Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי ומצאתי כי מחיר קיט קויל-רובר למכוניתי נמוך ב50% באנגלייה --

האם יש למישהו נסיון ביבוא עצמי של קיט בולמים לרכב? אם כן אשמח אם תוכלו לפרט עלויות נילוות-מאירופה\אנגלייה או ארהב

 

תודה מראש

פורסם

בדקתי את זה טוב טוב כי גם אני נמצא במצב הזה לסיירה שלי

תשמע אני הגעתי למסקנה שעדיף שתמצא חנות שיש בה את הקיט שאתה מחפש באירופה.

תטוס לשם ותקנה.

לפי מה שראיתי עולה לך אותו הדבר.

רק שפה אתה טס לכמה ימים.

A.R.T Performance

פורסם

גם אני בברורים על ייבוא,

אני לא יודע כמה הסט שאני רוצה עולה בארץ, אבל בחו"ל (עם משלוח) יוצא לי 3K (שקל).

 

קח בחשבון שמכס על חלפים לרכב עומד על ~150% (ז"א אתה מוסיף 50%), אלא אם כן תצליח לעקוף את המכס.

 

על איזה סט מדובר?

אתה יכול להוסיף לינק לאתר שלהם?

פורסם

מס של 150% אומר שאתה מוסיף 150%.

אתה אכן מתכוון למס של 50%.

 

כמה עולה המשלוח של הקויילאוברים לארץ? באיזה חברת שילוח הם משתמשים?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מס על חלקי חילוף הוא 30% לדעתי, בנוסף, יש גם מע"מ של 15.5 % .

את האחוזים מוספים על מחיר הבולמים + מחיר המשלוח לכן למרות שזה נראה מפתה והבדלי המחירים מטורפים, בסופו של דבר זה דיי מצטמצם כי מחיר המשלוח מייקר את העסק נורא.

פורסם

אכן עדיף במחיר הזה לטוס ולקנות את זה שם ולהנות על הדרך מכמה ימים באנגליה לא?

אולי בהפרש לקנות עוד כמה תוספות נחמדות...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תבקש מהמחור שישלח דרך חברת שליחויות פרטית שיש לה סניפים בארץ לדוגמת FEDEX או DHL לחברות האלה ישנה פרוצדורה אחרת לייבוא דברים ולא פעם הם העבירו , או לא העבירו דרך המכס בישראל דברים יקרים ביותר ולא לקחו מכס.

מומלץ.

פורסם

volk צודק.

בכל מקרה, שמור נפשך אם הם משתמשים ב TNT, כי אז זה בטוח מגיע לממ"ן. פרוצדורה מתישה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...