Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התשובה ....

לדעתי כרגע אני נמצא בתקלה די דומה לתקלה מהסוג שלך ... היה לי חשד לטרמוסטט תקול , פתחתי את בית הטרמוסטט (הוא נשבר מרוב חלודה אז הוחלף לחדש ) החלפתי לטרמוסטט חדש , ביצעתי ניקוי בלחץ את הרדיאטור , יצאו מים בזרם טוב בעלי צבע ירוק נקי .

במשך יומיים נסעתי ברכב , הטמפ' הייתה אפילו כחצי סנטימטר מהאמצע , הכול נראה טוב ויפה אך בפועל התקלה חזרה בפעם הנוספת , האוטו מתחמם אך לא לרמה של HIGH אלא כ1 ס''מ מהגובה המסוכן .

חשוב לציין משאבת מיים הוחלפה לפני כ15K במוסך שאני סומך על העובדים .

ישמח לשמוע תגובות בעניין , האם יש סיכוי טוב שזה אך הרדיאטור , או שיש טעם לבדוק עוד משהו

 

לצורך העניין מדובר באפלאוז 92 ידני 200K

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה על התשובה ....

לדעתי כרגע אני נמצא בתקלה די דומה לתקלה מהסוג שלך ... היה לי חשד לטרמוסטט תקול , פתחתי את בית הטרמוסטט (הוא נשבר מרוב חלודה אז הוחלף לחדש ) החלפתי לטרמוסטט חדש , ביצעתי ניקוי בלחץ את הרדיאטור , יצאו מים בזרם טוב בעלי צבע ירוק נקי .

במשך יומיים נסעתי ברכב , הטמפ' הייתה אפילו כחצי סנטימטר מהאמצע , הכול נראה טוב ויפה אך בפועל התקלה חזרה בפעם הנוספת , האוטו מתחמם אך לא לרמה של HIGH אלא כ1 ס''מ מהגובה המסוכן .

חשוב לציין משאבת מיים הוחלפה לפני כ15K במוסך שאני סומך על העובדים .

ישמח לשמוע תגובות בעניין , האם יש סיכוי טוב שזה אך הרדיאטור , או שיש טעם לבדוק עוד משהו

 

לצורך העניין מדובר באפלאוז 92 ידני 200K

 

ברכבים האלה המשאבות מים מאוד אמינות והרבה פעם במוסכים מחליפים אותם סתם.

תניע את הרכב שהוא קר ותן לא לעבוד כחצי שעה בסרק, בדוק את הטמפרטורה,בדוק שהמאורר או שני המאווררים ניכנסים לפעולה, אם האוטו עדיין מתחמם סע עם הרכב במהירות הגבוהה מ 80 קמש ביום חם ובדוק אם הרכב מתחמם, אתה צריך לנסות למצוא איזשהו קשר בין התנהגות הרכב (סרק,תאוצה, מאמץ, מהירות גבוהה...) לבין ההתחממות של המנוע.

 

ניקוי הרדיאטור עם מים לא פותר בעיות של אבנית, וזה שיוצא מים מצינור היציאה במהלך הניקוי לא נותן אינדקציה שהרדיאטור תקין, יכולה להיות בעיה של ספיקה, שהרדיאטור סתום חלקית.

 

לדעתי כל עוד אתה סובל מבעיות של התחממויות תוציא את הטרמוסטט עד שהבעיה תפתר.

 

תשוב ותעדכן.

פורסם

תראה אם לא עשו בחיים ניקוי לראדיאטור שלך אז באמת ניקוי עם צינור מים בלחץ לא יעזור הרבה כי כנראה הצטברה אבנית ורק חוטר או פירוק מוחלט של הראדיאטור יעזרו,

אבל אם הראדיאטור יחסית במצב טוב הכוונה הוא יחסית חדש , אז אני מאמין שהכנסת מים בלחץ, מצינור תיפתור את הבעיה.

מה גם שאם כבר מנתקים את צינורות המים מהראדיאטור שווה להכניס את הצינור גם למעבר המים במנוע עצמו,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרכבתי היום את הטרמוסטט, קניתי טרמוסטט יפני חדש למרות שהטרמוסטט הישן שלי תקין,לא רוצה לקחת סיכון, בדקתי את התנהגות חום המנוע בסרק ובנסיעה במהירות גבוהה ומאמץ ומערכת הקירור תקינה.


×
×
  • תוכן חדש...