Jump to content

farmalot

  • הודעות

    71
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום לכולם התחדשתי ברכב חדש, וניסיתי להתוודע למערכת מולטימדיה בשביל להבין איך לנצל אותה. אמל"ק - אפשר: די בקלות, לחבר את המערכת מולטימדיה לטלפון לגלישה דרכו (נגיד, כשלא רוצים לשלם על חבילת גלישה בשביל המערכת מולטימדיה), ובכלל להתקין אפליקציות (לדוגמא זאת שמראה לך את הטלפון על המע' מולטימדיה, המקבילה של CarPlay) קצת יותר מסובך, להחליף את הסים של גיל קאר בסים שלך שאתה שולט בו ניתן להוסיף זכרון חיצוני וניתן להוציא כניסות USB (נגיד לצורך חיבור דיסק או קי, או לחבר לטלפון) מה שלא הצלחתי להחליף סים - כנראה שיש תקלה אצלי בחריץ ששמים בו את הסים (נשבר לי שם משהו) להשמיע את הוויז דרך ההרמקולים של האוטו. שומעים את הוויז (או כל אפליקציה שרצה במע' מולטימדיה) דרך רמקול עלוב שיושב מאחורי הרדיו. למעשה, כל עוד זה המצב, כל המערכת הזאת והמדריך הזה שווה לפח (כי הרבה יותר נוח פשוט להפעיל איזה אפליקציה שנרצה דרך הטלפון ולהשמיע דרך ה BT בלי לשבור את הראש) אז בהינתן שכן תירצה לעשות את 1-4 למעלה, זה ההסבר: כניסה למערכת והגדרת וויפי הכנס למערכת של NAVI (האנדרואיד הזה שעליו מופיע הוויז כמו בתמונה למטה) לחץ 4 או 5 פעמים באיזור האדום המוצג. אם לא מצליח, צריך להמשיך לנסות. בסוף זה תופס (אני מיומן כבר ולוקח לי רק 7 נסיונות) יקפוץ חלונית של סיסמא, הקש 2809 מכאן אתה באנדואיד רגיל. אתה יכול ללכת להגדרות ולהתחבר לוויפי. ע"מ להתקין אפליקציות נוספות, הכנס לגוגל פלי, ותזין 2912 בסיסמא. אני אישית לא התקנתי כלום, וקראתי שיש מצב שכל אפליקציה שתותקן, בסופו של דבר תעוף (בגלל שיש הגנה על המערכת או משהו), אבל אתה מוזמן לנסות החלפה של הסים - דורש פירוק הדשבורד (די בקלות, אבל לא לבעלי לב חלש) עקוב אחר ההוראות הקצרות האלה, או בגרסא יותר מפורטת פה, ותגיע למצב שהרדיו שלוף ואצלך ביד (יכול להישאר מחובר לכל הכבלים). חשוב מאוד שתשים מגבת או סמרטוט על הפאנל של הבקרת אקלים (שיושב מתחת לרדיו), כי רוב הזמן הרדיו ישען על הבקרת אקלים, ואנחנו לא רוצים שריטות למזכרת אם תהפוך בזהירות את הרדיו, אתה תראה שהרדיו מורכב בצם משני חלקים, גוף הרדיו הראשי, ועוד תוספת שיושבת מתחתיו: התוספת הזו היא.. המערכת של גיל קאר, האנדרואיד. פה יושב הכל. אצלי המערכת עוגנה עם אזיקון ודבק. שחרר את האזיקון, הכנס מברג בין שני החלקים (בדופן הרחבה שבה שני החלקים מחוברים) והפרד לאט את החלקים באחד הצדדים של המערכת (שהיה מוסתר ע"י אחד התושבת של הרדיו הראשי) יש חריץ של מיקרו סים ושל מיקרו אס די קארד. שלוף את המיקרו סים (שים לב לזכור את הכיוון שלו), והכנס חליפי אני מצרף תמונות (גם של הדיפ סוויץ האדום, למקרה שמישהו יסתקרן וישנה, וירצה להחזיר חזרה) הוספת זכרון חיצוני (מיקרו אס די) ליד החריץ של המיקרו סים יש חריץ למיקרו אס די, שאמור להיות ריק. הכנס את הכרטיס שלך הוספת כניסות USB על המערכת של גיל קאר יש כיתובים על כל הקונקטורים בגוף מתכת. על אחד רשום USBx4 (בתמונה 2.2 לעיל זה הכבל שמורכב מכמה כבלים שחורים ביחד, שהכי קרוב לאצבעות שלי). אצלי ברכב הכבל הזה טייל עד מאחורי התאי ככפות. עקוב אחריו, זהה אותו בדרך, ושלוף אותו מפה אפשר לזרוק את הקצה שלו בתוך התא ככפות, לחבר לו מאריך או מה שתרצו. כמה הערות המדריך הזה נכתב בעקבות הרבה מידע שאספו לפני, שפורסם בפורום הזה ובפורומים אחרים. רוב התודות שייכות להם. בתוך מערכת האנדרואיד יש איזה קטע, שהמסך לא תומך בסוויפ (התנועה הזו שאנחנו עושים כשרוצים לגלול למטה בטלפון). ואז כשנכנסים לאיזה חלון (נגיד הגדרות), ורוצים לגלול למטה, זה.. בעייתי. לצורך זה נולד הכפתור שבטח אפילו מי שייצר את האנדרואיד לא ידע מה הוא עושה: כשלוחצים עליו מופע עוגן של אוניה עם חצים לכל הכיוונים. החצים האלה משמשים לגלילה כל הקונקטורים של הרדיו ושל המערכת אנדרואיד הם ייחודיים, ז"א שלא ניתן לחבר קונקטור למקום הלא נכון, ככה שאם ברצונכם לנתק הכל כדי לעבוד בנוחות, לכו על זה. רק שימו לב לא לשכוח לחבר קונקטור בחזרה (כי על זה אין הגנה), וכמובן תעבדו כשהרכב כבוי (לא יודע איזה תופעות לוואי זה יכול לגרום). ישנה החרגה אחת בנוגע לכלל הקונקטורים, וזה שלמערכת אנדרואיד כן אפשר לחבר קונקטור אחד לשני מקומות, ולכן נוסיף תמונה: שאלות פתוחות לאיזה עוד מערכות זה מתאים? לאיזה דגמי רכב ושנתונים? אשמח אם מישהו יכול לצלם מה הכיוון שמכניסים את הכרטיס סים, ולדווח שאכן זה עובד אשמח אם מישהו יכול לדווח אם התקנה של אפליקציות נשארת ולא עפה והכי חשוב - אשמח אם מישהו הצליח לחבר את הרמקול של האנדרואיד לרמקולים של הרכב. אני ניסיתי לחבר אותה עם בלוטוס למערכת מולטימדיה המקורית של הרכב ולא הצלחתי, אבל אולי אפשר גם חבר אותה לכניסת AUX. תיקונים למדריך הערות וכן תשובות לשאלות תשלחו לי בפרטי, ואעדכן את הפוסט שיהיה בהצלחה בע"ה
  2. מעדכן בניר צבי נתנו הצעת מחיר של כ 1000 שקלים. בגלל שיקולי מרחק ניסיתי גם במוסכים מורשים אחרים, ומסתבר שלא מעט מהם גם כן עושים את השירות הזה. בסוף עשיתי באקספרס פתח תקוה (סגולה). עלה 1300 ש"ח, לקח יום וחצי. שמו לי מתג בתא ככפות, ונורה על הדשבורד שמזהירה שהכרית אוויר מנותקת.
  3. מרעננה תאריך ימים רפי כבר 15 שנה (לפחות) אתה עוזר לי כל פעם עם אוטו אחר
  4. עקרונית מסכים, אבל זה תלוי כמה ילדים יש לך.. אצלי זה כבר הכרח
  5. שלום, בעוונותי רכשתי רכב שבא בלי מתג כיבוי כרית אוויר נוסע (פורד s-max 2012). חיפשתי קצת בפורום ובאינטרנט, ומצאתי שניתן להוסיף מתג במוסך המרכזי, בעלות 1000 שקל (נכון להיום) רציתי לשאול אם מישהו מכיר אופציה יותר ..פשוטה (מאלף שקל). הצורך שלי הוא לא לכבות ולהדליק כל שבועיים, אלא לכבות עכשיו, ולהדליק בחזרה עוד חצי שנה. דוגמאות אפשריות (זורק רעיונות): חיבור עם OBDII, וביטול הכרית אוויר (נגיד עם FORScan או משהו ייעוד). תכלס הכי אידאלי. עקיפת חיישן משקל בכיסא או משהו אחר לא מדי מסוכן אחר (נראה לי שרפתי את הסעיף הזה) ניתוק הכרית אוויר, תוך התקנת התקן בייפס שידמה למחשב שהכרית מחוברת (ראיתי משהו באיביי) תודה לכולם
  6. אני מעדכן למען אחרים שיתענינו: התקנתי את הפורסקאן, עובד לי עם המתאם ELM327, ובצעתי איפוס וכיול של המזלגות. זה תהליך של 5-10 דקות. הבעיה שזה תהליך קצת מוזר ומרתיע, ונכשלתי בו בפעמים הראשונות כי לוקח זמן להבין מה רוצים ממך. צירפתי תמונות למטה של ההסבר באפליקציה, של איך הלוגים נראים כשזה לא מצליח, ואיך זה נרא כשכן. מה שעזר לי מאוד זה הפוסט הזה, שמוביל לסרטון הזה שמראה איך מבצעים את זה. הטריק הוא להצמיד את הגז לרצפה לאורך כל התהליך (למעט המקרים שהוא מדריך אותך לשחרר). אגב, זה לא שיפר לי את ההתנהגות, כנראה פשוט כי כבר עשו את התהליך הזה במוסך חודש לפני, ושם כן היה שיפור.
  7. כן, מצאתי ‎FORScan Lite - for Ford, Mazda on the App Store אני אתקין, ואראה איך היא מסתדרת עם הELM שלי מה לחפש בתוכה? אני מרעננה
  8. כן, לפעמים זה קורה גם בהגה ישר לגבי כיול למצמדים עם מתאם אובידי, יש לי את ה ELM327, זה שאתה מתחבר איתו באפליקציה באייפון. יתאים אתה חושב? או שאני צריך מתאם ייעודי לפורד? ניחוש שלי שגם אם המתאם שיש לי מתאים, האפליקציות החינמיות שאני משתמש בהם לא יתנו לי שירות כזה.. יש לך מתאם שאתה יכול להמליץ לי עליו?
  9. עדכון: לפני יומיים החלפתי שמן גיר ופילטר גיר, עלה 1350 ש"ח בערך במוסך עד רעננה נראה שזה פתר את הרעידות ב95% מהמקרים. בהחלט יש שיפור משמעותי, וחבל שלא ידעתי את זה מוקדם יותר. אז קודם כל תודה לכם שנתתם עצה טובה, אני מניח שאם לא הייתים עוזרים, מתישהו כשלא הייתה לי ברירה כבר הייתי מחליף קלאצים, מה שהיה גורר גם החלפת השמן גיר וכולי, וככה בטוח הבעיה היתה נעלמת בפי כמה מחיר, וגם הייתי בטוח שזה מה שאני צריך לעשות כל שלוש שנים.. קיצר, תודה רבה לגבי ה 5% הנותרים שבהם זה כן קורה, זה במקרי הקיצון יותר, כשאני עם האוטו בעליה, יוצא מחניה, הגה שבור עד הסוף וכולי, אבל זה עדיין קורה. מה שמרמז לי שיש איזשהו בעיה אולי בקלאץ, ואולי עוד 10K ק"מ זה יחזור. אתם יודעים מה יכול לגרום לזה? האם החששות שלי מוצדקות? מה הצעד הבא שהייתם עושים? (לאו דווקא עכשיו, אולי רק אם זה יתגבר)
  10. סבבה, הסברים מצויינים, תודה רבה. ועוד שאלה לפני שאני הולך לעשות את זה, יש הצדקה (והאם קיים מושג כזה בכלל) לעשות פלאשינג לגיר בסיטואציה הזו?
  11. סבבה, כיוון טוב תגיד, תוכל להסביר אולי את הקשר בין השמן גיר לרעידות עצמם? (אם אתה יודע, כמובן) הקלאץ משתמש גם בשמן גיר, זו אותה מערכת? ואם אתה יודע להעריך עלות זה גם יעזור
  12. הוחלף השמן גיר והפילטר גיר במועד החלפת הקלאץ, לפני 3.5 שנים. אני מרעננה. כן, 7 אלף. גם אני הופתעתי. אבל בסך הכל זה פורד (פאונד), במוסך מורשה ונכבד, בעיר מורשית ונכבדת (רעננה). מפתיע ולא מפתיע.
  13. שלום יש לי בעיה שאני חושש שיש רק לי, אני מקווה שתוכלו לתת לי כיוון יש לי פורד אס מקס 2012 טרנד כבר 5 שנים. זה רכב עם גיר רובוטי עם שני מצמדים רטובים, שנחשב גיר מוצלח (ביחס לרובוטיים) כשאני מאיץ מעמידה, לא בצורה אגרסיבית כלשהי, האוטו אומנם מאיץ, אבל בשלוש מטר הראשונים הוא קופץ, ולפעמים ממש קופץ.. התחושה היא כאילו יש שורה של 20 צינורות השקיה פרוסות על הכביש ואני מנסה לסוע עליהם. הבעיה מורגשת ממש כשאני מאיץ בעליה או כשאני מאיץ ביציאה מחניה כשהגלגלים מסובבים עד הסוף לדוגמא. זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי. כשקניתי את האוטו, היה דבר דומה, ומכל מני סיבות של הרחבת אחריות שקשורים לבעלים הקודמים, החליפו לי קלאץ במסגרת האחריות וזה פתר. מאז החלפת הקלאץ עבר 3.5 שנים ו 40K ק"מ (אני כרגע על 100K ק"מ). החלפת קלאץ כזה שוב מתומחרת בכ 7K (מוסך עד רעננה). לא בא לי התשלום פרוטקשן הזה לשלוש שנים הקרובות, מה גם שלא מסתדר לי. בספר רכב כתוב לבדוק את הקלאץ כל 60K, לאחי יש כזה אוטו בדיוק (הפרש של כמה חודשים בייצור) ומעולם לא החליף קלאץ, חיפוש בארץ ובחול על הבעיה הזו מניב דברים לא קשורים. קיצר, לי נראה שמשהו לא יושב שם כמו שצריך, ואולי מומחה גירים\קלאצים\DSGים יוכל להועיל יותר מדויק בפחות כסף אולי. מה דעתכם? ואם ללכת על מכון גירים, על איזה תמליצו? אני מאזור השרון. תודה
  14. למכירה תיבה מיצור עצמי, עשויה מעץ דחוס. ללא פורט (אטומה). עובי דופן (בכל פאה) הוא לפחות 3 ס"מ. משקל של כ 12 קילו (רק התיבה). מידות: קוטר ~60 ס"מ גובה ~ 21 ס"מ מתאים לסאב 12 אינצ', נפח התיבה 32 ליטר. כל החיבורים של הפאות נאטמו עם סיליקון אקרילי. עברתי לאוטו בלי מקום לגלגל ספייר, בניתי תיבה חדשה. מבקש רק את מחיר החומרי גלם - 200 ש"ח. אני מרעננה. נא לפנות בפרטי או להגיב.
×
×
  • תוכן חדש...