Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הירידה מצפת, מחלף אליפלט, ג'טה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה לספר לכם על מקרה שקרה לי היום.

היום, לפני כמה שעות, ירדתי עם רכבי מכיוון צומת מחניים דרומה. מי שמכיר, יודע שכמעט כל הדרך היא ירידה, ושבכל מקום עלולה להיות ניידת משטרה.

אני נוסע במהירות של כ 110 קמש, לא לוחץ על גז, האוטו פשוט נוסע מעצמו ומאיץ. מלפני נוסע רכב במהירות זהה. בעקבות הירידה המהירות הפכה ל 120+, כל הדרך הייתי מאחוריו, עד שהגענו לקטע הירידה האחרון, ירידה תלולה וישרה מאוד. הרכב הגיע למהירות של 130 בקירוב. התחלתי להאיץ טיפה, הגענו למצב ששניינו נוסעים 130+ אחת ליד השני (הכביש ריק) ראיתי בחור צעיר ברכב שלידי, פתאום, משום מקום, רעש של כריזה, לא הבנתי בהתחלה מאיפה זה בא, כי לפני רגע הסתכלתי במראה, ולא היה שום רכב. מסתכל שוב, רואה רכב שמתקרב במהירות של לפחות 160. ישר נלחצתי, חשבתי זו משטרה שרוצה פשוט לעבור, מאחרת לאיזה ארוע או משהו. לחצתי על הבלמים בחוזקה, בכדי לעבור לנתיב הימני, לתת לניידת לעבור. מסתכל במראה, רואה רכב אפור, מתקרב, "אוי לא!" חשבתי לעצמי, זו ג'טה! באותו רגע הבנתי שאחד מאיתנו אכל אותה. זה או אני, או הוא. הכביש היה ריק, רק אני, עוד רכב, והניידת. שניה לאחר הבלימה, הג'טה הייתה כבר לימני, בדיוק מאוחרי הרכב הלבן שהיה לידי. עוד כריזה חזקה מחרישת אוזניים "עצור בצד!" בהתחלה לא הבנתי למי השוטר התכוון, אך לאחר כמה שניות הייתי כבר הרחק מלפניהם, כשראיתי את הג'טה והרכב שהיה לידי בשוליים. הלב פשוט דמם, ידעתי באותו רגע שהיה לי את המזל הכי גדול שאי פעם היה לי.

 

למדתי לקח- פשוט לנסוע כחוק.

 

עכשיו כמה שאלות...

 

לניידת משטרה מותר לנסוע במהירות מופרזת בכדי לתפוס אותי?

באיזו דרך תופסת אותי הג'טה- לייזר, צילום?

 

פשוט לא ראיתי שום רכב חשוד בדרך...

 

תודה שקראתם,

תמיר.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

הודעה צדקנית ומתחסדת. חוץ מלהסתכל יותר טוב מסביבך ובמראות (מה שכל נהג חייב לעשות ממילא) לא מבין מה הלקח שעלינו, לדעתך, ללמוד מהמידע שהעמדת לרשותנו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ברוך הבא למסחת הכספים של מדינת ישראל, והכול בחסות משטרת התנועה.

 

ניידת דומה משוטטת בכביש המוביל מצומת גולני לטבריה, דרך אגב מצוידת בממל"ז.

מה שמוזר פה היא העובדה שהניידת ביצעה מרדף , בד"כ השוטר האוויל קופץ לכביש ומנסה לעצור את הרכב הנתפס.

 

במקרה שלכם , על השוטר יהיה להוכיח שהוא היה בקשר עין קבוע עם הרכב הנתפס מרגע התפיסה עד עצירת הרכב, מהכירותי עם הכביש הנ"ל הסיכוי לכך די קלוש..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

למשטרת ראש פינה יש דבורה על הניידות - נראה לי ככה תפסו אותך.

 

בכל מקרה - הכביש הזה באמת מועד ל"פורענות" ובודאי שבירידה אפשר לפתח מהירות "מסחררת" של 120-130 קמ"ש.

 

הם לא סתם מתמקדים בעבירות האלה בדיוק באיזור הזה :brickwall: לצערינו....

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=195665

הסיפור הנ"ל התרחש בדיוק באותו קטע, ואפילו לאותו כיוון.

מסקנה: מתבצעת שם אכיפה אינטנסיבית באמצעות לייזר (יצא לי אישית להתקל בו שם) ודבורה.

אם אין מיגון מתאים, פשוט לנסוע שם במהירות החוקית ולקוות לטוב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

זה לא חדש,התרעתי כאן בפורום לפני זמן מה כבר על הג'טה המדוברת :D

 

הם עומדים כל יום במקום חדש ע"מ לתפוס קורבנות

 

פעם זה אחרי הגשר בתחנת אוטובוס

 

ופעם קצת יותר קדימה על השוליים

 

אחרי זה מצד ימין במחלף אליפלט עצמו או אחרי צומת קיבוץ עמיעד

 

מרדפים עדיין לא ראיתי

 

נו שויין - עוד משועממים :(

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...