 מרגישה ה-ר-ב-ה יותר מהר מ-12.2 שניות הרשמיות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בזמנו כשגיר DSG רק יצא, קראית אליו וכמה שאני זוכר היה רשום שקלאצ'ים אמורים להחזיק 300K.

באופן כללי, לעיתים קרובות יוצא לי לנסוע על מוניות (כל יום), ביום חמישי נסעתי על אוקטביה עם גיר DSG. לטענת נהג מונית, לא הוחלפו ברכבו קלאצ'ים (הרכב עבר כ-340K ק"מ).

 

במובן מסויין הנה הסימוכין:

 

מה זה קשור ההרגשה?

 

גם מאזדה לאנטיס מנוע 2000 מרגישה יותר זריזה ממה שהיא בפועל.

 

כל רכב משדר בצורה אחרת את תחושת התאוצה שלו.

 

ד"א יש הבדל בין מה קורה גשמשו רק יוצא לבין כלמשו כבר יש פז"מ מסוים על הכביש (במקרה של רכב).

 

אני בטוח שאחרי נסיון ממשי עם ה DSG ,הק"מ עלה.

 

אגב,כמה עלות החלפת קלאצ'ים+עבודה?

:oops:

פורסם
ד"א יש הבדל בין מה קורה גשמשו רק יוצא לבין כלמשו כבר יש פז"מ מסוים על הכביש

 

 

הנהלת הפורום מפצירה במשתמשים לא להגיב בפורום תחת השפעת סמים קלים או כבדים כאחד!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...