Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם אפשר פשוט לנסוע לגבול, להראות דרכון ולהמשיך בנסיעה על שטח ירדן עד שמגיעים לאן שרוצים ?

 

ואם כן בדרך חזרה לארץ , יש בוחן רכב בגבול שאומר לך " אהה אחי זה לא תקין תחזור חזרה לירדן" ?

אני משאר שבגבול/מחסום יעמדו חיילים (שיהיו בריאים, תחזירו כבר את גלעד שליט ולא משנה מה צריך לתת)

ולא נראה לי שהם ידעו להגיד אם הרכב שלך חוקי על הכביש או לא.

פורסם

אפשר לעשות הכל שם...

 

אם הם חושדים בך - הם מפרקים את הרכב לגורמים - בד"כ לחפש הברחות של טובין לארץ (לאו דווקא סמים)

 

מנוע- אני לא חושב שהם יפרקו....

 

חגי

...CASKA for life

פורסם

איזה חברת ליסינג מעניין אותה מה אתה עושה עם האוטו אם הוא לא נהרס ?

 

יש תחנת דלק ליד מעבר הגבול בבית שאן -ומשם אם תהיה בעיה- נתדלק - מה קרה ? (אבל יש לנו 500 ק"מ לסיבובים...גולף TDI)

 

 

500 ק"מ ? גולף TDI ? למה כמה היא עושה לליטר?

הגולף שלי ששותה הרבה דלק ולא דיזל עושה הרבה יותר מזה

פורסם
אני מתוכנן לנסיעה לירדן (רכב חברה)

 

אין אפשרות לצאת מהארץ עם רכב שאינו רשום 100% על שמך בבעלות פרטית.

 

בקשר לסדנאות בירדן, נא לא לבלבל את סצינת השיפורים המטורפת של דובאי/נסיכויות/ערב הסעודית מול הסצנה המדולדלת של ירדן, יש שם חלק מהאנשים עם כסף וגם יש סצנת מירוצי ראלי עשירה אבל רובם מכינים את הרכבים בחו"ל ומתחזקים אותם בסדנאות יקרות מאוד.

 

בירדן יש פחחים/צבעים/מכונאים/משפרים באותה רמה כמו בארץ רק שהעבודה הרבה יותר זולה.

חלק שעולה בארה"ב 1000$ לא יעלה פתאום בירדן 200 שקל

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפי דעתי יכולים להיות בהחלט יתרונות בללכת לירדן,

מעבר להיבט המחיר, זמינות החלקים לרכבים מסויימים כגון מרצדס במוו ואני בטוח שיש עוד ברשימה גבוהה בהרבה ממה שבארץ,

נכון שהכל אפשר לייבא לארץ אבל הכל שאלה של באיזה מחיר ובכמה הזעה וריבים עם הרשויות.

לדוגמא אני יודע על מישהו שייבא דיפרנציאל מוגבל לא מזמן, לקח לו הרבה זמן ועצבים לעשות זאת לפי מה שהבנתי. אני מאמין שאותו סיפור יהיה עם ברקסים, ועוד חלקים.

אני בטוח שגם קיטים חיצוניים כמו של M3 זמינים וזולים שם בהרבה.

 

אני לא מודע לגבי כמה בטוח לצאת לשם כרגע או לא, זה החכמים ממני יגידו, מה שאני בטוח שכמו שאמרו כבר, צריך להתכונן מראש. אני לא חושב שאפשר פשוט לקפוץ לירדן, לטייל, ולמצוא בדיוק מה שאתם מחפשים, אם כן זה מזל מטורף. צריך לברר מראש על מקומות, לדעת לאן אתם הולכים, מה אתם מחפשים, אם יש לכם אפשרות ליצור קשר מראש, שיהיה במלאי את מה שאתם מחפשים עוד יותר טוב.

פורסם

אני מכיר כמה וכמה אנשים שנסעו לשם. כמה נוסעים לשם על בסיס קבוע לתחזק את הרכבים שם. אחד הרכבים זה M3 . המשותף לכולם אבל שכולם ערבים-ישראלים. לי הציעו לנסוע לשם עם הרכב להחליף מנוע לגדול יותר ולעשות עוד כמה דברים והמחיר יוצא באמת מצחיק למחיר בארץ. מי שמגיע למפגשים בצפון יודע שבזמן האחרון חזרה מירדן e30 עם טורבו, ועוד 540 עם סופרגארג'-נוסעת מפחיד!!! ואיזה רעש אלוהי....

הרכבים שיש שם הם כמה וכמה רמות מעל למה שיש בארץ (מבחינת שיפורים). ליראות שם אימפרזה טורבו עם 500 כח סוס שנוסעת עם סליקים ברחוב זה לא מראה נדיר.

בכל אופן לא הייתי ממליץ לנסוע לבד כי לא כדי להתחיל לדבר עיברית שם יותר מדי...מצד שני לנסוע עם חבר שמדבר ערבית לא מסוכן יותר מדי. מה גם שכדי לדעת לאן נוסעים ואולי אפילו להזמין מראש הכל כדי שכשתדיעו, ישאר רק עיניין ההרכבה שלא יקח יותר מיום, כדי שלא תצתרכו ללון שם. אם תרצו אני יכול לברר איפה בדיוק יש סדנאות...

אגב, הנסיעה מהגבול עד לסדנא שאני הייתי אמור לנסוע אליה עם מכר מכפר כנא נמצאת במרחק של 40 דקות מהגבול. לא הרבה בכלל לדעתי...

פורסם

כמה חבל שאין שלום בין המדינות פה :|

היינו יכולים "לקפוץ שניה" לירדן לשפר ולחזור,או סתם לטייל.

אני חושב שגם רמת השיפורים והמוטוריקה בארץ הייתה מתקדמת בכמה צעדים קדימה.

מפגשים משותפים בין המדינות,רק תדמיינו לעצמכם איזה דברים היו מגיעים למפגשים.

 

אולי השלום,צריך להתחיל מאיתנו?חובבי המוטוריקה? :roll:

פורסם

אח שלי ברובר שההיתה לו נסע לירדן

אומנם לא שיפור אבל,

פחחות צבע כל האוטו+

ריפודי או למושבים ב2400שקל.

אני משאר שבארץ זה היה עולה לפחות כפול.

bmw-530i 3.0L

פורסם

אני עם סטאס בקטע הזה.

אני למשל הייתי במפגשים בין מדינות (בדרום אמריקה). זה עוזר המון לתרבות המוטורית להיפגש עם מועדונים דומים ממדינות אחרות ולהשפיע על התרבות המוטורית.

 

אפשר ללמוד הרבה ממפגשים כאלו, והירדנים הם החברים הכי טובים שלנו פה באזור (מישהו אמר היחידים?)

פורסם

יש לי מישהו שנוסע לירדן, יש חלקים למרצדס 83'שאפשר להביא משם?

חשבתי לנסוע עם המרצדס ולשפץ שם אבל אמרו לי שזה לא כדאי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא מכיר את סצנת השיפורים בירדן, אבל ידוע לי על מכונאי אחד בארץ לפחות שדווקא מגיעים אליו מנועים מירדן ל"שיפוץ ושיפצור" מדי פעם...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

STAS-S תלמד קצת היסטורי תלמד שיש שלום בן ישראל לירדן, ואתה יכול להכנס לשם בלי שום בעיה המדינה לא עויינת.

 

שיפורים בירדן זה דבר נפוץ לאנשים שמכירים את התחום, רמה מעלנו יכול להגיד מנסיון!.

מכוניים רבים עוברים שם הכשרת מכניות בבתי ספר למכונות בגרמניה.

שלא כמו אצלנו הנוער שגדל בעייתי שלכו אותו ללמוד מכונאות רכב והתוצאה לא מאחרת לבוא.

המחיר בתוצאה לעבודה ולחלקים ממש בריצפה זה היה דבר דיי נפוץ בארץ, אבל... זה כבר פחות קיים היום.

מכיוון שעכשיו כניסה עם הרכב לירדן עולה כסף ולא כסף קטן (מקבלים שם מספר זמני חדש), צריך לחשוב פעמים אם כדי או לא וכמובן לחשב את היקף הטיפול אם הסיפור יצא משתלם.


×
×
  • תוכן חדש...