Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדהים מאוד, שמח שהעברת את הסקנדל, חייבים להוריד את כמות האנשים, ולאפשר רישום של רכבים בעוד מקומות כמו עמדה למוניות, עמדה לווי גרירה, וכו'...

 

כל עוד שר התחבורה עסוק בלכבוש את איראן, אין לו זמן לכבוש את עמדה מספר 1...

מי אמר שלא מזיזים דברים? ראו פה.

 

מז"ט על הבעלות.

פורסם

דווקא יפה לה בחצי צהוב חצי שרוף:lol:

מברוק, מחכים לראות את ההתקדמות.

בהצלחה

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
היום התיצבתי בעמדה 1 בשעה 3:00 בבוקר

לצורך זיהוי ורישום מחדש סקנדל חוגג שם

אבל בסוף יום הניירת סודרה ועברה בעלות

כמה תמונות מעמדה אחד היום ואסף שורף זמן ב 5:00 בבוקר

עכשיו תודות

 

תוכל לספר באילו מקרים (או באיזה מקרה אצלך) נדרשת פרוצדורה כזו של "זיהוי ורישום מחדש" בעמדה 1? שהרי רכב אספנות פטור מבדיקה במכון מורשה גם כאשר לא חודש רשיונו לאורך זמן (לא כך?)

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

כל רכב שעומד מעל 30 שנה חייב זיהוי מחדש

זה קרה לי עם הטוסטס שאבא שלי יד ראשונה

זה קרה עם עם הפיזו הזו שלמזלי לא קניתי אותה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=145120&highlight=%D7%A4%D7%99%D7%96%D7%95+203

ואותו דבר קרה עם האיזטה הבוחן ניגש בדק מיספר מע ושילדה מידת צמיגים וזה

רק הפרוצדרה ברכב גדול זה לגרר אותו לשם ולפעמים צריך לחזור שוב וכאן נכנס עלויות של גרר

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

×
×
  • תוכן חדש...